Najnovije vesti iz auto industrije
Razočarenje !
Objavljeno: 08.01.2007.
Na žalost danas su se zvanično obistinile glasine da i pored najava neće biti Mitsubishi-ja u predstojećoj sezoni. Iako se nalaze na listi prijava, učešće Gardemeister-a i Al Quassimi-ja na relijima Monte Carlo i Sweden, pod velikim je znakom pitanja!
Japanski proizvođač odbio je dozvoli "izlet" svojih automobila pod pokroviteljstvom Fly Emirates-a. Naime po pravilima FIA, tim koji se nalazi u klasi
Manufacturer mora naravno navesti sa kojim automobilom nastupa, a Mitsubishi to nije dozvolio, tako da je ceo projekat danas obustavljen!
Tim će sada morati potpuno da se reorganizuje, a kako se priča najverovatnije će nastupiti sa dve Subaru Impreza-e WRC. Kako sada stvari stoje nastupi na relijima Monte Carlo i Sweden su neizvesni.
Veliko razočarenje, posebno za one koji navijaju za Gardemeister-a koji je sigurno više nego zaslužio mesto u nekom WRC timu. A čemu ovakav potez giganta iz Japana? Biće to predmet velikih rasprava i analiza. Možda poslovna politika, možda slaba prodaja, možda učešće na Dakar-u......
U svakom slučaju potez koji izaziva gnev kod većine ljubitelja relija. Ugled Mitsubishi-ja, kao velike reli legende, sigurno je posle ovoga dobro poljuljan.
Janković Petar - Automagazin
Posle objave Pirelli-ja da će pomoći Galli-ja na prva dva relija sezone danas je stigla vest da će Italijan voziti za Aimont Racing (u sezoni 2005 šampioni Italije), uz tehničku podršku PH Sport-a i sportskog odeljenja Citroen-a. Neki bi rekli, u poslednji čas!
Posle gomile špekulacija, pregovora i dogovora, Mitsubishi Motors-Motor Sports Ltd je objavio da će imati bar po dva Lancer-a na prva tri relija sezone plus Hanninen-a u Norveškoj. Neće biti nikakvog direktnog učešća samog Mitsubishi-ja i sve posade nastupaju po privatnoj osnovi.
Dok ovo pišem dva Touareg-a, koja su ceo reli diktirala tempo, još uvek nisu stigla na cilj u Nema-i. Lideru De Villiers već na 129-tom kilometru se zapalio automobil ( turbo konkretno ), dok je Sainz imao najbrže vreme sve do 325-tog kilometra, od 497 koliko ima ovaj brzinski ispit, kada je morao da stane zbog problema sa elektrikom. I jednog i drugog kamioni iz pratnje trenutno šlepaju ka cilju i veliko je pitanje da li će nastaviti takmičenje. Jedno je sigurno, pobeda je nestala u oblaku prašine i dima!
Posle jednog dana pauze, Dakar rally je nastavljen etapom od Atar-a do Tichit-a u ukupnoj dužini od 626km od čega je 589km specijalni ispit. Južnoafrikanac De Villers je reli nastavio drugom uzastopnom pobedom i povećanjem prednosti u ukupnom poretku.
Prvi koji je objavio planove za predstojeći šampionat Britanije u reliju je bivši šampion, brat mnogo poznatijeg Mark-a, David Higgins. Toyota S2000 pripremljena od strane RED Team-a, biće vozilo kojim će David atakovati na novu titulu.
Posle Renault-a i njihovog Clia R3, JAS Motorsport u saradnji sa italijanskim MRT timom, priprema novu bombu na točkovima. Duo koji se sastoji od tjunera automobila za kružne trke ( JAS ) i iskusnog Mauro Nocentini-ja, koji dugi niz godina priprema automobile za reli (proslogodisnji Mitsubishi Lancer, koji je vozio Dimitar Iliev), sigurno će izroditi fantastičan automobil.
Lada Kalina Sport prvi put je predstavljena 2005-te godine. Prošle sezone je u Rusiji vožen na krugu Kalina Cup, a početkom ove AvtoVAZ planira homologaciju i za Kalina-u 1.4 i model 112 Coupe 1.6.
Kao što primećujete u klasi Juniora u nazivu nema više onog World, ali i dalje ovaj šampionat ima solidnih 17 prijavljenih posada.
FIA je potvrdila listu timova i vozača koji će se, počev od relija u Švedskoj, u sezoni 2007 boriti za titulu u klasi Production. Na listi se nalazi ukupno 20 posada kojima su dodeljeni i startni brojevi koji se neće menjati tokom sezone.