AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Ekskluzivno za Automagazin portal, Toyotu Corollu opremljenu "Multi-mode Manual Transmission" sistemom testirao je i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Izgled "Naizgled obična, ali ipak posebna. Vozeći novu Corollu bili smo predmet pažnje i neočekivano veliki broj pogleda na ulici bilo je usmereno na Corollu. Njena elegantna i pomalo sportska forma očigledno predstavlja dobitnu dizajnersku kombinaciju. Automobil je posebno atraktivan pri pogledu od napred, gde dominiraju agresivna svetla koja čine Corollu brzo prepoznatljivom. Ukupan utisak spoljašnjosti Corolle mogao bih opisati kao minijaturni Lexus "look". Dakle, elegantna, ali sa sportskom notom."

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Unutrašnost "Ulazak u automobil je odlično rešen, ali kada sam izlazio iz automobila, primetio smo nešto što mi se i nije previše svidelo. Rukohvat za otvaranje vrata iznutra nalazi se previše pozadi, pa da biste izašli ili ušli u automobil, morate napraviti neprirodan zahvat rukom. Kada je ovaj detalj u pitanju, kopiranje rešenja sa modelu Auris sigurno bi imalo više koristi nego štete. Enterijer je veoma simpatično uređen, posebno je zanimljiva kombinacija imitacije aluminijuma i plastike, ali mislim da automobil ovakvog kvaliteta zaslužuje ozbiljniju plastiku. Ergonomija vozačevog sedišta je odlična. Na kratkim relacijama prijaće mekan sedalni deo, a u brzim prolascima kroz krivine bočna uporišta odlično prihvataju telo i bez smetnji se možete koncentrisati na vožnju." Vozna dinamika "Vešanje je sigurno sposobno da isprati i mnogo veće zahteve od ovih koje traži 90 konjskih snaga u testiranoj Corolli. Brži ulazak u krivinu prati blago klizanje "preko nosa", što je karakteristično za prednji pogon, ali treba imati u vidu na "torziju" pozadi. Naglo oduzimanje gasa pomaže u prvoj fazi, ali sledi blago bežanje zadnjeg dela, koje se veoma lako može kontrolisati i bez elektronske kontrole stabilnosti. Prilikom nagle promene pravca Corolla nam otkriva čvrstoću svoje karoserije i uvek se ponaša predvidljivo. Volan je prilično precizan, iako ne bi smetalo više povratnih informacija. Moram da pohvalim i kočnice, koje ne pokazuju znake zamaranja čak ni posle nekoliko ekstremnih kočenja."

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Motor "Motor rasplaže sa skromnom snagom, ali za ciljnu grupu kupaca kojima je štednja isred performansi, ovo je odličan izbor. Ono što je meni posebno zanimjivo jeste nekarakterističan razvoj snage za motore turbo koncepcije. Motor se ponaša kao da nije turbo. Vuče ravnomerno, a dah mu ne nestaje ni pri visokim obrtajima, a veoma lako ga je dozirati prema trenutnim potrebama. S obzirom da je ovaj automobil opremljen sekvencijalnim menjačem, mislim da bi mu više pristajao snažniji motor, jer je za ovakav način rada menjača potrebno i nešto više snage. Ali, što se tiče funkcionisanja kompletnog sklopa, sve je u najboljem redu. Motor daje dovoljno Obrtnog momenta potrevbnog za potezanje "odozdo", a ukoliko želite žustriju vožnju, uvek ćete imati dovoljno snage. Definitivno, reč je o najzanimljivijih 90 KS na tržištu."

Multi-mode Manual Transmission "Zanimljivo rešenje komandi na volanu. Sigurno će se dopasti mlađoj populaciji, ali moram priznati da će i iskusni vozači sigurno brzo naći zajednički jezik sa ovom novom tehnologijom. Ali, moram reći da brzina šaltanja u automatskom modu i ne oduševljava baš. Isto važi i za trzaje prilikom promene brzina. Ali, u sekvencijalnom modu, gde vozač preuzima sve u svoje ruke, situacija je bitno drugačija. Tada predlažem da, prilikom promene brzine, nakratko skinete nogu sa papučice gasa, čime se trajanje promene brzine malo ubrzava, a trzaji se svode na minimum. Posle duže vožnje zaključili smo da to menjač od nas traži i u automatskom modu, kada sa papučicom gasa možete ostvariti "komunikaciju" sa menjačem. Generalni utisak je pozitivan, uz potrebno vreme privikavanja koje je minimalno. Menjač se posebno dobro pokazao u gradskoj vožnji, i mislim da će biti zanimljiv kako muškom delu populacije, tako i pripadnicama nežnijeg pola, koje žele jednostavnu vožnju." Goran Sarić - Automagazin

