WRC - Kraj S1600 bolida?

Nova R formula, koja je počela već ove godine da se primenjuje, prvenstveno u JRC-u i nacionalnim šampionatima širom Evrope, zvanično na scenu stupa u sezoni 2008. Bolidi, hibridi između klasa N i A, predstavljaju novu evoluciju reli automobila kojom FIA naravno pokušava da smanji troškove timova i vozača koji iz godine u godinu neminovno rastu. Za sada, uspeh je izgleda na vidiku.

"Svetu je poslata jasna poruka", izjavio je šef Sandellovog tima, Jonas Kruse, zadužen za održavanje Renault Clia R3 u švedskom timu."Upoređujući Clio R3 sa Cliom S1600, novi automobil je u startu upola jeftiniji, delovi su upola jeftiniji, i tekući troškovi su upola manji. Ovo je definitivno korak napred!"

Isto mišljenje ima skoro polovina prijavljenih takmičara u Juniorskom Šampionatu Sveta. Četiri, među kojima je i Miloš Komljenović, su za volanom Clia R3 ( 2000ccm ), dok pet vozača nastupa sa Citroenom C2 R2 ( 1600ccm ). Sve ovo ni malo ne ide u prilog, atraktivnim, brzim ali i preskupim S1600 bolidima. Da li to znači da im se bliži kraj? Ostaje nam da vidimo, kako će se odvijati stvari na "terenu"! Uskoro na našem portalu imaćete prilike i da pročitate detaljan tekst o tehničkim karakteristikama Renault Clio R3 kojim će ove sezone nastupati Miloš Komljenović iz Interspeeda. Lepa prilika da se svi zajedno upoznamo sa budućnošću reli sporta. Petar Janković - Automagazin