Najnovije vesti iz auto industrije
Corrado Fontana i Volkan Isik u ERC-u
Objavljeno: 18.12.2006.
Konačno neke lepe vesti koje se tiču Šampionata Evrope.
Italijanski vozač Corrado Fontana potvrdio je učešće u ERC-u. Fontana i suvozač Billy Casazza nastupiće u Fiat Punto-u S2000 spremljenom od strane tima Grifone, sa velikom podrškom FIAT-a.
Druga vest, još uvek ne potvrđena je i učešće iskusnog turskog asa Volkan Isik-a, takođe u Grande Punto-u. Iza Isik-a već odavno stoji Fiat Turkey, a Turčin je već učestvovao u šampionatu '97-me,'98-me i '99-te godine i ima veliko internacionalno iskustvo.
Janković Petar - Automagazin
U tek osnovanom Intercontinental Rally Challenge-u, Peugeot Spain će na svojim S2000 bolidima nositi logo jedne od najvećih svetskih kompanija.
Mlada nada norveškog relija je obezbedila učešće na sedam relija ove sezone. Program započinje na Swedish Rally-u sledećeg meseca.
Ukoliko pratite relije u Evropi sigurno Vam je zapao za oko DieselCup koji je veoma popularan u Austriji. Glavni modeli koji nastupaju u ovoj klasi su Volkswagen Golf 4 KitCar, Fiat Stilo i Skoda Fabia. Od ove sezone će imati još jednog ozbiljnog konkurenta.
Pod okriljem OMV BIXXOL Rally Team-a, Andrej Jereb, Claudiu David, Balazs Benik i Jasen Popov biće učesnici ovogodišnjeg Svetskog Reli Šampionata u konkurenciji "Production Car". Sezonu otvara Slovenac Andrej Jereb u Švedskoj, a nakon toga će imati priliku da se bori i na relijima u Grčkoj i Novom Zelandu.
Do juče organizatorima relija u Švedskoj nije bilo nimalo svejedno. Snega ni od korova i otkazivanje takmičenja i finansijski krah bili su na pomolu.
Posle odlične premijere u Monte Carlo-u i osvojenih prvih bodova u ovogodišnjem šampionatu, Finac Toni Gardemeister najverovatnije ponovo menja prevozno sredstvo.
I pored priča da će Suzuki u JRC šampionatu ove godine imati samo jednog takmičara, Pored PG Andresson-a zvanično je potvrđeno i učešće Urmo Aava-e, dok je Čeh Pavel Valousek izgubio mesto u japanskoj ekipi...
Ovih dana uglavnom se pisalo i govorilo o fenomenalnoj premijeri Citroen-a, borbi za pamćenje između Atkinson-a i Hirvonen-a, Gronholm-ovoj nezainteresovanosti, lošem izboru guma od strane Solberg-a........Hajde da se ovoga puta pozabavimo onima koje ste retko mogli da vidite na TV snimcima sa relija.
U želji da privuku što više publike proizvođačima automobila i tjunerima na pamet padaju svakakve ideje. Tako se i na reli scenu polako uvlači nova klasa, GT.