AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o modelu Kia Pro Cee d 2.0 CRDi Sport

Vladan Petrović o modelu Kia Pro Cee d 2.0 CRDi Sport

Ekskluzivno za Automagazin portal, Kiju Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog šampiona naše zemlje...

Vladan Petrović o modelu Kia Pro Cee d 2.0 CRDi Sport

Dizajn "Kia Pro Cee'd izgleda mnogo više sportski od modela sa pet vrata. Jasno je distanciran od modela sa pet vrata i pogađa mlađu ciljnu grupu kupaca. Zahvaljujući sportskim atributima, pojava automobila uliva više poštovanja, pa su se vozači u levoj traci sklanjali i kada nije bilo potrebe. Generalan utisak je krajnje pozitivan, jer Pro Cee'd stvara privid rasnog kupea, što će se posebno dopasti temperamentnijim kupcima."

Vladan Petrović o modelu Kia Pro Cee d 2.0 CRDi Sport

Unutrašnjost "Još jednom moram da pohvalim položaj sedenja u novoj Kiji. Ergonomija je iznad očekivanja, jer su svi prekidači lako dostupni i nalaze se upravo tamo gde ih i očekujemo. Udobna i solidno profilisana sedišta otkrivaju nam sportske amicije ovog autombila. Imam utisak da dizajneri nisu izmišljali "toplu vodu" u enterijeru. Držali su se proverenog recepta, i zato je možda utisak u početku pomalo hladan. Ipak, posle svakog novog pređenog kilometra, rastao je osećaj poštovanja prema unutrašnjem uređenju i kvalitetu završne obrade. Dopada mi se što je sve, do najsitnijeg detalja, urađeno hirurškom preciznošću. Sportski osećaj u automobilu noću naglašava crveno osvetljenje instrumenata i displeja klima uređaja. Primećujem da se u Pro Cee'du sedi relativno nisko, pa je sportski utisak još izraženiji. Udaljenost između volana, ručice menjača i sedišta vrhunski je odmerena i zato ergonomiju ocenjume sa čistom peticom."

Vladan Petrović o modelu Kia Pro Cee d 2.0 CRDi Sport

Motor "Motor je odličan, pravi predstavnik dizelske snage i visokog obrtnog momenta. Bez obzira na stepen prenosa, motor impresivno povlači, a preticanja su neobično lagana. Snažna međuubrzanja postižu se i u petoj i šestoj brzini. Jedini važan preduslov je da ne spuštate obrtaje ispod 1.700 o/min, jer kao kod svih modernih turbodizelaša, tada je i ovaj motor "klinički mrtav". Ali, ovde bih istakao i jedan detalj koji mi se nije previše dopalo. Pri agresivnoj vožnji, svaku promenu brzine pratilo je i određeno kašnjenje sa primanjem gasa, koje liči na turbo rupu. I kada proces promene brzine uradite veoma brzo, i broj obrtaja neznatno padne, motor će povuči tek posle kratke pauze. Što se tiče šestostepenog menjača, mekan je, tih i sportski kratak, ali mu ne bi smetalo malo više preciznosti."

Vladan Petrović o modelu Kia Pro Cee d 2.0 CRDi Sport

Ponašanje u vožnji "Pro Cee'd je veoma okretan i primetio sam da je automobil jednako siguran sa i bez ESP-a. Ali, ne zaboravimo da je Pro Cee'd 15 mm duži od Cee'da, a međuosovinski razmak je ostao isti. Uz sve to, težak turbodizel "u nosu" pri agresivnijoj vožnji blago širi zadatu putanju. Ipak, treba shvatiti da ovo nije pravi rasni sportski automobil i da vešanje pruža kombinaciju udobnosti i komfora s jedne strane i sportske čvrstoće s druge. Moj utisak je da nema velikih razlika u podešenosti vešanja između Pro Cee'da i Cee'da. Moram da istaknem i odlične kočnice, koje svoj posao obavljaju bez ikakvih zamerki." - zaključuje Petrović. Goran Sarić - Automagazin

Testirali smo: Fiat Bravo 1.4 16V Dynamic

Testirali smo: Fiat Bravo 1.4 16V Dynamic

Ako vam neko bude tvrdio da dizajn za jedan automobil nije sve, začepite uši i ne slušajte ga! Atraktivnog izgleda i prefinjenog italijanskog šarma, od trenutka kada sednete za volan novog Brava postajete izloženi neograničenom mnoštvu pogleda koji će Vas pratiti gde god da se nađete. Jer, upravo je dizajn najjači prodajni adut ovog atraktivnog modela milanske kompanije. Ovoga puta, na test smo dobili benzinsku verziju...
Testirali smo: Toyota Avensis 2.2 D-CAT Wagon Executive

