Najnovije vesti iz auto industrije
Vladan Petrović o Mercedesu B 180 CDI
Objavljeno: 20.06.2008.
Sposobnosti modela Mercedes-Benz B 180 CDI sa nama je podelio i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Iskustvo i znanje petostrukog državnog reli šampiona i najmlađeg osvajača "Zlatne kacige" u istoriji našeg autosporta, potvrdilo je naše utiske o kvalitetu i sposobnostima testiranog automobila...
Izgled
"Automobil uživo izgleda glomaznije i masivnije nego na fotografijama. Atraktivan je i vozeći ga Beogradskim ulicama privlačio je poglede na svakom koraku. Iako dizajnom prednjeg dela podseća na A klasu, B klasa ima nešto svoje neobično. Izgled je zanimljiv, ali nije isto efektan iz svakog ugla. Kod B klase primećujem izdužene proporcije, mišićave bokove i stakla koja su duža i niža, što nije karakteristično za MPV modele."
Unutrašnjost
"Ulazak u automobil je neobično lagan, kao i izlazak iz njega. U B klasi sedi se pivišeno u odnosu na podlogu, ali kada pronađete idealan položaj, zaboravite da sedite visoko. Samo Vas retrovizori, koji su položeni neobično nisko, podsećaju na to. Sve pohvale inženjerima Mercedesa za vozačevu ergonomiju. Sve je na idealnom mestu, baš tamo gde očekujete da bude. Sedišta su jasno profilisana i pružaju lep osećaj u vožnji i puno povratnih informacija. Ono što primećujem, a što je karakteristično za Mercedes jeste položaj volana, koji je pod uglom od skoro 90 stepeni u odnosu na instrument tablu i to mi sd jako sviđa. Ako moramo tražiti mane, onda je to širok A stub koji ometa bočni pogled npr. prilkom izlasa iz bočnih u glavnu ulicu, a smeta i prilikom prolazaka kroz veće serpentine."
Pogosnki agregat
"Prepoznatljiv je zvuk motora Mercedesovih dizel motora. Na leru radi bučno sa prepoznatljivim neprigušenim i reskim zvukom. Iako se ne razbacuje konjskim snagama, motor je sasvim dovoljan za prosečnog kupca. Motor ne oduševljava brutalnim ubrzanjima, ali u B klasi obezbeđuje odličnu elastičnost i sigurna preticanja. Prijatno iznenađenje je i šestostepeni menjač koji mekano, nečujno i precizno upada u brzine. Menjač je odlično uparen sa motorom, i uvek ćete lako pronaći odgovarajući stepen prenosa, bez obzira na situaciju u kojoj se nalazite."
Ponašanje na putu
"Čvrsta platforma i kvalitetno, tiho i čvrsto vešanje. Bez obzira na gabarite karoserije, oduševljava laka mogućnost namernog zabacivanja i ispravljanja putanje bez ljuljanja kao u nekom kompaktnom modelu. To me je prijatno iznenadilo. S obzirom na visinu od preko 1,6 metra, očekivao sam više ljuškanja, ali ništa od toga. B klasa se čvrsto drži puta, bez neprirodnog naginjanja, i osećaj je kao da vozite savršen kompaktni automobil. Na svakom metru oseća se zrelost Mercedesovog vešanja. Iako se od ovog proivođača očekuje udobnost kao u krstarici, B klasa pruža odličan osećaj u vožnji i dovoljno je agilna za bržu vožnju. Jedina mana je podupravljanje i tromost vešanja koja do izražaja dolaze samo u bržim prolascima kratkim oštrim krivinama, ali sve je u granicama sigurnog ponašanja na putu. Sviđa mi se i podešenost ESP sistema, koji radi uglađeno i tačno kada treba, bez iznenadnih i zbunjujućih reakcija."- zaključuje Vladan Petrović.
Goran Sarić - Automagazin
Za nekoliko dana u Srbiji će biti predstavljena nova generacija modela Toyota Avensis, koja će naslediti dobro poznati model predstavljen 2003. godine. Konzervativna, ali udobna, pomalo dosadna, ali štedljiva - u svakom slučaju Toyota Avensis je uvek je bila pravi izbor za promišljene kupce koji mnogo voze. Posle višednevne vožnje, možemo slobodno reći da odlazeća generacija Avensisa u penziju ide uzdignute glave i bez štapa...
Fanovi Seat automobila, koji su šest godina čekali na novu generaciju modela Ibiza, konačno su dočekali. Nova generacija Seat Ibize dolazi nam na potpuno novoj platformi, koju će koristiti i dolazeći, novi VW Polo. Seat za sebe tvrdi da automobile pravi srcem, a naši utisci posle višednevne vožnje govore nam da je u ovom slučaju veliku ulogu igrao i zdrav razum. I, u tome nema ništa loše, jer Ibiza je za Seat nešto posebno...
Savršen dizajn i idealna usklađenost svih paramatara koji obezbeđuju užitak u vožnji kod Honde se ne očekuju, već podrazumevaju. Kao što se podrazumeva da su bakini kolači najbolji na svetu, tako se sportski nastup Honde ne dovodi u pitanje. Kada svemu dodamo i početnu cenu od 24.000 Eura, shvatamo da je novi Accord velika kost u grlu Mercedesu, BMW-u i Audiju, koji primaju možda i najteži udarac u srednjoj klasi. I to, u pleksus...
Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske o testiranom Hyundai i10 izneo je Vladan Petrović, šestostruki i aktuelni reli šampion naše zemlje, i najmlađi osvajač "Zlatne kacige" najznačajnijeg priznanja iz oblasti autosporta u našoj zemlji...
Hyundai Atos oduvek je negovao pojam pouzdanog, povoljnog i trajnog prevoznog sredstva, namanjenog onima koje ne zanimaju trendovi. Ali, i to se promenilo. Njegov naslednik sada se zove Hyundai i10. Lepši je, a već poznatim kvalitetima pridružio se i moderan dizajn: i10 izgleda naduvano i praktično. Ako se i i10 vremenom pohvali pouzdanošću na kakvu nas je Hyundai navikao, mogao bi postati važan igrač u klasi gradskih automobila...
Prilikom testiranja modela Toyota Auris 1.4 D-4D, svojim savetima nesebično nam je pomogao aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Ekskluzivno za Automagazin portal, šestostruki državni reli šampion otkriva svoje utiske o testiranom automobilu...
Sudeći prema prodajnim rezultatima na svetskom nivou, Toyotina nova beba preskočila je neke faze u odrastanju, pa je umesto da puže, odmah počela da trči. Prostran, sa dinamičnim dizajnom i atraktivnom unutrašnjošću, Auris nas je impresionirao sa štedljivim 1.4 D-4D agregatom, koji razvija verovartno najkvalitetnijih i najefikasnijih 90 konjskih snaga trenutno na našem tržištu...
Volkswagen Touareg 3.0 TDI svoju pravu ćud pokazao je tek u rukama Vladana Petrovića. Ekskluzivno za Automagazin portal svoje utiske o test automobilu izneo je šestostruki i aktuelni reli šampion naše zamlje...
Volkswagen Touareg je zaista impozantan automobil. Masivan i visok sa izraženom muskulaturom, ali u isto vreme elegantan i skladan. Pritom, atraktivna boja test modela, zatamnjena stakla i hromirani detalji na karoseriji već unapred otklanjaju svaku nadu umetnika, estradnjaka, sportista, političara, pa i najokorelijih kriminalaca, da će se jednom naći za volanom ovog, nimalo narodnog automobila...