Najnovije vesti iz auto industrije
RED Team zadovoljan debijem Toyote S2000R
Objavljeno: 05.12.2006.
Toyota Corolla S2000 je prvi automobil te klase koji je uspeo da pobedi na WRC brzincu u klasi N, a to mu je poslo za rukom jos tri puta za vreme Wales Rally-a.
Iako je auto stigao u Cardiff iz Juzne Afrike samo nekoliko dana pre pocetka relija, bez dovoljno testova i vremena da se pripremi set-up bolida, Toyota se pokazala kao odlican automobil. Ceo reli odvezen je bez vecih mehanickih problema, a poslednjeg dana, u nedelju, vremena su bila fenomenalna i Alister bi sigurno bio docekan sa ovacijama u park-fermeu da na poslenjem brzinskom ispitu nije napravio gresku i parkirao svoju Toyotu pored puta.
Pored svega ( 10min kazne po superally pravilima u subotu, zbog propustanja dva SS ) RED World Rally Team je pokazao da ima automobil koji moze da se bori za sam vrh.
Kako stvari stoje iduce sezone gledacemo mnogo Toyota S2000R na stazama sirom sveta, jer po nazvanicnim informacijama koje su iscurele u javnost, za sada je naruceno preko 15 automobila.
Jankovic Petar - Automagazin
Armin Schwarz menadzer RedBull Skoda tima, posle relija GB, objavio je da Andreas Aigner definitivno ostaje u sampionatu sveta i u sezoni 2007.
Fabricki reli tim Forda, BP Ford World Rally Team, sa bolidom Focus WRC 06 ove godine imao je najuspesniju sezonu u svojoj istoriji. Ford je ove godine pokazao da ima bolid koji je sposoban za pobede, a sledece godine "Plavi oval" mogao bi se radovati jos vise, jer polovinom sezone stize nova evolucija bolida...
Austrijanac Manfred Stohl fantasticnim drugim mestom na reliju GB zavrsio je vise nego uspesnu sezonu 2006.
Na opste iznenadjene, posle dramaticne zavrsnice i odustajanja glavnih pretendenata na titulu Andersson-a, i losih rezultata Aava-e ( osmi ) i Wilks-a ( jedanaesti ), titula u klasi JWRC odlazi u ruke vozaca Renault Clia S1600, Patrik-a Sandell-a.
Finski as Marcus Gronholm, poput iskusnog vuka, sigurnom voznjom treceg dana relija, osvaja poslednji reli u sezoni Svetskog Reli Sampionata. Manfred Stohl je osvajanjem drugog mesta jos jednom potvrdio svoje visoke kvalitete na zemjanoj podlozi, dok je Petter Solberg posle puno problema morao da se zadovolji trecom pozicijom. Bodove su jos osvojili Latvala, Pons, Atkinson, Sordo i Duval...
Kao sto se i ocekivalo Gronholm i dalje ubedljiv. Cetiri pobede na sest brzinskih ispita plus superspecijal, donelo mu je vise od minuta prednosti u generalnom plasmanu.
Srecom ta njegova dominacija nimalo nije umanjila car borbe ostalih vozaca na pozicijama od 2 do 8.....
Sledeće godine u WRC-u najverovatnije ce se pojaviti Munchi's Ford Rally Team...
Prvi utisak posle zavrsene prve etape je sigurno dominacija Ford-a. Gronholm i Hirvonen su bili neprikosnoveni sve dok mladi Finac nije "odustao" u servisu nakon SS4, posle ostecenja jos na SS1. Mala pukotina na roll-baru bila je dovoljna da FIA sudije odluce da je bezbednost umanjena iako je auto u principu bio OK, sto je potvrdio i sef tima Wilson. Pravila su ipak pravila i tu su da se postuju. Steta za Mikka, cak je i Gronholm izjavio da vise nije tako zanimljivo voziti bez njega za petama.
Posle sest brzinskih ispita WRC runde u Velikoj Britaniji, u vodjstvu je Marcus Gronholm (Ford Focus WRC), sa 25,8 sekundi prednosti u odnosu na veoma raspolozenog Pettera Solberga u bolidu Subaru Impreza WRC. Trece mesto drzi Manfred Stohl (Peugeot 307 WRC), a pravo iznenadjenje je rezultat Jari Matti Latvale, koji se nalazi na 4. poziciji...