Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Vozači Citroena maltretiraju konkurente u Monte Carlu
Objavljeno: 19.01.2007.
Citroen C4 WRC danas je bio jednostavno neuhvatljiv. Sa promašenim izborom pneumatika u jednom laufu i bolovima u ramenu, Sebastien Loeb prosto maltretira konkurente i još jednom pokazuje zašto je on reli prvak sveta. Macus Gronholm u bolidu Ford Focus RS WRC, drži konstantan ritam, i kao što je najavio, bez većih rizika, sigurno drži treću poziciju...
Iako su mnogi sumnjali, prvu asfaltnu trku u prošlogodišnjoj evoluciji bolida, Chris Atkinson vozi fantastično i izdržava pritisak Mikke Hirvonena u Fordu (peta pozicija), koji mu je prišao na 17 sekundi razlike. Međitim i Hirvonen će morati da se pomuči kako bi izdržao pritisak Toni Gardemeistera u Mitsubishi Lanceru WRC, koji je samo 6,7 sekundi iza njega. Petter Solberg se posle nekoliko katastrofalnih odluka o izboru pneumatika, ubrzava i trenutno se nalazi na sedmoj poziciji. Čast Škode brani Jan kopecky, koji posle dva dana vožnje, sebično drži 8. poziciju i potencijalan bod u šampionatu sveta.

Loeb: "Jutros nisam mogao ponaći pravi ritam, zbog lošeg izbora pneumatika. Posle je bilo bolje, mislim da ćemo sutra izdržati. Osećao sam mali bol u predelu ramena, ali sve je sada OK."
Stohl: "Na poslednjem brzinskom ispitu dana, vozio sam samo sa zadnjim kočnicama."
Sordo: "Izuzetan dan za mene. Dobar izbor pneumatika je presudio."
Gonholm: "Jedan korak smo iza Citroena. Na cilju 6. brzinskog ispita motor se pregrevao."
Plasman posle 2. dana takmičenja:
1 S. LOEB 1:57:41.1
2 D. SORDO +25.2
3 M. GRÖNHOLM +1:15.7
4 C. ATKINSON +2:30.3
5 M. HIRVONEN +2:47.5
6 T. GARDEMEISTER +2:54.2
7 P. SOLBERG +3:05.6
8 J. KOPECKY +3:45.5
Goran Sarić - Automagazin
Na zapadu ništa novo. Citroenovi piloti, i pored nekoliko grešaka u izboru pneumatika, prosto se poigravaju sa konkurentima, koji se na ovom reliju moraju zadovoljiti mrvicama. Loeb na brzincu broj 3 izabrao tvrde pneumatike, što se pokazalo kao pogrešan potez, ali ipak je uzvratio timskom kolegi Sordu i dalje drži prvo mesto...
Novi automobil i stari as! To je recept koji je Citroen-u doneo prve dve pobede na brzinskim ispitima odmah na premijeri novog C4 WRC.
Reli je danas nastavljen nakon jednog i po dana odmora. Carlos Sainz je pauzu iskoristio da dovede u red svog Touareg-a i sada ima samo jedan cilj, da pobedi na što više brzinskih ispita. Danas mu je to pošlo za rukom po treći put na ovogodišnjem Dakar Rally-u(sedma za VW).
Današnji shakedown pred Monte Carlo Rally morao je biti otkazan, zbog velikog broja publike na stazi. Ovo nije prvi put da organizatori Montea imaju velikih problema sa organizacijom, a prvi komentari iz Monanka govore da servisno parkište ovogodišnje runde u Monte Carlu nije na visini jedne WRC trke...
46 dana je prošlo od zatvaranja rampe WRC runde u Walesu. Večeras, u Monte Carlu, startuje ovogodišnja sezona Svetskog Reli Šampionata, koju otvara 75. Monte Carlo Rally. Najprestižniji reli na planeti, posle 10 godina, vraća se u oblast Vercor i Ardech. Centar dešavanja biće u Valenciji, a najatraktivniji detalj u programu biće superspecijal koji će se održati na stazi gde se vozi Grand Prix f1, baš tamo gde je održan 1997. godine...
Kod naših komšija još jedna lepa vest. U saradnji sa nekoliko velikih sponzora Carl Williamson, suvozač Georgi Geradjiev-a, kao koordinator pokreće Bulgaria Fiesta Sporting Trophy za sezonu 2007.
Posle, po svoj prilici zataškanog, incidenta na Walles Rally-u, o kome smo već
pisali, Ford ponovo ima problema na upoznavanju staze ( recce ).
Danas je u servisnom parku u Valenciji održan tehnicki pregled bolida, koji ce se pojaviti sutra na startu prvog relija sezone, Monte Carlo Rally. Jedini tim koji startuje u novom bolidu jeste Citroen Sport, a šef tima, Guy Frequelin, otkiva da u timu vlada velika nervoza..
Iz FIA-e stižu problemi i samo problemi. Iako do starta nove sezone Šampionata Sveta u reliju ima samo jedan dan, postojale su nejasnoće oko ključnih pravila. Austrijski server
motorline.cc objavio je informaciju da će po sistemu pravila SuperRally bodove dobijati najuspešnije posade pojedinačne etape, ali FIA u poslednjem trenutku zaključuje temu, a detalji vezani za ovo pravilo ostaju nepromenjeni...