AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Ekskluzivno za Automagazin portal, Toyotu Corollu opremljenu "Multi-mode Manual Transmission" sistemom testirao je i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Izgled "Naizgled obična, ali ipak posebna. Vozeći novu Corollu bili smo predmet pažnje i neočekivano veliki broj pogleda na ulici bilo je usmereno na Corollu. Njena elegantna i pomalo sportska forma očigledno predstavlja dobitnu dizajnersku kombinaciju. Automobil je posebno atraktivan pri pogledu od napred, gde dominiraju agresivna svetla koja čine Corollu brzo prepoznatljivom. Ukupan utisak spoljašnjosti Corolle mogao bih opisati kao minijaturni Lexus "look". Dakle, elegantna, ali sa sportskom notom."

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Unutrašnost "Ulazak u automobil je odlično rešen, ali kada sam izlazio iz automobila, primetio smo nešto što mi se i nije previše svidelo. Rukohvat za otvaranje vrata iznutra nalazi se previše pozadi, pa da biste izašli ili ušli u automobil, morate napraviti neprirodan zahvat rukom. Kada je ovaj detalj u pitanju, kopiranje rešenja sa modelu Auris sigurno bi imalo više koristi nego štete. Enterijer je veoma simpatično uređen, posebno je zanimljiva kombinacija imitacije aluminijuma i plastike, ali mislim da automobil ovakvog kvaliteta zaslužuje ozbiljniju plastiku. Ergonomija vozačevog sedišta je odlična. Na kratkim relacijama prijaće mekan sedalni deo, a u brzim prolascima kroz krivine bočna uporišta odlično prihvataju telo i bez smetnji se možete koncentrisati na vožnju." Vozna dinamika "Vešanje je sigurno sposobno da isprati i mnogo veće zahteve od ovih koje traži 90 konjskih snaga u testiranoj Corolli. Brži ulazak u krivinu prati blago klizanje "preko nosa", što je karakteristično za prednji pogon, ali treba imati u vidu na "torziju" pozadi. Naglo oduzimanje gasa pomaže u prvoj fazi, ali sledi blago bežanje zadnjeg dela, koje se veoma lako može kontrolisati i bez elektronske kontrole stabilnosti. Prilikom nagle promene pravca Corolla nam otkriva čvrstoću svoje karoserije i uvek se ponaša predvidljivo. Volan je prilično precizan, iako ne bi smetalo više povratnih informacija. Moram da pohvalim i kočnice, koje ne pokazuju znake zamaranja čak ni posle nekoliko ekstremnih kočenja."

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Motor "Motor rasplaže sa skromnom snagom, ali za ciljnu grupu kupaca kojima je štednja isred performansi, ovo je odličan izbor. Ono što je meni posebno zanimjivo jeste nekarakterističan razvoj snage za motore turbo koncepcije. Motor se ponaša kao da nije turbo. Vuče ravnomerno, a dah mu ne nestaje ni pri visokim obrtajima, a veoma lako ga je dozirati prema trenutnim potrebama. S obzirom da je ovaj automobil opremljen sekvencijalnim menjačem, mislim da bi mu više pristajao snažniji motor, jer je za ovakav način rada menjača potrebno i nešto više snage. Ali, što se tiče funkcionisanja kompletnog sklopa, sve je u najboljem redu. Motor daje dovoljno Obrtnog momenta potrevbnog za potezanje "odozdo", a ukoliko želite žustriju vožnju, uvek ćete imati dovoljno snage. Definitivno, reč je o najzanimljivijih 90 KS na tržištu."

Multi-mode Manual Transmission "Zanimljivo rešenje komandi na volanu. Sigurno će se dopasti mlađoj populaciji, ali moram priznati da će i iskusni vozači sigurno brzo naći zajednički jezik sa ovom novom tehnologijom. Ali, moram reći da brzina šaltanja u automatskom modu i ne oduševljava baš. Isto važi i za trzaje prilikom promene brzina. Ali, u sekvencijalnom modu, gde vozač preuzima sve u svoje ruke, situacija je bitno drugačija. Tada predlažem da, prilikom promene brzine, nakratko skinete nogu sa papučice gasa, čime se trajanje promene brzine malo ubrzava, a trzaji se svode na minimum. Posle duže vožnje zaključili smo da to menjač od nas traži i u automatskom modu, kada sa papučicom gasa možete ostvariti "komunikaciju" sa menjačem. Generalni utisak je pozitivan, uz potrebno vreme privikavanja koje je minimalno. Menjač se posebno dobro pokazao u gradskoj vožnji, i mislim da će biti zanimljiv kako muškom delu populacije, tako i pripadnicama nežnijeg pola, koje žele jednostavnu vožnju." Goran Sarić - Automagazin

Testirali smo: Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Titanium X

Testirali smo: Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Titanium X

Želite praktičan automobil, koji u vožnji pruža puno zabave i užitka? Prelistali ste većinu kataloga, analizirali ste većinu argumenata i želite da donesete odluku? Ako niste razmišljali o modelu Ford Mondeo 2.0 TDCi karavan, pročitajte ovaj test. U testiranju nam je, kao i uvek, pomogao šestostruki i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović, verovatno najkompetentnija osoba za ocenjivanje performansi automobila u našoj zemlji...
Testirali smo: Fiat Bravo 1.4 16V Dynamic