Testirali smo: Toyota Avensis 2.2 D-CAT Wagon Executive

Elegantan, masivan, agresivan i luksuzan Toyotin karavan pokazuje nam kako se uspeh ne meri samo veličinom prtljažnika. Klasik srednje klase u sebi ima evropskije gene, snažni turbodizel, mnogo prostora, agresivniji izgled i bogatu opremu. Mogli bismo nabrajati do dugo u noć. Ovo je, definitivno jedan od atraktivnijih karavana na našem tržištu, za sve ljubitelje japanske pouzdanosti...
Testirali smo: Subaru Forester 2.0X

Testirali smo: Subaru Forester 2.0X

Iako ne spada među manekene, on praktičan, prepun samopouzdanja, i uz fantastičan 4x4 pogon, veoma sposoban. Od novog Forestera Subaru očekuje mnogo, jer mu je podario otmeniji i moćniji dizajn, koji retko gde prolazi neprimećeno. Kada svemu dodamo i izvanredno i sigurno ponašanje na putu, harizmu i neobičan ponos koji svaki Subaru automobil ima u sebi...
Test: Suzuki SX4 Sedan 1.6 VVT - Sedan za naše ulice

Test: Suzuki SX4 Sedan 1.6 VVT - Sedan za naše ulice

Uspešni kompaktni "crossover" model, Suzuki SX4, upoznali su mnogobrojni zadovoljni kupci širom Srbije, a kao jedna od loših strana često je navođen mali prtljažnik. Na sajmu automobila u Ženevi, 2007. godine, predstavljena je sedan verzija, koja izgled prednjeg dela automobila deli sa hatcback-om. Karoserija je duža za 39 cm i meri 4,49 m, a to je donelo i povećanje prtljažnika...
Test: VW Passat 2.0 TDI 4Motion - komforan, moćan i štedljiv

Test: VW Passat 2.0 TDI 4Motion - komforan, moćan i štedljiv

On se ne razmeće. Čak možemo reći da se kreće gotovo neupadljivo. Ali, smirena i samouverena elegancija ne ostavlja ni najmanjeg povoda sumnji: Ovo je Passat. Iako se na tržištu u ovom obliku nalazi od 2005. godine, zahvaljujući visokoj sigurnosti, udobnosti i ekonomičnosti, Passat je izuzetno privlačan kupcima širom sveta i kod nas. Kada svemu dodamo i odličan 4Motion sistem pogona na sve točkove, uspeh je očekivan...
Test: BMW X6 xDrive35d - Biznis klasa

Test: BMW X6 xDrive35d - Biznis klasa

Scena je dobro poznata svakom ko je bar jednom putovao avionom. "Putnike biznis klase molimo da koriste prednji, a sve ostale da koriste zadnji ulaz u avion." - formalno je obeveštenje koje se čuje pre svakog leta. Jasno, u biznis klasi je udobnije, ima više mesta, bolja je hrana i dobijaju se novine. Upravo takve povlastice očekuje kupac svakog BMW-a, a posebno od novog BMW X6...

Testirali smo: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite

Testirali smo: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite

Mitsubishi Lancer je u svojoj vrhunskoj verziji "Evolution" san mnogih sportskih vozača širom sveta. U višednevnom testiranju pokušali smo da odgovorimo na pitanje - da li ima smisla kupovati "civilnu" verziju za duplo manje novca? U odgovoru na ovo pitanje, pomogao nam je i šestostruki i aktuelni reli šampion Srbije u generalnom plasmanu, Vladan Petrović, koji nam je potvrdio da je novi Lancer veoma sposoban automobil...
Test: Mercedes-Benz A 160 CDI - Isti, a puno bolji

Test: Mercedes-Benz A 160 CDI - Isti, a puno bolji

Redizajnirana i unapređena Mercedes-Benz A klasa tiho je stigla i na naše tržište. Najveće promene su tehnološke, tako da pogled spolja ne otkriva opsežan posao koji su napravili Mercedesovi inženjeri. Spoljne izmene jedva su vidljive, i vlasnici dosadašnjih modela neće imati osećaj da je njihov ljubimac naglo ostario. Veća dinamičnost postignuta je ugradnjom nove maske i svetlosnih grupa, kao i potpuno novih retrovizora...
Test: Opel Corsa OPC - Lek protiv zimske dosade

Test: Opel Corsa OPC - Lek protiv zimske dosade

Pred nama je odlično sredstvo protiv zimskog neraspoloženja. Opel Corsa OPC je automobilski antidepresiv u najboljem obliku, a ko u glavi isključi ESP, u ovom automobilu može usred zime osetiti žar letnje vručine. I, zaista, dok vozi ovu malu "ljutu papričicu", čovek se nalazi u svom filmu, u svetu koji je višestruko brži od normalnog. Prvi pomisao kada sednete u ovaj automobil je: "Pa, ovo je igračka!"...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje