Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Vozači Citroena maltretiraju konkurente u Monte Carlu
Objavljeno: 19.01.2007.
Citroen C4 WRC danas je bio jednostavno neuhvatljiv. Sa promašenim izborom pneumatika u jednom laufu i bolovima u ramenu, Sebastien Loeb prosto maltretira konkurente i još jednom pokazuje zašto je on reli prvak sveta. Macus Gronholm u bolidu Ford Focus RS WRC, drži konstantan ritam, i kao što je najavio, bez većih rizika, sigurno drži treću poziciju...
Iako su mnogi sumnjali, prvu asfaltnu trku u prošlogodišnjoj evoluciji bolida, Chris Atkinson vozi fantastično i izdržava pritisak Mikke Hirvonena u Fordu (peta pozicija), koji mu je prišao na 17 sekundi razlike. Međitim i Hirvonen će morati da se pomuči kako bi izdržao pritisak Toni Gardemeistera u Mitsubishi Lanceru WRC, koji je samo 6,7 sekundi iza njega. Petter Solberg se posle nekoliko katastrofalnih odluka o izboru pneumatika, ubrzava i trenutno se nalazi na sedmoj poziciji. Čast Škode brani Jan kopecky, koji posle dva dana vožnje, sebično drži 8. poziciju i potencijalan bod u šampionatu sveta.

Loeb: "Jutros nisam mogao ponaći pravi ritam, zbog lošeg izbora pneumatika. Posle je bilo bolje, mislim da ćemo sutra izdržati. Osećao sam mali bol u predelu ramena, ali sve je sada OK."
Stohl: "Na poslednjem brzinskom ispitu dana, vozio sam samo sa zadnjim kočnicama."
Sordo: "Izuzetan dan za mene. Dobar izbor pneumatika je presudio."
Gonholm: "Jedan korak smo iza Citroena. Na cilju 6. brzinskog ispita motor se pregrevao."
Plasman posle 2. dana takmičenja:
1 S. LOEB 1:57:41.1
2 D. SORDO +25.2
3 M. GRÖNHOLM +1:15.7
4 C. ATKINSON +2:30.3
5 M. HIRVONEN +2:47.5
6 T. GARDEMEISTER +2:54.2
7 P. SOLBERG +3:05.6
8 J. KOPECKY +3:45.5
Goran Sarić - Automagazin
Izgleda da južna hemisfera posebno pogoduje razvoju S2000 bolida. U Australiji, Pirtek Rally Team privodi kraju razvoj Ford Fiesta S2000. Kako tim obećava automobil će biti spreman za prvo takmičenje sezone, Rally Queensland koji startuje 31. marta.
Posle jučerašnjeg jednodnevnog testa, šef Kronos Racinga Marc Van Dalen je više nego zadovoljan. Citroen Xsara je konkurentan auto i posle problema iz Monte Carloa, tim obećava da se ništa slično neće ponoviti u Švedskoj.
RED Motorsport je potvrdio učešće Alistera McRaea i Dania Sordoa u IRCu. Dva bolida Toyotae S2000r najverovatnije će biti spremna za drugi reli sezone, Tursku u maju. Još jedan od timova sa S2000 bolidima koji je dao prednost novoosnovanom šampionatu.
Posada OMV BIXXOL World Rally Team-a, Andrej Jereb i Miran Kacin, stigli su u Švedsku, gde u četvrtak startuje najduži reli u WRC kalendaru u protekle četiri godine. Slovenačka posada je isprobala osnovnu postavku automobila Mitsubishi Lancer EVO IX, sa posebnim pneumaticima sa spajkovima...
BF Goodrich "G-Force Ice" je jedina guma koju će koristiti top timovi ove godine na zimskim relijima u Švedskoj i Norveškoj ( ako zaboravimo Gallija i njegov Pirelli izlet ). Ta činjenica neće ni malo pomoći vozačima, jer kao i kod ostalih tipova guma, i ove koje odskaču od ostalih, nazovi normalnih, imaju više verzija, tako da je pravi izbor i dalje najbitniji faktor za dobar rezultat.
San da će pobediti svetskog šampiona, za Irca Eugene Donnelly-a srušio se na predposlednjem brzinskom ispitu dana kada je izleteo i ostao zaglavljen pored staze. Ipak, bila je to fenomenalna borba koju će ljubitelji relija u Irskoj dugo pamtiti i prepričavati.
Predstojeća sezona biće više nego naporna za višestrukog šampiona Velike Britanije Marka Higginsa. Pored odbrane titule u domaćem šampionatu, povremenih izleta na irski asfalt, Mark će se okušati i u PWRC konkurenciji.
Ako ništa drugo Galli-ja će biti lako raspoznati na snežnim stazama Švedske i Norveške! Šalu na stranu, danas su po prvi put prikazane fotografije Citroen Xsara-e sa kojom će Italijan krenuti u prve borbe ove sezone.
Posle prvog dana Galway Rally-a Marcus Gronholm ima 5.4sec zaostatka iza aktuelnog šampiona Irske Eugene Donnelly-ja. Vozač Subaru-a je uspeo da izađe na kraj sa velikim Bosse-om i trenutno je junak broj 1 u svojoj domovini.