WRC - Subaru Impreza WRC 2007

Sedam dana pre premijere na reliju Meksiko, Subaru je svetu predstavio novo reli čedo. Ispod malo promenjene spoljašnjosti krije se gomila tehničkih inovacija. Novi bolid u koga se polažu velike nade.

Tehničari Subarua poseban akcenat su bacili na raspodelu težine, balans i što bolje prijanjanje za podlogu. Tako su dobili automobil koji više ne beži iz krivine prednjim delom kao stara Impreza. Novi su hladnjaci i interkuler, bolji je protok vazduha, a kompletan prednji deo je mnogo lakši za servisiranje. U suštini Subaru tehničari su ispravili greške sa predhodnog modela. Da Vas podsetimo, Subaru je nespremno dočekao odluku FIA da svi bolidi duži od 4m i 10cm mogu produžiti poluosovine za 15mm ( zbog čega su im iste često i pucale ). Isto važi i za zabranu ubrizgavanja vode u cilindre, zbog čeka su počeli problemi sa agregatom. Sve to bi sada trebalo biti sanirano i unapređeno.

Što se spoljašnosti tiče, Subaru Impreza WRC 2007 se prepoznaje po novom prednjem spojleru koji je morao biti prilagođen novom hladnjaku. Hauba sada ima tri otvora ( nova su dva mala sa strane ), što je možda i najupečatljivija promena.

Petter Solberg i Chris Atkinson sada imaju novu spravu koja je kako ističu plod bliske saradnje vozača, tehničara i dizajnera što je recept za dobar kranji proizvod. Da li su u pravu i koliko je nova Impreza bolja od starog modela imaćemo prilike da vidimo već za nekoliko dana. Neka se Ford i Citroen sada dobro zamisle, konkurencija je sigurno jača. Petar Janković - Automagazin