Test: Toyota Avensis 2.0 D-4D - U penziju uzdignute glave

Test: Toyota Avensis 2.0 D-4D - U penziju uzdignute glave

Za nekoliko dana u Srbiji će biti predstavljena nova generacija modela Toyota Avensis, koja će naslediti dobro poznati model predstavljen 2003. godine. Konzervativna, ali udobna, pomalo dosadna, ali štedljiva - u svakom slučaju Toyota Avensis je uvek je bila pravi izbor za promišljene kupce koji mnogo voze. Posle višednevne vožnje, možemo slobodno reći da odlazeća generacija Avensisa u penziju ide uzdignute glave i bez štapa...
Test: Seat Ibiza 1.6 16V - Nemačka tehnika, španski temperament

Test: Seat Ibiza 1.6 16V - Nemačka tehnika, španski temperament

Fanovi Seat automobila, koji su šest godina čekali na novu generaciju modela Ibiza, konačno su dočekali. Nova generacija Seat Ibize dolazi nam na potpuno novoj platformi, koju će koristiti i dolazeći, novi VW Polo. Seat za sebe tvrdi da automobile pravi srcem, a naši utisci posle višednevne vožnje govore nam da je u ovom slučaju veliku ulogu igrao i zdrav razum. I, u tome nema ništa loše, jer Ibiza je za Seat nešto posebno...
Test: Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive - Lepotica i zver

Test: Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive - Lepotica i zver

Savršen dizajn i idealna usklađenost svih paramatara koji obezbeđuju užitak u vožnji kod Honde se ne očekuju, već podrazumevaju. Kao što se podrazumeva da su bakini kolači najbolji na svetu, tako se sportski nastup Honde ne dovodi u pitanje. Kada svemu dodamo i početnu cenu od 24.000 Eura, shvatamo da je novi Accord velika kost u grlu Mercedesu, BMW-u i Audiju, koji primaju možda i najteži udarac u srednjoj klasi. I to, u pleksus...
Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske o testiranom Hyundai i10 izneo je Vladan Petrović, šestostruki i aktuelni reli šampion naše zemlje, i najmlađi osvajač "Zlatne kacige" najznačajnijeg priznanja iz oblasti autosporta u našoj zemlji...
Test: Hyundai i10 - Nova gradska mera

Test: Hyundai i10 - Nova gradska mera

Hyundai Atos oduvek je negovao pojam pouzdanog, povoljnog i trajnog prevoznog sredstva, namanjenog onima koje ne zanimaju trendovi. Ali, i to se promenilo. Njegov naslednik sada se zove Hyundai i10. Lepši je, a već poznatim kvalitetima pridružio se i moderan dizajn: i10 izgleda naduvano i praktično. Ako se i i10 vremenom pohvali pouzdanošću na kakvu nas je Hyundai navikao, mogao bi postati važan igrač u klasi gradskih automobila...
Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Prilikom testiranja modela Toyota Auris 1.4 D-4D, svojim savetima nesebično nam je pomogao aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Ekskluzivno za Automagazin portal, šestostruki državni reli šampion otkriva svoje utiske o testiranom automobilu...
Test: Toyota Auris 1.4 D-4D - Pogodak u Evropu

Test: Toyota Auris 1.4 D-4D - Pogodak u Evropu

Sudeći prema prodajnim rezultatima na svetskom nivou, Toyotina nova beba preskočila je neke faze u odrastanju, pa je umesto da puže, odmah počela da trči. Prostran, sa dinamičnim dizajnom i atraktivnom unutrašnjošću, Auris nas je impresionirao sa štedljivim 1.4 D-4D agregatom, koji razvija verovartno najkvalitetnijih i najefikasnijih 90 konjskih snaga trenutno na našem tržištu...
Test: Volkswagen Touareg 3.0 TDI - Drvoseča u Armani odelu

Test: Volkswagen Touareg 3.0 TDI - Drvoseča u Armani odelu

Volkswagen Touareg je zaista impozantan automobil. Masivan i visok sa izraženom muskulaturom, ali u isto vreme elegantan i skladan. Pritom, atraktivna boja test modela, zatamnjena stakla i hromirani detalji na karoseriji već unapred otklanjaju svaku nadu umetnika, estradnjaka, sportista, političara, pa i najokorelijih kriminalaca, da će se jednom naći za volanom ovog, nimalo narodnog automobila...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje