Najnovije vesti iz auto industrije
ERC - Šampionat Evrope živi!
Objavljeno: 19.01.2007.
Prošle godine je izgubio titulu u domaćem šampionatu od Dani-ja Sola-e. Ove je rešen da je osvoji, ali kako stvari stoje Španac Miguel Fuster će se boriti i na drugom frontu, Šampionatu Evrope.
Veoma jak ugovor sa Fiat-om najverovatnije će omogućiti Fuster-u da bude treći vozač Punto-a S2000 u ERC-u ( još uvek ne potvrđene informacije ).
Da li će se umrli šampionat Evrope podići iz mrtvih zahvaljujući klasi S2000? Veoma je moguće ako se uzme u obzir vest iz koja je danas stigla iz Poljske. Michal Solowow je zvanično objavio da pored učešća u domaćem šampionatu planira da se takmiči i na svih deset relija ERC-a. Ono što ne znamo je marka automobila sa kojim će nastupiti a u opticaju je naravno i bolid klase S2000.
Czopik, Solowow, Fontana, Isik i Fuster. Hoće li još neko?
Janković Petar - Automagazin
Pod okriljem OMV BIXXOL Rally Team-a, Andrej Jereb, Claudiu David, Balazs Benik i Jasen Popov biće učesnici ovogodišnjeg Svetskog Reli Šampionata u konkurenciji "Production Car". Sezonu otvara Slovenac Andrej Jereb u Švedskoj, a nakon toga će imati priliku da se bori i na relijima u Grčkoj i Novom Zelandu.
Do juče organizatorima relija u Švedskoj nije bilo nimalo svejedno. Snega ni od korova i otkazivanje takmičenja i finansijski krah bili su na pomolu.
Posle odlične premijere u Monte Carlo-u i osvojenih prvih bodova u ovogodišnjem šampionatu, Finac Toni Gardemeister najverovatnije ponovo menja prevozno sredstvo.
I pored priča da će Suzuki u JRC šampionatu ove godine imati samo jednog takmičara, Pored PG Andresson-a zvanično je potvrđeno i učešće Urmo Aava-e, dok je Čeh Pavel Valousek izgubio mesto u japanskoj ekipi...
Ovih dana uglavnom se pisalo i govorilo o fenomenalnoj premijeri Citroen-a, borbi za pamćenje između Atkinson-a i Hirvonen-a, Gronholm-ovoj nezainteresovanosti, lošem izboru guma od strane Solberg-a........Hajde da se ovoga puta pozabavimo onima koje ste retko mogli da vidite na TV snimcima sa relija.
U želji da privuku što više publike proizvođačima automobila i tjunerima na pamet padaju svakakve ideje. Tako se i na reli scenu polako uvlači nova klasa, GT.
Nakon petnaest dana iscrpljujuće vožnje završen je ovogodišnji Dakar Rally. Iako bez ijedne jedine pobede na brzinskim ispitima, Peterhansel i Mitsubishi su ispisali još jednu stranicu legende o avanturi zvanoj Dakar.
Na ulicama Monte Carlo-a, na gumama za sneg bez spajkova, WRC asovi su mnogobrojnoj publici pruzili spektakl za pamćenje. Proklizavanja nisu dozvoljavala ni najmanje opuštanje i vozači su morali dobro da odrade posao na volanu ne bi li bezbedno stigli do cilja.
Samo petnaest kilometara pre cilja Dakar je odneo još jednu žrtvu! Nakon Južnoafrikanca Elmer-a Symons-a nesreća je ponovo zadesila motocikliste.