AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Pre nego što smo stupili u klub povlašćenih, koji su imali privilegiju sesti u kokpit modela SLS AMG, usledila je spektakularna predstava: podizanje krilnih vrata uvis, odmeravanje unutrašnjosti, a zatim uz malo "gimnastike" uvlačenje u prostor između pragova i središnjeg grebena. U krutom "kavezu" je usko, ali upravo tamo je se naš test vozač, šestostruki reli prvak Vladan Petrović, osećao kao riba u vodi...

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Najzanimljivije fotografije, snimljene u okviru programa "Mercedes-Benz Star Expirience", koji je održan na stazi NAVAK, možete pogledati jednostavnim klikom na LINK. Mercedes-Benz SLS AMG juri kao tornado, sa potisnom silom od 571 KS i "tramvajskim" obrtnim momentom od 650 Nm, dostupnim već pri 4.750 o/min. To je snaga i obrtni moment, koji na zadnje točkove isporučuje atmosferski 6,2-litarski agregat, razvijen u AMG-u. Nakon samo 7,7 sekundi Vladan Petrović je stigao do 160 km/h, a ubrzanje 0 - 100 km/h traje samo 3,8s!

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

"Brutalan je! Automobil je zaista agresivno podešen, a njegov motor stvara zavisnost. Zavisnost o neverovatno lakom i brutalnom razvoju snage. Iako je unutrašnjost odlično izolovana, do vozača i suvozača dopire prigušena grmljavina, koja uliva strahopoštovanje. I pored toga što ima napred centralno smešten motor i pogon na zadnje točkove, SLS AMG zahvaljujući uravnoteženoj raspodeli mase, začudžujuće prenosi snagu na podlogu. Već u drugom stepenu prenosa, automobil se "odriče" uticaja ESP sistema, a treća brzina preuzima potisak gotovo bez gubitka vučne sile. Ono što smo u kratkoj vožnji mogli da osetimo je i brutalna upravljivost i preciznost. I najmanji pokret volanom, ima veliki efekat, što adrenalin podiže do maksimuma. - istakao je Vladan Petrović.

Mercedes-Benz SLS AMG - specifikacija
Tip motora:V8, atmosferski, 4 ventila po cilindru
Menjač:7 A
Zapremina motora:6.208 cm3
Maksimalna snaga:571 KS / 6.800 o/min
Maksimalni obrtni moment:650 Nm / 4.750 o/min
Maksimalna brzina:317 km/h
Ubrzanje 0 - 100 km/h:3,8 s
Prosečna potrošnja:13,2 l/100 km
Zapemina rezervoara:85 L
Zapremina prostora za prtljag:176 L
Masa automobila / nosivost:1.620 kg / 240 kg
Dimenzije pneumatika:Napred: 265/35 R19, Pozadi: 295/30 R19
Dimenzije:
Dužina automobila:4.638 mm
Širina automobila:1.939 mm
Visina automobila:1.262 mm
Međuosovinsko rastojanje:2.680 mm
Krug okretanja:11,9 m
Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Mercedes-Benz SLS AMG vozili smo na stazi NAVAK, u okviru programa "Mercedes-Benz Star Expirience", koji obuhvata interaktivnu teoretsku obuku, vožnju supersportskih Mercedes-Benz automobila, praktičnu upotrebu bezbednosnih sistema i testiranja sposobnosti Mercedes-Benz terenskih vozila. Izveštaj sa ove vrhunske manifestacije, koju je organizovala kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora, objavićemo uskoro.

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Vozili smo: Nissan 350Z

Vozili smo: Nissan 350Z

Čvrsta konstrukcija, vrhunski atmosferski šestocilindrični agregat, zadnji pogon i noga na gasu. Ne, pogrešili ste. Nije Porsche, već Nissan 350Z, koji skuplju nemačku konkurenciju gleda uzdignute glave i pravo u oči. Iako ga iz ponude polako potiskuje dolazeći naslednik sa oznakom Nissan 370Z, tokom kratke vožnje smo se uverili da 350Z itekako ima šta  da pokaže. Ukoliko ste ljubitelj Porshea, a imate srčane i respiratorne probleme, predlažemo Vam da ne čitate dalje ovaj tekst...

