Najnovije vesti iz auto industrije
FIA objavila spisak WRC timova i vozača
Objavljeno: 08.01.2007.
Svetska Automobilska Federacija (FIA), objavila je prvi popis timova i vozača za sezonu 2007. Svetskog Reli Šampionata. Aktuelni reli šampion sveta, Sebastien Loeb, voziće Citroen C4 WRC i imaće startni broj 1, dok će njegov timski kolega imati broj 2...

Brojeve 3 i 4 imaće vozači Forda, Marcus Gronholm i Mikko Hirvonen. Petter Solberg se oprašta od broja 5, i sledeće sezone nastupaće s brojem 7, dok će njegov timski kolega, Chris Atkinson nositi broj 8. Broj 5 rezervisao je OMV-ov vozač, Manfred Stohl.
Zvanična lista timova za predstojeću sezonu:
1. CITROËN TOTAL WRT Sebastien Loeb
2. CITROËN TOTAL WRT
3. BP - FORD WORLD RALLY TEAM Marcus Gronholm
4. BP - FORD WORLD RALLY TEAM Mikko Hirvonen
5. OMV KRONOS CITROËN WRT Manfred Stohl
6. OMV KRONOS CITROËN WRT
7. SUBARU WORLD RALLY TEAM Petter Solberg
8. SUBARU WORLD RALLY TEAM Chris Atkinson
9. STOBART M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
10. STOBART M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
11. MUNCHI'S FORD WORLD RALLY TEAM
12. MUNCHI'S FORD WORLD RALLY TEAM
Goran Sarić - Automagazin
Ukoliko pratite relije u Evropi sigurno Vam je zapao za oko DieselCup koji je veoma popularan u Austriji. Glavni modeli koji nastupaju u ovoj klasi su Volkswagen Golf 4 KitCar, Fiat Stilo i Skoda Fabia. Od ove sezone će imati još jednog ozbiljnog konkurenta.
Pod okriljem OMV BIXXOL Rally Team-a, Andrej Jereb, Claudiu David, Balazs Benik i Jasen Popov biće učesnici ovogodišnjeg Svetskog Reli Šampionata u konkurenciji "Production Car". Sezonu otvara Slovenac Andrej Jereb u Švedskoj, a nakon toga će imati priliku da se bori i na relijima u Grčkoj i Novom Zelandu.
Do juče organizatorima relija u Švedskoj nije bilo nimalo svejedno. Snega ni od korova i otkazivanje takmičenja i finansijski krah bili su na pomolu.
Posle odlične premijere u Monte Carlo-u i osvojenih prvih bodova u ovogodišnjem šampionatu, Finac Toni Gardemeister najverovatnije ponovo menja prevozno sredstvo.
I pored priča da će Suzuki u JRC šampionatu ove godine imati samo jednog takmičara, Pored PG Andresson-a zvanično je potvrđeno i učešće Urmo Aava-e, dok je Čeh Pavel Valousek izgubio mesto u japanskoj ekipi...
Ovih dana uglavnom se pisalo i govorilo o fenomenalnoj premijeri Citroen-a, borbi za pamćenje između Atkinson-a i Hirvonen-a, Gronholm-ovoj nezainteresovanosti, lošem izboru guma od strane Solberg-a........Hajde da se ovoga puta pozabavimo onima koje ste retko mogli da vidite na TV snimcima sa relija.
U želji da privuku što više publike proizvođačima automobila i tjunerima na pamet padaju svakakve ideje. Tako se i na reli scenu polako uvlači nova klasa, GT.
Nakon petnaest dana iscrpljujuće vožnje završen je ovogodišnji Dakar Rally. Iako bez ijedne jedine pobede na brzinskim ispitima, Peterhansel i Mitsubishi su ispisali još jednu stranicu legende o avanturi zvanoj Dakar.
Na ulicama Monte Carlo-a, na gumama za sneg bez spajkova, WRC asovi su mnogobrojnoj publici pruzili spektakl za pamćenje. Proklizavanja nisu dozvoljavala ni najmanje opuštanje i vozači su morali dobro da odrade posao na volanu ne bi li bezbedno stigli do cilja.