AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Volkswagen Touareg 3.0 TDI svoju pravu ćud pokazao je tek u rukama Vladana Petrovića. Ekskluzivno za Automagazin portal svoje utiske o test automobilu izneo je šestostruki i aktuelni reli šampion naše zamlje...

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Izgled "Redizajniran model stvarno deluje puno svežije i agresivnije od prve evolucije. Izled je agresivan, ali u isto vreme elegantan. Automobil u svakom momentu izaziva poglede prolaznika i poglede drugih vozača." Unutrašnjost "S obzirom na razne mogućnosti električnog podešavanja sedišta, pronalazak optimalnog položaja za volanom nije nikakav problem. Sedišta su udobna i velika, a posebno bih istakao osećaj tvrdoće, koji je karakterističan za Volkswagenove automobile nove generacije. Iako je konzola prepuna raznih prekidača, vreme privikavanja na ovaj automobil je minimalno i sistem logiciranja komandama je odlično rešen. Unutrašnjost na zavidnom nivou."

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Motor "Kao što ste i samo rekli, mislim da je ovo prava "mera" za Touarega. Kombinacija turbodizelskog Obrtnog momenta sa automatskim menjačem je pun pogodak. Motor oduševljava svojim karakteristikama na asfaltnoj podlozi. Odlično vuče u svim režimima rada, izuzetno je elastičan, a u Off-road vožnji pruža dovoljno Obrtnog momenta pri niskim obrtajima za velike uspone. S obzirom da je ovo terenac mase preko 2 tone, ubrzanje do "stotke" od 9,2 sekunde čini se veoma zanimljivim. Primećujem i da je zvučna izolacija agregata na visokom nivou i često se događalo da nam pri visokim brzinama više smeta buka vetra na retrovizorima nego zvuk motora." Menjač "Menjač je fantastičan i mogu samo da uputim pohvale inženjerima koji su radili na transmisiji. Promene brzina su uglađene i bez trzaja, i uz to jako su brze. Ako vam izmene ne teku dovoljno brzo, tu je sportski mod, koji motor "drži" u vrlo visokim brojevima obrtaja. Šestostepeni tiptronic, definitivno, isto kao i motor, zaslužuje sve pohvale. Ono što je jako važno kod terenaca je da automatika funkcioniše bez velike "zadrške" pri promeni brzina, i tu je Touareg na visini zadatka."

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Teren "Iznenađen sam spremnošću Touarega za terenske uslove. Iako mnogi ovaj automobil smatraju za gradskog "šminkera", moram reći da je Touareg prilično sposoban za teren. Karoserija automobila deluje kruto kao kamen, što smo isprobali na neravnom kamenjaru rečne obale. Prilikom proklizavanja, elektronika izuzetno brzo i efikasno prebacuje Obrtni moment na točkove koji imaju čvrst kontakt sa podlogom. Terenskim iskušenjima, čak i pri vlažnoj travi, odlično su odoleveli kvalitetni Pirelli Scorpion pneumatici (dimenzija 255/55 R18). U terenskoj vožnji puno nam je pomogao i sistem koji obezbeđuje mirovanje automobila i na najvećim usponima. Kada jednom pritisnte kočnicu, sistem se automatski aktivira i vozilo miruje bez obzira da li je kočnica pritisnuta, sve do trenutka kada dodate gas. Touareg se odlično snalazio i kada smo ga preterali kroz vodu dubine preko 40 centimetara. Prvo smo ga pritiskom na dugme pored menjača maksimalno podigli, a zatim bez problema gazili kroz vodu. Pogloga je bila kamenita, ali ovaj SUV nigde nije pokazao znake zamora, već je samo grabio napred."

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Asfalt "Nema preteranog ljuljanja, posebno kada Touareg maksimalno spustimo (na slici ispod), zahvaljujući vazdušnom ogibljenju. Ipak, već u prvim vezanim krivinama shvatamo da se velika masa Touarega i visoke "noge" opiru naglim promenama smera, a svako preterivanje odmah uključuje elektroniku. Sve u svemu, osećaj za volanom je veoma dobar, dok vozite snažan i moćan automobil fantastičnog izgleda. Uz sve to, ubrzanja su veoma dobra, a preticanja prava rutina." Goran Sarić - Automagazin

Test: Mercedes-Benz A 160 CDI - Isti, a puno bolji

Test: Mercedes-Benz A 160 CDI - Isti, a puno bolji

Redizajnirana i unapređena Mercedes-Benz A klasa tiho je stigla i na naše tržište. Najveće promene su tehnološke, tako da pogled spolja ne otkriva opsežan posao koji su napravili Mercedesovi inženjeri. Spoljne izmene jedva su vidljive, i vlasnici dosadašnjih modela neće imati osećaj da je njihov ljubimac naglo ostario. Veća dinamičnost postignuta je ugradnjom nove maske i svetlosnih grupa, kao i potpuno novih retrovizora...
Test: Opel Corsa OPC - Lek protiv zimske dosade

