Najnovije vesti iz auto industrije
Dakar 07 stage 2 - Poslednja evropska etapa
Objavljeno: 07.01.2007.
Reli brzinac od samo 67km najviše je odgovarao naravno Carlos-u Sainz-u koji je prvom pobedom završio evropski deo ovogodišnjeg relija. Već sledeći brzinski ispit se vozi tamo gde je Dakar ono pravo, Africi.
Mitsubishi-jeva ekipa je ovoga puta bila mnogo agilnija ali ipak ništa nije moglo zaustaviti Sainz-a koji je na cilju bio brži od Roma-e i Alphand-a za tačno 29sec. Odmah iza njih bio je i treći Pajero i Peterhansel sa 31s zaostatka. Jučerašnji pobednik Sousa etapu je završio kao dvetoplasirani ali mu je i to bilo dovoljno da zadrži prvo mesto nakon dva dana relija ali samo 45s ispred zahuktalog Carlos-a.
Sjajan rezultat Volkswagen-a sigurno je pokvario Vatanen koji je danas "potopio" svog Tuareg-a, izgubio oko sat i po za vodećima i sa četvrtog uspeo da padne na 113-to mesto u generali. Ali ko zna Dakar zna i da prave muke tek počinju.
Rezultati nakon drugog dana relija Dakar.
Janković Petar - Automagazin
Na sutrašnjem Brussels Motor Show-u Belgijanac će obelodaniti svoj program koji se sastoji od devet evropskih relija sa First Skoda Team-om.
Posle prvih 100 test kilometara posada Stohl/Minor je izjavila da im treba bar još 900 da bi se totalno uvozali u automobil. Manfred je izjavio da je Xsara automobil koji reaguje i na najmanji vozačev pokret i iziskuje mnogo snage. Kako privatni timovi nemaju privilegiju konstantnog testiranja, sama takmičenja će učiniti svoje.
Posle kazne od 42minuta zbog prebrze vožnje u Maroku, koja ga je koštala trećeg mesta u generalnom plasmanu, Naser donosi BMW-u prvu pobedu na Dakar brzincu. Odličan rezultat za odličnog Al-Attyah-a.
Posle objave Pirelli-ja da će pomoći Galli-ja na prva dva relija sezone danas je stigla vest da će Italijan voziti za Aimont Racing (u sezoni 2005 šampioni Italije), uz tehničku podršku PH Sport-a i sportskog odeljenja Citroen-a. Neki bi rekli, u poslednji čas!
Posle gomile špekulacija, pregovora i dogovora, Mitsubishi Motors-Motor Sports Ltd je objavio da će imati bar po dva Lancer-a na prva tri relija sezone plus Hanninen-a u Norveškoj. Neće biti nikakvog direktnog učešća samog Mitsubishi-ja i sve posade nastupaju po privatnoj osnovi.
Dok ovo pišem dva Touareg-a, koja su ceo reli diktirala tempo, još uvek nisu stigla na cilj u Nema-i. Lideru De Villiers već na 129-tom kilometru se zapalio automobil ( turbo konkretno ), dok je Sainz imao najbrže vreme sve do 325-tog kilometra, od 497 koliko ima ovaj brzinski ispit, kada je morao da stane zbog problema sa elektrikom. I jednog i drugog kamioni iz pratnje trenutno šlepaju ka cilju i veliko je pitanje da li će nastaviti takmičenje. Jedno je sigurno, pobeda je nestala u oblaku prašine i dima!
Posle jednog dana pauze, Dakar rally je nastavljen etapom od Atar-a do Tichit-a u ukupnoj dužini od 626km od čega je 589km specijalni ispit. Južnoafrikanac De Villers je reli nastavio drugom uzastopnom pobedom i povećanjem prednosti u ukupnom poretku.
Prvi koji je objavio planove za predstojeći šampionat Britanije u reliju je bivši šampion, brat mnogo poznatijeg Mark-a, David Higgins. Toyota S2000 pripremljena od strane RED Team-a, biće vozilo kojim će David atakovati na novu titulu.
Posle Renault-a i njihovog Clia R3, JAS Motorsport u saradnji sa italijanskim MRT timom, priprema novu bombu na točkovima. Duo koji se sastoji od tjunera automobila za kružne trke ( JAS ) i iskusnog Mauro Nocentini-ja, koji dugi niz godina priprema automobile za reli (proslogodisnji Mitsubishi Lancer, koji je vozio Dimitar Iliev), sigurno će izroditi fantastičan automobil.