Testirali smo: Fiat Bravo 1.4 16V Dynamic

Ako vam neko bude tvrdio da dizajn za jedan automobil nije sve, začepite uši i ne slušajte ga! Atraktivnog izgleda i prefinjenog italijanskog šarma, od trenutka kada sednete za volan novog Brava postajete izloženi neograničenom mnoštvu pogleda koji će Vas pratiti gde god da se nađete. Jer, upravo je dizajn najjači prodajni adut ovog atraktivnog modela milanske kompanije. Ovoga puta, na test smo dobili benzinsku verziju...
Testirali smo: Toyota Avensis 2.2 D-CAT Wagon Executive

Testirali smo: Toyota Avensis 2.2 D-CAT Wagon Executive

Elegantan, masivan, agresivan i luksuzan Toyotin karavan pokazuje nam kako se uspeh ne meri samo veličinom prtljažnika. Klasik srednje klase u sebi ima evropskije gene, snažni turbodizel, mnogo prostora, agresivniji izgled i bogatu opremu. Mogli bismo nabrajati do dugo u noć. Ovo je, definitivno jedan od atraktivnijih karavana na našem tržištu, za sve ljubitelje japanske pouzdanosti...
Testirali smo: Subaru Forester 2.0X

Testirali smo: Subaru Forester 2.0X

Iako ne spada među manekene, on praktičan, prepun samopouzdanja, i uz fantastičan 4x4 pogon, veoma sposoban. Od novog Forestera Subaru očekuje mnogo, jer mu je podario otmeniji i moćniji dizajn, koji retko gde prolazi neprimećeno. Kada svemu dodamo i izvanredno i sigurno ponašanje na putu, harizmu i neobičan ponos koji svaki Subaru automobil ima u sebi...
Test: Suzuki SX4 Sedan 1.6 VVT - Sedan za naše ulice

Test: Suzuki SX4 Sedan 1.6 VVT - Sedan za naše ulice

Uspešni kompaktni "crossover" model, Suzuki SX4, upoznali su mnogobrojni zadovoljni kupci širom Srbije, a kao jedna od loših strana često je navođen mali prtljažnik. Na sajmu automobila u Ženevi, 2007. godine, predstavljena je sedan verzija, koja izgled prednjeg dela automobila deli sa hatcback-om. Karoserija je duža za 39 cm i meri 4,49 m, a to je donelo i povećanje prtljažnika...
Test: VW Passat 2.0 TDI 4Motion - komforan, moćan i štedljiv

Test: VW Passat 2.0 TDI 4Motion - komforan, moćan i štedljiv

On se ne razmeće. Čak možemo reći da se kreće gotovo neupadljivo. Ali, smirena i samouverena elegancija ne ostavlja ni najmanjeg povoda sumnji: Ovo je Passat. Iako se na tržištu u ovom obliku nalazi od 2005. godine, zahvaljujući visokoj sigurnosti, udobnosti i ekonomičnosti, Passat je izuzetno privlačan kupcima širom sveta i kod nas. Kada svemu dodamo i odličan 4Motion sistem pogona na sve točkove, uspeh je očekivan...
Test: BMW X6 xDrive35d - Biznis klasa

Test: BMW X6 xDrive35d - Biznis klasa

Scena je dobro poznata svakom ko je bar jednom putovao avionom. "Putnike biznis klase molimo da koriste prednji, a sve ostale da koriste zadnji ulaz u avion." - formalno je obeveštenje koje se čuje pre svakog leta. Jasno, u biznis klasi je udobnije, ima više mesta, bolja je hrana i dobijaju se novine. Upravo takve povlastice očekuje kupac svakog BMW-a, a posebno od novog BMW X6...

Testirali smo: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite

Testirali smo: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite

Mitsubishi Lancer je u svojoj vrhunskoj verziji "Evolution" san mnogih sportskih vozača širom sveta. U višednevnom testiranju pokušali smo da odgovorimo na pitanje - da li ima smisla kupovati "civilnu" verziju za duplo manje novca? U odgovoru na ovo pitanje, pomogao nam je i šestostruki i aktuelni reli šampion Srbije u generalnom plasmanu, Vladan Petrović, koji nam je potvrdio da je novi Lancer veoma sposoban automobil...
Test: Mercedes-Benz A 160 CDI - Isti, a puno bolji

Test: Mercedes-Benz A 160 CDI - Isti, a puno bolji

Redizajnirana i unapređena Mercedes-Benz A klasa tiho je stigla i na naše tržište. Najveće promene su tehnološke, tako da pogled spolja ne otkriva opsežan posao koji su napravili Mercedesovi inženjeri. Spoljne izmene jedva su vidljive, i vlasnici dosadašnjih modela neće imati osećaj da je njihov ljubimac naglo ostario. Veća dinamičnost postignuta je ugradnjom nove maske i svetlosnih grupa, kao i potpuno novih retrovizora...
Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje