Najnovije vesti iz auto industrije
AvtoVAZ priprema Kalina-u Sport 1.4
Objavljeno: 13.01.2007.
Lada Kalina Sport prvi put je predstavljena 2005-te godine. Prošle sezone je u Rusiji vožen na krugu Kalina Cup, a početkom ove AvtoVAZ planira homologaciju i za Kalina-u 1.4 i model 112 Coupe 1.6.
Kalina će biti opremljena motorom sa 4 cilindra, 16 ventila i 110KS pri 7200rpm. Maksimalna brzina iznosi negde oko 200km/h, a od 0 do 100km/h mala Lada stiže za osam sekundi. Test vozači su više nego zadovoljni ponašanjem Kalina-e, posebno njenom upravljivošću i malim dimenzijama.
Na žalost druga vest koja dolazi iz AvtoVAZ-a je najverovatnije odustajanje od programa S2000 koji je mnogo obećavao. Po nezvaničnim informacijama do sada proizvedeni primerci Lada-e 112 S2000 biće prerađeni za rally-raid.
Janković Petar - Automagazin
Ukoliko pratite relije u Evropi sigurno Vam je zapao za oko DieselCup koji je veoma popularan u Austriji. Glavni modeli koji nastupaju u ovoj klasi su Volkswagen Golf 4 KitCar, Fiat Stilo i Skoda Fabia. Od ove sezone će imati još jednog ozbiljnog konkurenta.
Pod okriljem OMV BIXXOL Rally Team-a, Andrej Jereb, Claudiu David, Balazs Benik i Jasen Popov biće učesnici ovogodišnjeg Svetskog Reli Šampionata u konkurenciji "Production Car". Sezonu otvara Slovenac Andrej Jereb u Švedskoj, a nakon toga će imati priliku da se bori i na relijima u Grčkoj i Novom Zelandu.
Do juče organizatorima relija u Švedskoj nije bilo nimalo svejedno. Snega ni od korova i otkazivanje takmičenja i finansijski krah bili su na pomolu.
Posle odlične premijere u Monte Carlo-u i osvojenih prvih bodova u ovogodišnjem šampionatu, Finac Toni Gardemeister najverovatnije ponovo menja prevozno sredstvo.
I pored priča da će Suzuki u JRC šampionatu ove godine imati samo jednog takmičara, Pored PG Andresson-a zvanično je potvrđeno i učešće Urmo Aava-e, dok je Čeh Pavel Valousek izgubio mesto u japanskoj ekipi...
Ovih dana uglavnom se pisalo i govorilo o fenomenalnoj premijeri Citroen-a, borbi za pamćenje između Atkinson-a i Hirvonen-a, Gronholm-ovoj nezainteresovanosti, lošem izboru guma od strane Solberg-a........Hajde da se ovoga puta pozabavimo onima koje ste retko mogli da vidite na TV snimcima sa relija.
U želji da privuku što više publike proizvođačima automobila i tjunerima na pamet padaju svakakve ideje. Tako se i na reli scenu polako uvlači nova klasa, GT.
Nakon petnaest dana iscrpljujuće vožnje završen je ovogodišnji Dakar Rally. Iako bez ijedne jedine pobede na brzinskim ispitima, Peterhansel i Mitsubishi su ispisali još jednu stranicu legende o avanturi zvanoj Dakar.
Na ulicama Monte Carlo-a, na gumama za sneg bez spajkova, WRC asovi su mnogobrojnoj publici pruzili spektakl za pamćenje. Proklizavanja nisu dozvoljavala ni najmanje opuštanje i vozači su morali dobro da odrade posao na volanu ne bi li bezbedno stigli do cilja.