Reli Francuska - Prvi utisci Nenada Nikolića + FOTO

Reli u francuskom Alsace protiče sasvim očekivano. Seb I (Loeb) vozi izuzetno sigurno, a stiče se utisak taman koliko mu treba. Jari-Matti Latvala je očigledno napredovao i sasvim zasluženo je na drugom mestu sa malim kašnjenjem. Hirvonen i Solberg opet na "svojim" pozicijama, ništa novo...

Mladi Thierry Neuville je ponovo izuzetno brz i iz relija u reli dokazuje svoj kvalitet i talenat. Predstoji mu velika karijera. Dani Sordo vozi za "sve pare", ali teško da ce moći da postigne uspeh od prošle godine. Njegov John Cooper radi kao protivavionski top, srce da ti zaigra... Atkinson se takođe bori, ali treba mu još kilometara da se vrati u formu. Seb II (Ogier) i Mikkelsen dostojanstveno predstavljaju VW u Fabijama S2000. U SWRC odlično voze Breen, Paddon i PG Andersson.
FFSA na scenu polako lansira još jednog mladog domaćeg vozača, a to je Seb III (Chardonnet). Plasman na ovogodišnjem Alsace je malo važan, a ako bi ušao među TOP 10, bio bi to njegov veliki uspeh. Kad smo kod Francuske automobilske federacije (FFSA), fascinira izuzetno ozbiljna organizacija. Nećete verovati koliko je policije pokraj staze, koja je maksimalno ozbiljna i profesionalna. Publika ih besprekorno sluša i nema ni jednog jedinog pokušaja da dođe do incidenta, iako Francuzi od ranog jutra piju vino i veseli su.

Redari su takođe prisutni i služe kao "skretničari" za usmeravanje publike. Sav ozbiljan posao obavljaju žandarmi opremljeni pištoljima i pendrecima za pojasom. Inače, o finansijskoj moći organizatora, govori i to da ulaznice ne postoje, parking se ne plaća.

Sutra je najteži dan relija na četiri različite staze sa 192 kilometra "brzinaca". Odlučujući može da bude onaj najduži od 43,45 km - Pays d'Ormont. Asfaltna podloga na reliju je zaista kvalitetna, tako da je ovo pravi "tarmac" reli koji vredi videti.
Tekst: Nenad Nikolić
Foto: Nenad Nikolić i Dragan Milosavljević