Reli: Zašto Kubica nije nastavio Reli Korzika 2013?

Ex pilot Formule 1, Robert Kubica, iza sebe ima treće takmičenje u Evropskom reli šampionatu 2013, na kojem se nalazio u vođstvu, a na kojem se nije popeo na podijum. Dva puta je napravio grešku, a na reliju Korzika je morao da odustane zbog kvara pumpe za gorivo na njegovom Citroën DS3 RRC...

Robert Kubica je startovao na tri ovogodišnja takmičenja u FIA ERC šampionatu - na Kanarima, Azorima i Korzici. Ukupno je osvojio šesnaest brzinskih ispita, ali njegov najbolji plasman ostaje šesto mesto na Azorima.
Podsetimo, na reliju Korzika, posle greške Craiga Breena, Kubica je preuzeo vodeću poziciju, ali je u petak posle podne poslušnost otkazala tehnika. Citroën DS3 RRC imao je problem sa pumpom za gorivo, a superbrzi Poljak je bio prinuđen da odustane.
"Imali smo problem sa pumpom za gorivo već na trećem kilometru petog brzinskog ispita. Odjednom se izgubio pritisak goriva. Iz iskustva znam, iako nisam inženjer ili mehaničar, da negdne gubimo gorivo. Kada smo izašli iz automobila, nismo mogli da uočimo prosuto gorivo na stazi, pa smo pretpostavili da je pumpa. Šteta, ali ovo je motorsport. Moramo gledati unapred." - objašnjava 28-godišnji Kubica.

Svi smo očekivali, da će Poljak restartovati reli u subotu ujutru, po Rally2 pravilu, ali to se nije dogodilo. "Bilo je to napeto za sve nas, a vremena nije bilo puno. Kada smo automobil transportovali do Ajaccia (mesto servisne zone), bilo je kasno, a mi nismo bili sigurni, u čemu je problem. Bez detaljnog pregleda, rizikovali smo da dođe do još većih oštećenja, a to bi se i dogodilo, kada bi se ispostavilo da nije u pitanju pumpa. Mislim da je odluka da ne startujemo bila ispravna." - otkriva Kubica.
Automagazin.rs