Najnovije vesti iz auto industrije
        
        
            Fiat Panda na reliju Dakar 2007
            Objavljeno: 05.01.2007.
        
        
             Sutra kreće Dakar Rally 2007. Među gomilom nabudženih ljutih mašina naći će se i dva italijanska mališana Fiat Panda-e 4x4.
 Prijavljeni u klasi T2, u kojoj se nalaze automobili najsličniji putnim verzijama, Panda-e će voziti Miki Biasion i pobednik Dakara Bruno Saby. U pitanju su automobili opremljeni 1.3 MultiJet Turbodizel agregatima kombinovani sa šestostepenim manualnim menjačem. To znači da će se sa Saharom uhvatiti u koštac mašine sa 105KS pri 4500rpm i opremljene automatskim pogonom na sva četiri točka specijalno prerađenim za uslove koji malene Fiat-e očekuju.
 Ekspediciju upotpunjavaju jedan Fiat Sedici kao servisna podrška i tri Iveco kamiona sa opremom i tehničarima.
 Biasion, dvostruki svetski reli šampion ( 1988 i 1989 ) i osvajač dvostruke Dakar titule sa Iveco-m, zajedno sa timom Pandu je testirao  u ekstremnim uslovima Lapland-a gde temperatura često zna da padne i ispod -40'C, u pustinjama zapadne Afrike, na Sierra Nevada-i pa su stizali sve do Himalaya! 
 U suštini sjajna reklama za Fiat i njihovu Panda-u 4x4.
Janković Petar - Automagazin
          
        
                
        
         Posle odlične premijere u Monte Carlo-u i osvojenih prvih bodova u ovogodišnjem šampionatu, Finac Toni Gardemeister najverovatnije ponovo menja prevozno sredstvo.
        
                
        
         I pored priča da će Suzuki u JRC šampionatu ove godine imati samo jednog takmičara, Pored PG Andresson-a zvanično je potvrđeno i učešće Urmo Aava-e, dok je Čeh Pavel Valousek izgubio mesto u japanskoj ekipi...
        
                
        
         Ovih dana uglavnom se pisalo i govorilo o fenomenalnoj premijeri Citroen-a, borbi za pamćenje između Atkinson-a i Hirvonen-a, Gronholm-ovoj nezainteresovanosti, lošem izboru guma od strane Solberg-a........Hajde da se ovoga puta pozabavimo onima koje ste retko mogli da vidite na TV snimcima sa relija.
        
                
        
         U želji da privuku što više publike proizvođačima automobila i tjunerima na pamet padaju svakakve ideje. Tako se i na reli scenu polako uvlači nova klasa, GT.
        
                
        
         Nakon petnaest dana iscrpljujuće vožnje završen je ovogodišnji Dakar Rally. Iako bez ijedne jedine pobede na brzinskim ispitima, Peterhansel i Mitsubishi su ispisali još jednu stranicu legende o avanturi zvanoj Dakar.
        
                
        
         Na ulicama Monte Carlo-a, na gumama za sneg bez spajkova, WRC asovi su mnogobrojnoj publici pruzili spektakl za pamćenje. Proklizavanja nisu dozvoljavala ni najmanje opuštanje i vozači su morali dobro da odrade posao na volanu ne bi li bezbedno stigli do cilja.
        
                
        
         Samo petnaest kilometara pre cilja Dakar je odneo još jednu žrtvu! Nakon Južnoafrikanca Elmer-a Symons-a nesreća je ponovo zadesila motocikliste.
        
                
        
         Reli se vozi do kraja i dok se ne završi ništa nije sigurno! Sutra je ostao još samo SS15, superspecijal u Monaco-u. Sumnja li neko da Citroen neće osvojiti prva dva mesta i perfektno započeti sezonu 2007? Ma, slavlje može da počne......
        
                
        
         Treća uzastopna pobeda Sainz-a, i prve tri pozicije za VW na specijalnom ispitu, vesti su koje su obeležile današnji dan na Dakar rally-u. Sainz, De Villiers i Miller, to je redosled Touareg-a na SS14.