Najnovije vesti iz auto industrije
FIA objavila spisak WRC timova i vozača
Objavljeno: 08.01.2007.
Svetska Automobilska Federacija (FIA), objavila je prvi popis timova i vozača za sezonu 2007. Svetskog Reli Šampionata. Aktuelni reli šampion sveta, Sebastien Loeb, voziće Citroen C4 WRC i imaće startni broj 1, dok će njegov timski kolega imati broj 2...

Brojeve 3 i 4 imaće vozači Forda, Marcus Gronholm i Mikko Hirvonen. Petter Solberg se oprašta od broja 5, i sledeće sezone nastupaće s brojem 7, dok će njegov timski kolega, Chris Atkinson nositi broj 8. Broj 5 rezervisao je OMV-ov vozač, Manfred Stohl.
Zvanična lista timova za predstojeću sezonu:
1. CITROËN TOTAL WRT Sebastien Loeb
2. CITROËN TOTAL WRT
3. BP - FORD WORLD RALLY TEAM Marcus Gronholm
4. BP - FORD WORLD RALLY TEAM Mikko Hirvonen
5. OMV KRONOS CITROËN WRT Manfred Stohl
6. OMV KRONOS CITROËN WRT
7. SUBARU WORLD RALLY TEAM Petter Solberg
8. SUBARU WORLD RALLY TEAM Chris Atkinson
9. STOBART M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
10. STOBART M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
11. MUNCHI'S FORD WORLD RALLY TEAM
12. MUNCHI'S FORD WORLD RALLY TEAM
Goran Sarić - Automagazin
Danas je u servisnom parku u Valenciji održan tehnicki pregled bolida, koji ce se pojaviti sutra na startu prvog relija sezone, Monte Carlo Rally. Jedini tim koji startuje u novom bolidu jeste Citroen Sport, a šef tima, Guy Frequelin, otkiva da u timu vlada velika nervoza..
Iz FIA-e stižu problemi i samo problemi. Iako do starta nove sezone Šampionata Sveta u reliju ima samo jedan dan, postojale su nejasnoće oko ključnih pravila. Austrijski server
motorline.cc objavio je informaciju da će po sistemu pravila SuperRally bodove dobijati najuspešnije posade pojedinačne etape, ali FIA u poslednjem trenutku zaključuje temu, a detalji vezani za ovo pravilo ostaju nepromenjeni...
Na sutrašnjem Brussels Motor Show-u Belgijanac će obelodaniti svoj program koji se sastoji od devet evropskih relija sa First Skoda Team-om.
Posle prvih 100 test kilometara posada Stohl/Minor je izjavila da im treba bar još 900 da bi se totalno uvozali u automobil. Manfred je izjavio da je Xsara automobil koji reaguje i na najmanji vozačev pokret i iziskuje mnogo snage. Kako privatni timovi nemaju privilegiju konstantnog testiranja, sama takmičenja će učiniti svoje.
Posle kazne od 42minuta zbog prebrze vožnje u Maroku, koja ga je koštala trećeg mesta u generalnom plasmanu, Naser donosi BMW-u prvu pobedu na Dakar brzincu. Odličan rezultat za odličnog Al-Attyah-a.
Posle objave Pirelli-ja da će pomoći Galli-ja na prva dva relija sezone danas je stigla vest da će Italijan voziti za Aimont Racing (u sezoni 2005 šampioni Italije), uz tehničku podršku PH Sport-a i sportskog odeljenja Citroen-a. Neki bi rekli, u poslednji čas!
Posle gomile špekulacija, pregovora i dogovora, Mitsubishi Motors-Motor Sports Ltd je objavio da će imati bar po dva Lancer-a na prva tri relija sezone plus Hanninen-a u Norveškoj. Neće biti nikakvog direktnog učešća samog Mitsubishi-ja i sve posade nastupaju po privatnoj osnovi.
Dok ovo pišem dva Touareg-a, koja su ceo reli diktirala tempo, još uvek nisu stigla na cilj u Nema-i. Lideru De Villiers već na 129-tom kilometru se zapalio automobil ( turbo konkretno ), dok je Sainz imao najbrže vreme sve do 325-tog kilometra, od 497 koliko ima ovaj brzinski ispit, kada je morao da stane zbog problema sa elektrikom. I jednog i drugog kamioni iz pratnje trenutno šlepaju ka cilju i veliko je pitanje da li će nastaviti takmičenje. Jedno je sigurno, pobeda je nestala u oblaku prašine i dima!
Posle jednog dana pauze, Dakar rally je nastavljen etapom od Atar-a do Tichit-a u ukupnoj dužini od 626km od čega je 589km specijalni ispit. Južnoafrikanac De Villers je reli nastavio drugom uzastopnom pobedom i povećanjem prednosti u ukupnom poretku.