WRC 2010 - Promena restriktora na automobilima grupe N

Od sledeće godine, turbo automobili grupe N mogu koristiti restrikor za vazduh prečnika 33 milimetra, što je za 1 milimetar više nego do sada. Tako pripremljen automobil, pred reli u Walesu, isprobao je Nasser Al-Attyiah i tim Prodrive, koji su potvrdili da motor Subaru Impreze, posle ove izmene, ima 18 KS veću snagu...
Podsetimo, cilj promene prečnika restriktora je povećanje konkurentnost automobila grupe N, u odnosu na S2000 bolide. "I pored povećanja restriktora, S2000 automobili će biti brži, a jedino na mokroj podlozi automobili grupe N neće biti toliko inferiorni." - mišljenja je Patrick Flodin, aktivan učesnik na ovogodišnjim WRC takmičenjima, u konkurenciji PWRC. "S2000 bolidi zahtevaju mnogo više nego automobili grupe N. U cilju održavanja konkurentnosti, mora se uložiti puno više novca. Zato bi bilo fer, kada bi FIA zabranila učešće S2000 bolidima na trkama PWRC-a (Production Car World Rally Championship)." - izjavio je novopečeni šampion sveta u kategoriji PWRC, Armindo Araujo. Automagazin.rs