Test: Lexus IS 220d Sport - Supersedan

Test: Lexus IS 220d Sport - Supersedan

Tržištem luksuznih automobila srednje klase vladaju nemačke marke, kao što su Mercedes-Benz, BMW i Audi. Čast japanskih proizvođača najbolje brani Lexus IS, koji već godinama, prilično uspešno, radi na tome da se sitacija na tržištu promeni. Na testu smo imali najprodavaniji Lexus model u Evropi, i jedini dostupan sa snažnim, čistim dizelskim motorom...

Test: Renault Megane Grandtour 1.4 TCe - Porodično blago

Test: Renault Megane Grandtour 1.4 TCe - Porodično blago

Druga generacija modela Renault Megane pobrala je ovacije onih koji cene originalnost i stil. Treća generacija modela Megane stilski je nešto manje  prepoznatljiva, ali zato je praktičnija i funkcionalnija. Potpuno novi model niže srednje klase, svojom funkcionalnošću, kvalitetom, atraktivnim izgledom i prihvatljivom cenom, ubedljivo osvaja kupce u Srbiji...

Test: SEAT Exeo 2.0 TDI – Audi Emocion

Test: SEAT Exeo 2.0 TDI – Audi Emocion

Modelom Exeo, SEAT se posle nekoliko godina vratio sedan karoseriji. Ali, ovo nije potpuno novi model - španski konstruktori iskoristili su dokazano dobru platformu i mnoge druge komponente iz prethodne generacije modela Audi A4 (B7). U višednevnom testu, pokušali smo da pronađemo odgovor na pitanje kako se nemačka tehnika uklopila u sportski imidž...

Testirali smo: Toyota Auris 1.6 Valvematic Sport

Testirali smo: Toyota Auris 1.6 Valvematic Sport

Auris je opet u punoj snazi! Nakon tri godine proizvodnje, Toyotin predstavnik u C segmentu dobio je modernizovanu tehniku i izgled. Pod haubom mu diše najsnažniji atmosferski 1,6-litarski agregat na tržištu, atraktivan dizajn dobio je oštre linije, a cene su i dalje veoma atraktivne. Pred nama je "japanski Golf" nakon facelifta...

Testirali smo: Mazda MX-5: 365 dana radosti

Testirali smo: Mazda MX-5: 365 dana radosti

Kultni dvosed Mazda MX-5 nedavno je prošao fazu tehničkih unapređenja i retuš izgleda. Ali, nemojte se plašiti, jer karakter ovog bestsellera, koji sa ponosom slavi svoj 20. rođendan, i u trećoj generaciji ostao je nepromenjen. Na test smo dobili "hartop" verziju sa tvrdim sklopivim krovom, koju krase sve osobine koje su "Miatu" poslale u visine...

Testirali smo: Opel Astra 1.6 Turbo

Testirali smo: Opel Astra 1.6 Turbo

Nova Opel Astra je tu. Veliki hatchback (čak 22 cm duži od Golfa!) sa neobičnim rešenjem zadnje osovine i novim i modernizovanim motorima, licem u lice se suprostavlja Golfu, Focusu i Meganeu. Od kompanije Komnenović Auto, na test smo preuzeli vrhunsku benzinsku verziju nove Opel Astre, koja nas je često navodila na pitanje sedimo li uopšte u Opelu...

Testirali smo: Citroën C3 1.4 HDi

Testirali smo: Citroën C3 1.4 HDi

Pred nama je konačno potpuno novi Citroën C3, i jedna stvar je svima odmah jasna: on je lepši, mnogo lepši od svog prethodnika. Novi Citroën C3 predstavlja povratak Citroën-a u porodicu kreativnih proizvođača automobila. U segmentu gradskih mališana nikada nije bila veća gužva, to u Citroenu vrlo dobro znaju, pa su preduzeli sve da se upravo njihov predstavnik ovog prenapumpanog segmenta istakne u masi...

Testirali smo: Mercedes-Benz C 250 CDI

Testirali smo: Mercedes-Benz C 250 CDI

Aktuelna generacija modela Mercedes-Benz C klasa na tržištu egzistira već duže od tri godine. Prošle godine u Srbiju je stigla verzija Mercedes-Benz C 250 CDI, sa 4-cilindričnim turbodizel motorom zapremine 2,2 litra, opremljenim s dva turbopunjača, koji razvija 204 konjske snage i "medveđi" obrtni moment od 500 Nm. Iako je motor pojačan u odnosu na svog prethodnika, naš test je povtrdio da je potrošnja goriva smanjena...
Renault Rafale E-Tech Hybrid Esprit Alpine
Slika nedelje