WRC – Solberg želi mehaničke diferencijale

Uspeh Pettera Solberga sa vremešnom Citroen Xsarom WRC i akt FIA-e sa dozvolom da Norvežanin nastupa sa aktivnim diferencijalima na automobilu, iako pripada top klasi vozača kojima to nije dopušteno, pokrenuo je zle jezike koji potcenjuju uspeh ex-šampiona. Sa druge strane sam Solberg ne vidi nikakvu prednost u tome, čak suprotno.
Petter je zatražio od Citroen Sporta da mu već za reli u Portugalu omogući da Xsaru “prepakuje” u varijantu sa mehaničkim diferencijalima. Razlog je tvrdnja Sebastiena Loeba da je Xsara WRC u toj kombinaciji brža od ove “modernije” varijante koja je sada Petteru na raspolaganju. Šef tima Olivier Quesnel sleže ramenima a inženjer Francois-Xavier Demaison objašnjava da su svi raspoloživi diferencijali u funkciji na C4 WRC bolidima ali obećava da će u bliskoj budućnosti Citroen ispuniti želju Solbergu. Petter sa druge strane želi da se odrekne lakše upravljivosti zarad veće brzine kako bi što bolje parirao poslednjim evolucijama WRC automobila. Petar Janković - Automagazin