Najnovije vesti iz auto industrije
2006 Monza Rally Show
Objavljeno: 28.11.2006.
Kraj sezone uglavnom je rezervisan za spektakle koji imaju zadatak da zabave i publiku i vozace, takav je i cuveni Monza Rally Show, odrzan tokom proslog vikenda.
Na jednom mestu okupili su se vrhunski vozaci Italije, podrzani sa nekoliko svetskih zvezda od kojih su najpoznatije legende reli sporta Didier Auriol i Markku Alen.
Ipak najvecu paznju medija sigurno je izazvao Doktor na dva tocka, Valentino Rossi. Posle relija na Novom Zelandu svestrani Italijan ponovo se nasao za volanom WRC automobila, Ford-a Focus-a, i uspeo da zabelezi pobedu ispred mnogo iskusnijih reli vozaca. Tako je jos jednom pokazao svetu kakav je talenat i za voznju na cetiri tocka.
U grupi N najbrzi je bio Dallavila ispred proslogodisnjeg pobednika Longhi-a.
Na kraju publika je bila vise nego zadovoljna prikazanim, a show je opravdao svoju reputaciju spektakla.
Jankovic Petar - Automagazin
Posle prvih 100 test kilometara posada Stohl/Minor je izjavila da im treba bar još 900 da bi se totalno uvozali u automobil. Manfred je izjavio da je Xsara automobil koji reaguje i na najmanji vozačev pokret i iziskuje mnogo snage. Kako privatni timovi nemaju privilegiju konstantnog testiranja, sama takmičenja će učiniti svoje.
Posle kazne od 42minuta zbog prebrze vožnje u Maroku, koja ga je koštala trećeg mesta u generalnom plasmanu, Naser donosi BMW-u prvu pobedu na Dakar brzincu. Odličan rezultat za odličnog Al-Attyah-a.
Posle objave Pirelli-ja da će pomoći Galli-ja na prva dva relija sezone danas je stigla vest da će Italijan voziti za Aimont Racing (u sezoni 2005 šampioni Italije), uz tehničku podršku PH Sport-a i sportskog odeljenja Citroen-a. Neki bi rekli, u poslednji čas!
Posle gomile špekulacija, pregovora i dogovora, Mitsubishi Motors-Motor Sports Ltd je objavio da će imati bar po dva Lancer-a na prva tri relija sezone plus Hanninen-a u Norveškoj. Neće biti nikakvog direktnog učešća samog Mitsubishi-ja i sve posade nastupaju po privatnoj osnovi.
Dok ovo pišem dva Touareg-a, koja su ceo reli diktirala tempo, još uvek nisu stigla na cilj u Nema-i. Lideru De Villiers već na 129-tom kilometru se zapalio automobil ( turbo konkretno ), dok je Sainz imao najbrže vreme sve do 325-tog kilometra, od 497 koliko ima ovaj brzinski ispit, kada je morao da stane zbog problema sa elektrikom. I jednog i drugog kamioni iz pratnje trenutno šlepaju ka cilju i veliko je pitanje da li će nastaviti takmičenje. Jedno je sigurno, pobeda je nestala u oblaku prašine i dima!
Posle jednog dana pauze, Dakar rally je nastavljen etapom od Atar-a do Tichit-a u ukupnoj dužini od 626km od čega je 589km specijalni ispit. Južnoafrikanac De Villers je reli nastavio drugom uzastopnom pobedom i povećanjem prednosti u ukupnom poretku.
Prvi koji je objavio planove za predstojeći šampionat Britanije u reliju je bivši šampion, brat mnogo poznatijeg Mark-a, David Higgins. Toyota S2000 pripremljena od strane RED Team-a, biće vozilo kojim će David atakovati na novu titulu.
Posle Renault-a i njihovog Clia R3, JAS Motorsport u saradnji sa italijanskim MRT timom, priprema novu bombu na točkovima. Duo koji se sastoji od tjunera automobila za kružne trke ( JAS ) i iskusnog Mauro Nocentini-ja, koji dugi niz godina priprema automobile za reli (proslogodisnji Mitsubishi Lancer, koji je vozio Dimitar Iliev), sigurno će izroditi fantastičan automobil.
Lada Kalina Sport prvi put je predstavljena 2005-te godine. Prošle sezone je u Rusiji vožen na krugu Kalina Cup, a početkom ove AvtoVAZ planira homologaciju i za Kalina-u 1.4 i model 112 Coupe 1.6.