Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Vozači Citroena maltretiraju konkurente u Monte Carlu
Objavljeno: 19.01.2007.
Citroen C4 WRC danas je bio jednostavno neuhvatljiv. Sa promašenim izborom pneumatika u jednom laufu i bolovima u ramenu, Sebastien Loeb prosto maltretira konkurente i još jednom pokazuje zašto je on reli prvak sveta. Macus Gronholm u bolidu Ford Focus RS WRC, drži konstantan ritam, i kao što je najavio, bez većih rizika, sigurno drži treću poziciju...
Iako su mnogi sumnjali, prvu asfaltnu trku u prošlogodišnjoj evoluciji bolida, Chris Atkinson vozi fantastično i izdržava pritisak Mikke Hirvonena u Fordu (peta pozicija), koji mu je prišao na 17 sekundi razlike. Međitim i Hirvonen će morati da se pomuči kako bi izdržao pritisak Toni Gardemeistera u Mitsubishi Lanceru WRC, koji je samo 6,7 sekundi iza njega. Petter Solberg se posle nekoliko katastrofalnih odluka o izboru pneumatika, ubrzava i trenutno se nalazi na sedmoj poziciji. Čast Škode brani Jan kopecky, koji posle dva dana vožnje, sebično drži 8. poziciju i potencijalan bod u šampionatu sveta.

Loeb: "Jutros nisam mogao ponaći pravi ritam, zbog lošeg izbora pneumatika. Posle je bilo bolje, mislim da ćemo sutra izdržati. Osećao sam mali bol u predelu ramena, ali sve je sada OK."
Stohl: "Na poslednjem brzinskom ispitu dana, vozio sam samo sa zadnjim kočnicama."
Sordo: "Izuzetan dan za mene. Dobar izbor pneumatika je presudio."
Gonholm: "Jedan korak smo iza Citroena. Na cilju 6. brzinskog ispita motor se pregrevao."
Plasman posle 2. dana takmičenja:
1 S. LOEB 1:57:41.1
2 D. SORDO +25.2
3 M. GRÖNHOLM +1:15.7
4 C. ATKINSON +2:30.3
5 M. HIRVONEN +2:47.5
6 T. GARDEMEISTER +2:54.2
7 P. SOLBERG +3:05.6
8 J. KOPECKY +3:45.5
Goran Sarić - Automagazin
Cilj koji je posada OMV Bixxol Rally Teama zacrtala pred početak relija u Švedskoj uspešno se ostvaruje. Vredni kilometri iskustva na snežnim i zaleđenim stazama sa svetskom elitom ovoga puta su važniji od samog rezultata.
Švedski reli još jednom pokazuje svoje čari. Prvoplasiranih pet takmičara nalaze se u 30 sekundi razlike. U vođstvu je "leteći Finac", Marcus Gronholm, sa 11,1 sekundu prednosti ispred Sebastiena Loeba, kome za vrat duva više nego raspoloženi Petter Solberg. Na odličnom, četvrtom mestu nalazi se Petterov manje poznat brat, Hening Solberg...
Nakon 1.86km spektakla za publiku u Karlstadu dogodilo se prvo iznenađenje. Privatni Mitsubishi uspeo je da pobedi sve fabričke timove. Finac Gardemeister sa vremenom 1:31.9 bio je bolji za pola sekunde od svog zemljaka i glavnog favorita Marcusa Gronholma.
Posle današnje konferencije za štampu OMV je objavio da će u sezonu PWRC ući sa još jednim timom. Ovoga puta uz natpis OMV Bixxol Rally Team biće dodato CZ, a za volanom će se naći Martin Prokop i Stepan Vojtech.
Vozač Subarua, Chris Atkinson, na shakedownu WRC runde u Švedskoj pokazao je da dobra forma na uvodnom reliju sezone u Monte Carlu nije slučajnost. Posle četvrtog mesta u Monte Carlu, Chris je bio najbrži na današnjem "protresanju" pred reli u Švedskoj, i najavio borbu za najviše pozicije...
Vozač BP-Ford World Rally Team-a, Mikko Hirvonen, izjavio je da se on u Švedskoj, pored bitke za mesto na podijumu, neće predavati ni u borbi za "letački" rekord, koji on već sada drži na čuvenom skoku Colina McRae-a...
Izgleda da južna hemisfera posebno pogoduje razvoju S2000 bolida. U Australiji, Pirtek Rally Team privodi kraju razvoj Ford Fiesta S2000. Kako tim obećava automobil će biti spreman za prvo takmičenje sezone, Rally Queensland koji startuje 31. marta.
Posle jučerašnjeg jednodnevnog testa, šef Kronos Racinga Marc Van Dalen je više nego zadovoljan. Citroen Xsara je konkurentan auto i posle problema iz Monte Carloa, tim obećava da se ništa slično neće ponoviti u Švedskoj.
RED Motorsport je potvrdio učešće Alistera McRaea i Dania Sordoa u IRCu. Dva bolida Toyotae S2000r najverovatnije će biti spremna za drugi reli sezone, Tursku u maju. Još jedan od timova sa S2000 bolidima koji je dao prednost novoosnovanom šampionatu.