Najnovije vesti iz auto industrije
Nasmejani Norvežanin
Objavljeno: 26.12.2006.
Kako li samo njemu polazi za rukom da skupi toliki novac? Ovo pitanje sebi postavljaju mnogi vozači i ljubitelji relija, a Henning Solberg se na to samo zagonetno smeška i planira sezonu 2007.
Ovih dana Henning-a ste mogli videti u pogonima M-Sporta u Velikoj BrItaniji gde je na potpuno novoj test stazi provozao svog Focus-a 06. O njegovom velikom ugovoru mogli ste na našim stranicama čitati ovde, a ovoga puta se radilo o upoznavanju sa novim bolidom i prilagođavanju na isti.
Nadajmo se da Speedmonster, kako Henning-u tepaju u Norveškoj, neće praviti greške kao u delu sezone 2006, i da će konačno stići do pobedničkog postolja. Automobil za takav domet sada sigurno ima, sposobnosti i vozačkog umeća mu takođe ne nedostaje. Znači malo sreće, hladna glava, i nasmejani Henning može biti iznenađenje šampionata.
Još samo da napomenemo da su u M-Sportu u isto vreme boravili J.P. Raies ( Munchi ) i Gareth MacHale koji takođe namerava da rentira ili čak kupi Focus-a WRC 06.
Janković Petar - Automagazin
Posle, po svoj prilici zataškanog, incidenta na Walles Rally-u, o kome smo već
pisali, Ford ponovo ima problema na upoznavanju staze ( recce ).
Danas je u servisnom parku u Valenciji održan tehnicki pregled bolida, koji ce se pojaviti sutra na startu prvog relija sezone, Monte Carlo Rally. Jedini tim koji startuje u novom bolidu jeste Citroen Sport, a šef tima, Guy Frequelin, otkiva da u timu vlada velika nervoza..
Iz FIA-e stižu problemi i samo problemi. Iako do starta nove sezone Šampionata Sveta u reliju ima samo jedan dan, postojale su nejasnoće oko ključnih pravila. Austrijski server
motorline.cc objavio je informaciju da će po sistemu pravila SuperRally bodove dobijati najuspešnije posade pojedinačne etape, ali FIA u poslednjem trenutku zaključuje temu, a detalji vezani za ovo pravilo ostaju nepromenjeni...
Na sutrašnjem Brussels Motor Show-u Belgijanac će obelodaniti svoj program koji se sastoji od devet evropskih relija sa First Skoda Team-om.
Posle prvih 100 test kilometara posada Stohl/Minor je izjavila da im treba bar još 900 da bi se totalno uvozali u automobil. Manfred je izjavio da je Xsara automobil koji reaguje i na najmanji vozačev pokret i iziskuje mnogo snage. Kako privatni timovi nemaju privilegiju konstantnog testiranja, sama takmičenja će učiniti svoje.
Posle kazne od 42minuta zbog prebrze vožnje u Maroku, koja ga je koštala trećeg mesta u generalnom plasmanu, Naser donosi BMW-u prvu pobedu na Dakar brzincu. Odličan rezultat za odličnog Al-Attyah-a.
Posle objave Pirelli-ja da će pomoći Galli-ja na prva dva relija sezone danas je stigla vest da će Italijan voziti za Aimont Racing (u sezoni 2005 šampioni Italije), uz tehničku podršku PH Sport-a i sportskog odeljenja Citroen-a. Neki bi rekli, u poslednji čas!
Posle gomile špekulacija, pregovora i dogovora, Mitsubishi Motors-Motor Sports Ltd je objavio da će imati bar po dva Lancer-a na prva tri relija sezone plus Hanninen-a u Norveškoj. Neće biti nikakvog direktnog učešća samog Mitsubishi-ja i sve posade nastupaju po privatnoj osnovi.
Dok ovo pišem dva Touareg-a, koja su ceo reli diktirala tempo, još uvek nisu stigla na cilj u Nema-i. Lideru De Villiers već na 129-tom kilometru se zapalio automobil ( turbo konkretno ), dok je Sainz imao najbrže vreme sve do 325-tog kilometra, od 497 koliko ima ovaj brzinski ispit, kada je morao da stane zbog problema sa elektrikom. I jednog i drugog kamioni iz pratnje trenutno šlepaju ka cilju i veliko je pitanje da li će nastaviti takmičenje. Jedno je sigurno, pobeda je nestala u oblaku prašine i dima!