Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Loeb i Citroen, start za istoriju
Objavljeno: 18.01.2007.
Novi automobil i stari as! To je recept koji je Citroen-u doneo prve dve pobede na brzinskim ispitima odmah na premijeri novog C4 WRC.
Možda su mnogi sumnjali, možda su mnogi i priželjkivali krah ekipe Citroen, ali bravoruznom vožnjom Loeb je svima zapušio usta. Ovakav start iz snova možda je iznenadio i samog šampiona, ali štoperica se na kraju zaustavila na skoro 24sec prednosti ispred klupskog kolege Sordo-a, čime je uspeh Francuza još veći.
Ford, iako je želeo da nastavi onako kako je završio sezonu 2006 nije bio na visini zadatka. Ipak klupski drugovi Gronholm i Hirvonen za sada se nalaze odmah iza dvojca tima Citroen.
Subaru je na novim gumama današnji dan završio na pozicijama pet i šest, dok Stohl i Gardemeister upotpunili top 8.
Ipak mnogi vozači su na večerašnji "izlet" na stazu ušli dosta rezervisano. Opravdanja su bila da je na pojedinim mestima suviše klizavo i da će sutra krenuti agresivnije a upečatljivo je loš rezultat Henning-a Solberg-a koji je sporiji čak i od Willson-a.

1. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC 23mins 29.9secs M
2. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC +00mins 23.9secs M
3. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 +00mins 29.1secs M
4. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 +00mins 51.7secs M
5. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2006 +00mins 57.6secs M
6. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 +01mins 01.2secs M
7. Manfred Stohl OMV Kronos Citroen Xsara WRC +01mins 01.7secs
8. Toni Gardemeister MMSP Ltd Mitsubishi Lancer WRC05 +01mins 06.1secs
Janković Petar - Automagazin
Ovih dana uglavnom se pisalo i govorilo o fenomenalnoj premijeri Citroen-a, borbi za pamćenje između Atkinson-a i Hirvonen-a, Gronholm-ovoj nezainteresovanosti, lošem izboru guma od strane Solberg-a........Hajde da se ovoga puta pozabavimo onima koje ste retko mogli da vidite na TV snimcima sa relija.
U želji da privuku što više publike proizvođačima automobila i tjunerima na pamet padaju svakakve ideje. Tako se i na reli scenu polako uvlači nova klasa, GT.
Nakon petnaest dana iscrpljujuće vožnje završen je ovogodišnji Dakar Rally. Iako bez ijedne jedine pobede na brzinskim ispitima, Peterhansel i Mitsubishi su ispisali još jednu stranicu legende o avanturi zvanoj Dakar.
Na ulicama Monte Carlo-a, na gumama za sneg bez spajkova, WRC asovi su mnogobrojnoj publici pruzili spektakl za pamćenje. Proklizavanja nisu dozvoljavala ni najmanje opuštanje i vozači su morali dobro da odrade posao na volanu ne bi li bezbedno stigli do cilja.
Samo petnaest kilometara pre cilja Dakar je odneo još jednu žrtvu! Nakon Južnoafrikanca Elmer-a Symons-a nesreća je ponovo zadesila motocikliste.
Reli se vozi do kraja i dok se ne završi ništa nije sigurno! Sutra je ostao još samo SS15, superspecijal u Monaco-u. Sumnja li neko da Citroen neće osvojiti prva dva mesta i perfektno započeti sezonu 2007? Ma, slavlje može da počne......
Treća uzastopna pobeda Sainz-a, i prve tri pozicije za VW na specijalnom ispitu, vesti su koje su obeležile današnji dan na Dakar rally-u. Sainz, De Villiers i Miller, to je redosled Touareg-a na SS14.
"Citroeni jurišaju kao da su sa druge planete!" - ispalio je jutros vozač Subarua Petter Solberg. Plasman na prvih pet pozicija ostao je nepromenjen. Mikko Hirvonen na oba brzinca bio brži od Toni Gardemeistera, i zadržao 5. poziciju, ali na njega pritisak vrši Petter Solberg približivši mu se na 17 sekundi. Dani Sordo imao malih problema sa kočionim sistemom...
Prošle godine je izgubio titulu u domaćem šampionatu od Dani-ja Sola-e. Ove je rešen da je osvoji, ali kako stvari stoje Španac Miguel Fuster će se boriti i na drugom frontu, Šampionatu Evrope.