WRC, Rally of Turkey – Loeb vodi nakon drugog dana

Fantastična borba nastavljena je i tokom drugog dana takmičenja u Turskoj. Sebastien Loeb je još jedanput nadigrao svoje konkurente i sa pozicije broj pet ponovo stigao na korak do pobede. Ali pred Francuzom je težak posao. U finalni deo takmičenja Loeb ulazi kao prvi na stazi a konkurencija nije daleko iza.

Prema sopstvenoj izjavi Loebu najveću prednost može dati eventualna kiša u suprotnom rešenje je „gas do daske“. Najveći gubitnik dana je mladi Sebastien Ogier koji je odolevao pritiscima konkurenata sve do BI15 kada je pred sam kraj brzinskog ispita morao promeniti pneumatik što ga je koštalo 3 minuta i pad sa pozicije broj jedan na mesto broj četiri je bio neminovan. Još goru „sudbinu“ doživeo je Jari-Matti Latvala iz Forda koji je već na prvom brzincu dana prevrnuo svoj Focus WRC, uspeo da nastavi, ali je borba za sam vrh u Turskoj za njega sada završena. Oni koji će juriti Loeba tokom šest brzinaca ,koliko je ostalo do kraja Rally of Turkey, su Petter Solberg (-16.2sec)i Mikko Hirvonen (-17.3sec). Timski kolega Daniel Sordo na poziciji broj četiri (-22sec) pre svega ima ulogu vršenja pritiska na dva gore pomenuta pilota uz nadu da Citroenu donese još jedan 1-2-3. Ono što raduje je i performans ex-formulaša Raikkonena koji je u direktnoj borbi za poziciju broj šest pobedio mnogo iskusnije Villagru i Wilsona.

Dosta prašine danas se diglo oko odluke organizatora da skloni kamenje sa staze za vreme servisa. Sve bi bilo u najboljem redu da Turci u tu svrhu nisu pokrenuli tešku mehanizaciju napravivši nasipe duz staze što je poremetilo zabeleške suvozača i samopouzdanje pilota u iste. I pored predloga da se neki ispiti ne voze organizator je odlučio suprotno. U konkurenciji JWRC i dalje je prvoplasirani Aaron Burkart iskoristivši maksimalno probleme svojih konkurenata. Čak četiri munuta iza je Alessandro Broccoli a tek treći je Kevin Abbring. Todor Slavov je „dogurao“ do pozicije broj četiri.

Plasman nakon drugog dana: 1. Loeb / Elena Citroën C4 2h19’13’’5 2. P. Solberg / Mills Citroën C4 +16’’2 3. Hirvonen / Lehtinen Ford Focus +17’’3 4. Sordo / Marti Citroën C4 +22’’4 5. Ogier / Ingrassia Citroën C4 +3’21’’0 6. Räikkönen / Lindström Citroën C4 +4’37’’5 7. Villagra / Diaz Ford Focus +5’10’’1 8. Wilson / Martin Ford Focus +6’16’’6 9. Tanak / Sikk Mitsubishi Lancer +14’33’’6 10. Kuypers / Miclotte Ford Fiesta +17’16’’2

Petar Janković – Automagazin portal