Citroën DS3 WRC nastavlja sa pobedama na makadamu

Posle Meksika, Portugala i Jordana, Citroën DS3 WRC zabeležio je četvrtu uzastopnu pobedu na makadamskoj podlozi. Sebastien Loeb i Daniel Elena bili su prvi na stazi tokom sva tri dana takmičenja, na kraju pobedili i tako povećali vođstvo u plasmanu vozača u Svetskom reli šampionatu (WRC)...
Sebastien Ogier i Julien Ingrassia na cilj su stigli kao četvrtoplasirani, i tako obezbedili važne bodove za Citroën Total World Rally Team, koji vodi u šampionatu proizvođača.
Posle dva duga dana borbe sa konkurentima, nedelja je na Rally Italy bio poslednji sprint za za posade koje su ostale u takmičenju. Sebastien Loeb je dan započeo sa prednošću od 23,8 sekundi ispred Mikke Hirvonena. Prvi nedeljni brzinski ispit bio je kratki Gallura (8,24 km), koji je kasnije vožen i kao finalni Power Stage. Sedmostruki reli šampion sveta, ponovo je bio hendikepiran, jer je bio prvi na stazi, i njegova prednost je smanjena na 20,2 sekunde.

"Sledeći brzinski ispit Monte Olia (BI 16) bio je manje kažnjavajući, u smislu čišćenja staze. Nisam imao drugog izbora. Moram sam nastaviti maksimalnim tempom, kako bi se sačuvao od povratka Mikke Hirvonena. Na brzinskom ispitu 17, startovao sam snažnim tempom, a u finiš relija sam ušao smirenije, jer sam shvatio da me ne može "uhvatiti". - izjavio je Sebastien Loeb, pobednik Rally Sardinia 2011.
Sebastien Ogier je u finalni dan takmičenja ušao sa ciljem da završi na podijumu, ali njegova nada je ugašena na 17. brzinskom ispitu. "Nisam primetio ukopan kamen, na izlasku iz jedne brze krivine. Zadnji levi točak udario je u kamen, i polomili smo oslanjanje. Stao sam, jer sam mislio da nam je samo pukao pneumatik. Uspelo smo da nastavimo, ali na ovom brzinskom ispitu smo izgubili preko minut vremena. Izgubili smo jednu poziciju u plasmanu, ali moglo je biti i gore." - izjavio je Sebastien Ogier.

Posle 30-minutnog servisa, koji su mehaničari iskoristili da urade potrebne prepravke na Citroënu DS3 WRC sa startnim brojem 2, samo je Power Stage delio posade od cilja relija. Loeb je uspeo da osvoji još jedan dragocen bod, zabeleživši treće vreme na ovom brzinskom ispitu. Francuz je priznao da je 64. pobeda bila jedna od najtežih u njegovoj dugoj karijeri: "Ovo je sjajna pobeda, jer smo pobedili bez posebne strategije. Reli smo započeli kao prva posada na stazi, a prednost nismo prepuštali nikome, pa smo prvi na stazi bili i u subotu i nedelju. Da bismo to izveli, morali smo voziti "gas do daske" od početka do kraja. Osećao sam se odlično u automobilu, i to mi je pomoglo da vozim na maksimumu. U nekim trenutcima, osećao sam veliku napetost, i veliko je olakšanje videti cilj relija.”

RALLY D’ITALIA SARDEGNA, GENERALNI PLASMAN (prvih pet posada)
1. S. Loeb / D. Elena Citroën DS3 WRC 3h45m40.9s
2. M. Hirvonen / J. Lehtinen Ford Fiesta RS WRC +11.2s
3. P. Solberg / C. Patterson Citroën DS3 WRC +23.8s
4. S. Ogier / J. Ingrassia Citroën DS3 WRC +1m 31.5s
5. M. Ostberg / J. Andersson Ford Fiesta RS WRC +2m 42 ?6s
WRC - ŠAMPIONAT VOZAČA:
1. Sebastien Loeb 100 bodova
2. Mikko Hirvonen 93 boda
3. Sebastien ogier 81 bod
WRC - ŠAMPIONAT TIMOVA:
1. Citroën Total WRT 167 bodova
2. Ford Abu Dhabi WRT 150 bodova
3. M-Sport Stobart WRT 61 bod.
VITRO GROUP Marketing