Najnovije vesti iz auto industrije
Citroen C2 Junior Experience
Objavljeno: 30.11.2006.
Citroen je oduvek ulagao u mlade talente ( Loeb, Sola, Sordo ) a takva tendencija se nastavlja jos intenzivnije nakon danasnje objave Citroen press sluzbe.
Od sledece godine u okviru JWRC sampionata vozice se i C2 Junior Experience, takmicenje koje ce biti potpuno pod okriljem FIA pravila za junior klasu ali pod posebnim potkroviteljstvom Citroena.
Tacnije timovi ce i dalje imati ogranicen broj mehanicara, starosna granica je 28 godina, nominacija sest od sedam predvidjenih rundi sampionata, itd. Takmicari ce moci da biraju izmedju dva bolida spremljena kod Citroen Sport-a, C2 S1600 i novi C2-R2.
Sto je najvaznije stimulacija u vidu nagrada je vise nego fantasticna a izgleda ovako:
- Ukoliko pobednik JWRC-a bude ucesnik C2 Experience-a dobija kao nagradu dve voznje WRC bolida
- Ako ucesnik C2 Experience-a bude drugoplasirani u JWRC sampionatu nagrada je jedna voznja Citroena WRC.
- I na kraju ako neko od vozaca C2 bude treceplasirani na kraju godine u klasi Juniora, imace cast da se prikljuci testovima Citroen-ovog WRC tima.
Ima li primamljivijih nagrada za mlade takmicare od ovih? Ja mislim da je ovo vrednije od silnih para koje su im mogli ponuditi. Jedno je sigurno, iduce sezone mozemo ocekivati pravu navalu C2 na reli stazama sveta.
Jankovic Petar - Automagazin
Toyota Corolla S2000 je prvi automobil te klase koji je uspeo da pobedi na WRC brzincu u klasi N, a to mu je poslo za rukom jos tri puta za vreme Wales Rally-a.
Armin Schwarz menadzer RedBull Skoda tima, posle relija GB, objavio je da Andreas Aigner definitivno ostaje u sampionatu sveta i u sezoni 2007.
Fabricki reli tim Forda, BP Ford World Rally Team, sa bolidom Focus WRC 06 ove godine imao je najuspesniju sezonu u svojoj istoriji. Ford je ove godine pokazao da ima bolid koji je sposoban za pobede, a sledece godine "Plavi oval" mogao bi se radovati jos vise, jer polovinom sezone stize nova evolucija bolida...
Austrijanac Manfred Stohl fantasticnim drugim mestom na reliju GB zavrsio je vise nego uspesnu sezonu 2006.
Na opste iznenadjene, posle dramaticne zavrsnice i odustajanja glavnih pretendenata na titulu Andersson-a, i losih rezultata Aava-e ( osmi ) i Wilks-a ( jedanaesti ), titula u klasi JWRC odlazi u ruke vozaca Renault Clia S1600, Patrik-a Sandell-a.
Finski as Marcus Gronholm, poput iskusnog vuka, sigurnom voznjom treceg dana relija, osvaja poslednji reli u sezoni Svetskog Reli Sampionata. Manfred Stohl je osvajanjem drugog mesta jos jednom potvrdio svoje visoke kvalitete na zemjanoj podlozi, dok je Petter Solberg posle puno problema morao da se zadovolji trecom pozicijom. Bodove su jos osvojili Latvala, Pons, Atkinson, Sordo i Duval...
Kao sto se i ocekivalo Gronholm i dalje ubedljiv. Cetiri pobede na sest brzinskih ispita plus superspecijal, donelo mu je vise od minuta prednosti u generalnom plasmanu.
Srecom ta njegova dominacija nimalo nije umanjila car borbe ostalih vozaca na pozicijama od 2 do 8.....
Sledeće godine u WRC-u najverovatnije ce se pojaviti Munchi's Ford Rally Team...
Prvi utisak posle zavrsene prve etape je sigurno dominacija Ford-a. Gronholm i Hirvonen su bili neprikosnoveni sve dok mladi Finac nije "odustao" u servisu nakon SS4, posle ostecenja jos na SS1. Mala pukotina na roll-baru bila je dovoljna da FIA sudije odluce da je bezbednost umanjena iako je auto u principu bio OK, sto je potvrdio i sef tima Wilson. Pravila su ipak pravila i tu su da se postuju. Steta za Mikka, cak je i Gronholm izjavio da vise nije tako zanimljivo voziti bez njega za petama.