Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - U Citroenu vlada velika nervoza
Objavljeno: 17.01.2007.
Danas je u servisnom parku u Valenciji održan tehnicki pregled bolida, koji ce se pojaviti sutra na startu prvog relija sezone, Monte Carlo Rally. Jedini tim koji startuje u novom bolidu jeste Citroen Sport, a šef tima, Guy Frequelin, otkiva da u timu vlada velika nervoza..
Guy Frequelin otkriva atmosferu u timu: "Osećam se kao i na startu sezone 2003. Posle godinu dana pauze, sedamo u novi bolid, C4 WRC. Članovi tima su pod velikim pritiskom, puno su naoštreni i nervozni. Monte Carlo je najkomplikovanija trka u sezoni, na kojoj vozači prelaze puno kilometara na neodgovarajućim pneumaticima. Izbor pneumatika je stvar kompromisa i to me najviše uznemirava. Ali, uradićemo sve da pobedimo."
Goran Sarić - Automagazin
Ukoliko pratite relije u Evropi sigurno Vam je zapao za oko DieselCup koji je veoma popularan u Austriji. Glavni modeli koji nastupaju u ovoj klasi su Volkswagen Golf 4 KitCar, Fiat Stilo i Skoda Fabia. Od ove sezone će imati još jednog ozbiljnog konkurenta.
Pod okriljem OMV BIXXOL Rally Team-a, Andrej Jereb, Claudiu David, Balazs Benik i Jasen Popov biće učesnici ovogodišnjeg Svetskog Reli Šampionata u konkurenciji "Production Car". Sezonu otvara Slovenac Andrej Jereb u Švedskoj, a nakon toga će imati priliku da se bori i na relijima u Grčkoj i Novom Zelandu.
Do juče organizatorima relija u Švedskoj nije bilo nimalo svejedno. Snega ni od korova i otkazivanje takmičenja i finansijski krah bili su na pomolu.
Posle odlične premijere u Monte Carlo-u i osvojenih prvih bodova u ovogodišnjem šampionatu, Finac Toni Gardemeister najverovatnije ponovo menja prevozno sredstvo.
I pored priča da će Suzuki u JRC šampionatu ove godine imati samo jednog takmičara, Pored PG Andresson-a zvanično je potvrđeno i učešće Urmo Aava-e, dok je Čeh Pavel Valousek izgubio mesto u japanskoj ekipi...
Ovih dana uglavnom se pisalo i govorilo o fenomenalnoj premijeri Citroen-a, borbi za pamćenje između Atkinson-a i Hirvonen-a, Gronholm-ovoj nezainteresovanosti, lošem izboru guma od strane Solberg-a........Hajde da se ovoga puta pozabavimo onima koje ste retko mogli da vidite na TV snimcima sa relija.
U želji da privuku što više publike proizvođačima automobila i tjunerima na pamet padaju svakakve ideje. Tako se i na reli scenu polako uvlači nova klasa, GT.
Nakon petnaest dana iscrpljujuće vožnje završen je ovogodišnji Dakar Rally. Iako bez ijedne jedine pobede na brzinskim ispitima, Peterhansel i Mitsubishi su ispisali još jednu stranicu legende o avanturi zvanoj Dakar.
Na ulicama Monte Carlo-a, na gumama za sneg bez spajkova, WRC asovi su mnogobrojnoj publici pruzili spektakl za pamćenje. Proklizavanja nisu dozvoljavala ni najmanje opuštanje i vozači su morali dobro da odrade posao na volanu ne bi li bezbedno stigli do cilja.