Najnovije vesti iz auto industrije
Fiesta Sporting Trophy u Bugarskoj
Objavljeno: 17.01.2007.
Kod naših komšija još jedna lepa vest. U saradnji sa nekoliko velikih sponzora Carl Williamson, suvozač Georgi Geradjiev-a, kao koordinator pokreće Bulgaria Fiesta Sporting Trophy za sezonu 2007.
Mladi, ali i iskusni vozači, za samo 33000 evra mogu nabaviti Fiesta-u ST sa sportskim menjačem, vešanjem i sigurnosnom opremom, sve po specifikaciji za grupu N. Motor malog Ford-a ima 2litra i 165KS, rađen je kod M-Sport-a tako da pored dobrih performansi pruža i veliku dozu pouzdanosti i dugotrajnosti.
Dva prvoplasirana takmičara će na kraju sezone oprobati svoje kvalitete sa pobednicima iz ostalih zemalja u štabu M-Sport-a u Velikoj Britaniji.
Voziće se sedam relija od kojih će se bodovati šest, a detaljnije informacije imaćemo posle prezentacije koja je zakazana za 24-ti Januar.
Janković Petar - Automagazin
Ukoliko pratite relije u Evropi sigurno Vam je zapao za oko DieselCup koji je veoma popularan u Austriji. Glavni modeli koji nastupaju u ovoj klasi su Volkswagen Golf 4 KitCar, Fiat Stilo i Skoda Fabia. Od ove sezone će imati još jednog ozbiljnog konkurenta.
Pod okriljem OMV BIXXOL Rally Team-a, Andrej Jereb, Claudiu David, Balazs Benik i Jasen Popov biće učesnici ovogodišnjeg Svetskog Reli Šampionata u konkurenciji "Production Car". Sezonu otvara Slovenac Andrej Jereb u Švedskoj, a nakon toga će imati priliku da se bori i na relijima u Grčkoj i Novom Zelandu.
Do juče organizatorima relija u Švedskoj nije bilo nimalo svejedno. Snega ni od korova i otkazivanje takmičenja i finansijski krah bili su na pomolu.
Posle odlične premijere u Monte Carlo-u i osvojenih prvih bodova u ovogodišnjem šampionatu, Finac Toni Gardemeister najverovatnije ponovo menja prevozno sredstvo.
I pored priča da će Suzuki u JRC šampionatu ove godine imati samo jednog takmičara, Pored PG Andresson-a zvanično je potvrđeno i učešće Urmo Aava-e, dok je Čeh Pavel Valousek izgubio mesto u japanskoj ekipi...
Ovih dana uglavnom se pisalo i govorilo o fenomenalnoj premijeri Citroen-a, borbi za pamćenje između Atkinson-a i Hirvonen-a, Gronholm-ovoj nezainteresovanosti, lošem izboru guma od strane Solberg-a........Hajde da se ovoga puta pozabavimo onima koje ste retko mogli da vidite na TV snimcima sa relija.
U želji da privuku što više publike proizvođačima automobila i tjunerima na pamet padaju svakakve ideje. Tako se i na reli scenu polako uvlači nova klasa, GT.
Nakon petnaest dana iscrpljujuće vožnje završen je ovogodišnji Dakar Rally. Iako bez ijedne jedine pobede na brzinskim ispitima, Peterhansel i Mitsubishi su ispisali još jednu stranicu legende o avanturi zvanoj Dakar.
Na ulicama Monte Carlo-a, na gumama za sneg bez spajkova, WRC asovi su mnogobrojnoj publici pruzili spektakl za pamćenje. Proklizavanja nisu dozvoljavala ni najmanje opuštanje i vozači su morali dobro da odrade posao na volanu ne bi li bezbedno stigli do cilja.