Vladan Petrović o Hondi CR-V 2.2 i-CTDi

Ekskluzivno za Automagazin portal, Hondu CR-V testirao je aktuelni reli šampion Srbije i pobednik nedavno održanog Sajamskog relija, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...

"Prvo moram da pohvalim inženjere Honde zadužene za ergonomiju. Veoma brzo možete pronaći idealan položaj za volanom zahvaljujući podešavanju volana po dubini i visini i odličnoj poziciji sedenja. Takođe, dopalo mi se simpatično rešenje "avionske" komande ručne kočnice. Moram priznati, u modelu CR-V nemate osećaj da se vozite u terencu, iako je u pitanju "mali džip", što se odnosi i na agilnost. Međutim, i pored niže postavljenog težišta, treba biti pažljiv, jer primećujem malo izraženije proklizavanje ka spoljnoj ivici puta kao i blago proširenje putanje. Ali, s obzirom da se radi o automobilu SUV koncepcije, sve je u granicama odličnog ponašanja na putu. Veoma važan elemenat kod ponašanja na putu jeste i elektronski sistem kontrole stabilnosti, koji ne dozvoljava veća odstupanja od zadate putanje, što će sigurno pomoći neiskusnim vozačima."

Vladan Petrović o Hondi CR-V 2.2 i-CTDi "Već kada sam čuo ovaj 2.2 i-CTDi motor u Hondi Accord, pomislio sam da se radi o benzincu i prijatno sam se iznenadio kulturom rada motora i njegovim zvukom. Motor je kao stvoren za CR-V. Radi uglađeno, bez vibracija, a posebno mi se dopada zvuk turbine koji dolazi pri niskim obrtajima. Već u nižim obrtajima automobil vuče uverljivo za jednog terenca, a ubrzanja u višim stepenima prenosa su jako dobra. Uostalom, to potvrđuje i Obrtni moment od 340 Nm, što je za respekt. Iako sam očekivao, kod menjača ne primećujem grubost koja je karakteristična za terence, što je za svaku pohvalu. Precizan je, hodovi su prilično kratki, a pozicija omogućava promenu brzine uz minimalan napor." "Osećaj u vožnji je kao da vozite automobil sa pogonom na prednje točkove, što u normalnim uslovima i jeste slučaj. Ali, čak i u graničnim područjima proklizavanja na asfaltu, zadnji deo automobila ostaće savršeno miran. Ukoliko preterate s gasom, automobil će krenuti da kliza "preko nosa", ali se veoma lako kontroliše. Iako mu nije namena vožnja u "off-road" uslovima, automobil će se sa ovim pogonom sigurno snalazi u vožnji po snegu ili terenu. Ipak, za nešto ozbiljnije off-road avanture, mislim da nedostaje blokada zadnjeg diferencijala i nešto veći klirens. Jasno je da ovo nije automobil za najsurovije gudure, ali od njega to niko i ne očekuje. Za normalne "izlete" van puta, CR-V ima sve adute." - završava Petrović. Goran Sarić - Automagazin