Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Loeb i Citroen, start za istoriju
Objavljeno: 18.01.2007.
Novi automobil i stari as! To je recept koji je Citroen-u doneo prve dve pobede na brzinskim ispitima odmah na premijeri novog C4 WRC.
Možda su mnogi sumnjali, možda su mnogi i priželjkivali krah ekipe Citroen, ali bravoruznom vožnjom Loeb je svima zapušio usta. Ovakav start iz snova možda je iznenadio i samog šampiona, ali štoperica se na kraju zaustavila na skoro 24sec prednosti ispred klupskog kolege Sordo-a, čime je uspeh Francuza još veći.
Ford, iako je želeo da nastavi onako kako je završio sezonu 2006 nije bio na visini zadatka. Ipak klupski drugovi Gronholm i Hirvonen za sada se nalaze odmah iza dvojca tima Citroen.
Subaru je na novim gumama današnji dan završio na pozicijama pet i šest, dok Stohl i Gardemeister upotpunili top 8.
Ipak mnogi vozači su na večerašnji "izlet" na stazu ušli dosta rezervisano. Opravdanja su bila da je na pojedinim mestima suviše klizavo i da će sutra krenuti agresivnije a upečatljivo je loš rezultat Henning-a Solberg-a koji je sporiji čak i od Willson-a.

1. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC 23mins 29.9secs M
2. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC +00mins 23.9secs M
3. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 +00mins 29.1secs M
4. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 +00mins 51.7secs M
5. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2006 +00mins 57.6secs M
6. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 +01mins 01.2secs M
7. Manfred Stohl OMV Kronos Citroen Xsara WRC +01mins 01.7secs
8. Toni Gardemeister MMSP Ltd Mitsubishi Lancer WRC05 +01mins 06.1secs
Janković Petar - Automagazin
Treća uzastopna pobeda Sainz-a, i prve tri pozicije za VW na specijalnom ispitu, vesti su koje su obeležile današnji dan na Dakar rally-u. Sainz, De Villiers i Miller, to je redosled Touareg-a na SS14.
"Citroeni jurišaju kao da su sa druge planete!" - ispalio je jutros vozač Subarua Petter Solberg. Plasman na prvih pet pozicija ostao je nepromenjen. Mikko Hirvonen na oba brzinca bio brži od Toni Gardemeistera, i zadržao 5. poziciju, ali na njega pritisak vrši Petter Solberg približivši mu se na 17 sekundi. Dani Sordo imao malih problema sa kočionim sistemom...
Prošle godine je izgubio titulu u domaćem šampionatu od Dani-ja Sola-e. Ove je rešen da je osvoji, ali kako stvari stoje Španac Miguel Fuster će se boriti i na drugom frontu, Šampionatu Evrope.
Iako je danas Sainz ponovo bio najbrži, drugo mesto Peterhansel-a najverovatnije mu donosi treću pobedu na Dakar-u ( u kategoriji automobila ) i sedmu uzastopnu za Mitsubishi i pored dominacije VW-a.
Citroen C4 WRC danas je bio jednostavno neuhvatljiv. Sa promašenim izborom pneumatika u jednom laufu i bolovima u ramenu, Sebastien Loeb prosto maltretira konkurente i još jednom pokazuje zašto je on reli prvak sveta. Macus Gronholm u bolidu Ford Focus RS WRC, drži konstantan ritam, i kao što je najavio, bez većih rizika, sigurno drži treću poziciju...
Na zapadu ništa novo. Citroenovi piloti, i pored nekoliko grešaka u izboru pneumatika, prosto se poigravaju sa konkurentima, koji se na ovom reliju moraju zadovoljiti mrvicama. Loeb na brzincu broj 3 izabrao tvrde pneumatike, što se pokazalo kao pogrešan potez, ali ipak je uzvratio timskom kolegi Sordu i dalje drži prvo mesto...
Reli je danas nastavljen nakon jednog i po dana odmora. Carlos Sainz je pauzu iskoristio da dovede u red svog Touareg-a i sada ima samo jedan cilj, da pobedi na što više brzinskih ispita. Danas mu je to pošlo za rukom po treći put na ovogodišnjem Dakar Rally-u(sedma za VW).
Današnji shakedown pred Monte Carlo Rally morao je biti otkazan, zbog velikog broja publike na stazi. Ovo nije prvi put da organizatori Montea imaju velikih problema sa organizacijom, a prvi komentari iz Monanka govore da servisno parkište ovogodišnje runde u Monte Carlu nije na visini jedne WRC trke...
46 dana je prošlo od zatvaranja rampe WRC runde u Walesu. Večeras, u Monte Carlu, startuje ovogodišnja sezona Svetskog Reli Šampionata, koju otvara 75. Monte Carlo Rally. Najprestižniji reli na planeti, posle 10 godina, vraća se u oblast Vercor i Ardech. Centar dešavanja biće u Valenciji, a najatraktivniji detalj u programu biće superspecijal koji će se održati na stazi gde se vozi Grand Prix f1, baš tamo gde je održan 1997. godine...