Test: Opel Corsa OPC - Lek protiv zimske dosade

Pred nama je odlično sredstvo protiv zimskog neraspoloženja. Opel Corsa OPC je automobilski antidepresiv u najboljem obliku, a ko u glavi isključi ESP, u ovom automobilu može usred zime osetiti žar letnje vručine. I, zaista, dok vozi ovu malu "ljutu papričicu", čovek se nalazi u svom filmu, u svetu koji je višestruko brži od normalnog. Prvi pomisao kada sednete u ovaj automobil je: "Pa, ovo je igračka!"...
Test: Toyota Avensis 2.0 D-4D - U penziju uzdignute glave

Test: Toyota Avensis 2.0 D-4D - U penziju uzdignute glave

Za nekoliko dana u Srbiji će biti predstavljena nova generacija modela Toyota Avensis, koja će naslediti dobro poznati model predstavljen 2003. godine. Konzervativna, ali udobna, pomalo dosadna, ali štedljiva - u svakom slučaju Toyota Avensis je uvek je bila pravi izbor za promišljene kupce koji mnogo voze. Posle višednevne vožnje, možemo slobodno reći da odlazeća generacija Avensisa u penziju ide uzdignute glave i bez štapa...
Test: Seat Ibiza 1.6 16V - Nemačka tehnika, španski temperament

Test: Seat Ibiza 1.6 16V - Nemačka tehnika, španski temperament

Fanovi Seat automobila, koji su šest godina čekali na novu generaciju modela Ibiza, konačno su dočekali. Nova generacija Seat Ibize dolazi nam na potpuno novoj platformi, koju će koristiti i dolazeći, novi VW Polo. Seat za sebe tvrdi da automobile pravi srcem, a naši utisci posle višednevne vožnje govore nam da je u ovom slučaju veliku ulogu igrao i zdrav razum. I, u tome nema ništa loše, jer Ibiza je za Seat nešto posebno...
Test: Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive - Lepotica i zver

Test: Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive - Lepotica i zver

Savršen dizajn i idealna usklađenost svih paramatara koji obezbeđuju užitak u vožnji kod Honde se ne očekuju, već podrazumevaju. Kao što se podrazumeva da su bakini kolači najbolji na svetu, tako se sportski nastup Honde ne dovodi u pitanje. Kada svemu dodamo i početnu cenu od 24.000 Eura, shvatamo da je novi Accord velika kost u grlu Mercedesu, BMW-u i Audiju, koji primaju možda i najteži udarac u srednjoj klasi. I to, u pleksus...
Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske o testiranom Hyundai i10 izneo je Vladan Petrović, šestostruki i aktuelni reli šampion naše zemlje, i najmlađi osvajač "Zlatne kacige" najznačajnijeg priznanja iz oblasti autosporta u našoj zemlji...
Test: Hyundai i10 - Nova gradska mera

Test: Hyundai i10 - Nova gradska mera

Hyundai Atos oduvek je negovao pojam pouzdanog, povoljnog i trajnog prevoznog sredstva, namanjenog onima koje ne zanimaju trendovi. Ali, i to se promenilo. Njegov naslednik sada se zove Hyundai i10. Lepši je, a već poznatim kvalitetima pridružio se i moderan dizajn: i10 izgleda naduvano i praktično. Ako se i i10 vremenom pohvali pouzdanošću na kakvu nas je Hyundai navikao, mogao bi postati važan igrač u klasi gradskih automobila...
Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Prilikom testiranja modela Toyota Auris 1.4 D-4D, svojim savetima nesebično nam je pomogao aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Ekskluzivno za Automagazin portal, šestostruki državni reli šampion otkriva svoje utiske o testiranom automobilu...
Test: Toyota Auris 1.4 D-4D - Pogodak u Evropu

Test: Toyota Auris 1.4 D-4D - Pogodak u Evropu

Sudeći prema prodajnim rezultatima na svetskom nivou, Toyotina nova beba preskočila je neke faze u odrastanju, pa je umesto da puže, odmah počela da trči. Prostran, sa dinamičnim dizajnom i atraktivnom unutrašnjošću, Auris nas je impresionirao sa štedljivim 1.4 D-4D agregatom, koji razvija verovartno najkvalitetnijih i najefikasnijih 90 konjskih snaga trenutno na našem tržištu...
Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje