Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Švedska - Gardemeister uzeo superspecial!
Objavljeno: 08.02.2007.
Nakon 1.86km spektakla za publiku u Karlstadu dogodilo se prvo iznenađenje. Privatni Mitsubishi uspeo je da pobedi sve fabričke timove. Finac Gardemeister sa vremenom 1:31.9 bio je bolji za pola sekunde od svog zemljaka i glavnog favorita Marcusa Gronholma.

Petter Solberg bio je samo 0.1sec iza Finca i nekih pola sekunde ispred četvrtoplasiranog Hirvonena. Pobednik Monte Carlo Rallya, Sebastien Loeb zaustavio se tek na 20-toj poziciji sa zaostatkom od više od 8sec ( ugasio mu se automobil na startu ), dok je njegov mlađi klupski kolega bio mnogo bolji i završio kao sedmi sa istim vremenom kao i vozac Kronosa Stohl a 0.2sec ispred Gallia.
Naravno ovih prvih dva kilometra od više od 1700 koliko posade treba da pređu, nikako ne predstavljaju pravo stanje stvari, ali ako se po jutru ( čitaj večeri ) reli poznaje biće ovo još jedno WRC takmičenje za pamćenje.
Rezultati nakon SS1:
1. Toni Gardemeister MMSP Ltd Lancer WR05 1min 31.9secs
2. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 +00mins 00.5secs M
3. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2006 +00mins 00.6secs M
4. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 +00mins 01.4secs M
5. Jari-Matti Latvala Stobart Ford Focus WRC 06 +00mins 02.2secs M
6. Patrik Flodin Olsbergs Subaru Impreza S10 WRC +00mins 02.6secs
7. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC +00mins 02.8secs M
= Manfred Stohl OMV Kronos Citroen Xsara WRC +00mins 02.8secs M
9. Gigi Galli Aimont Citroen Xsara WRC +00mins 03.0secs
10. Henning Solberg Stobart Ford Focus WRC 06 +00mins 03.9secs M
Petar Janković - Automagazin
Dve uzastopne pobede na zimskim relijima nisu ušuškale u lovorike Ford WRC tim. Sa druge strane Citroenu je ovo treći "debi" modela C4 WRC ove sezone. Meksiko reli je prva ovogodišnja makadamska runda svetskog šampionata, a znamo koja podloga prednjači u kalendaru, pa samim tim ponašanje i setup bolida prilagođen takvim uslovima takmičenja je najvažniji.
Nova R formula, koja je počela već ove godine da se primenjuje, prvenstveno u JRC-u i nacionalnim šampionatima širom Evrope, zvanično na scenu stupa u sezoni 2008. Bolidi, hibridi između klasa N i A, predstavljaju novu evoluciju reli automobila kojom FIA naravno pokušava da smanji troškove timova i vozača koji iz godine u godinu neminovno rastu. Za sada, uspeh je izgleda na vidiku.
U terminu 9-11. mart održaće se prva runda Intercontinental Rally Challenge-a, Safari reli. Jedan od najstarijih relija, nekada i u kalendaru WRCa, život nastavlja u novoj takmičarskoj seriji, ali sa siromašnom listom prijava.
Današnja vest je odjeknula WRC svetom kao bomba. U sezonama 2008-2010 jedini snadbevač pneumaticima u šampionatu biće italijanski Pirelli! Odluka je doneta na sastanku svetskog motorsport konzilijuma ( World Motor Sport Council ) u Parizu.
Predstavljanje nove Subaru Impreze WRC '07 sve je bliže. Novi bolid se ne sme obrukati na premijeri u Meksiku tako da su ovih dana testovi više nego intenzivni. Na jugu Španije, blizu portugalske granice, za volanom je vozač broj jedan tima Subaru, Petter Solberg.
Nakon tri godine nastupa sa Peugeotom 206 RC, i prošlogodišnje titule Šampiona Slovenije u klasi N3 i duple u Mitropa Cupu, 24-godišnji Slovenac Rok Turk prelazi u klasu A6.
Posle dosta problema sa menjačem na reliju Norveška novi trkač iz porodice Peugeot nije čekao dugo na prvi uspeh. U portugalskom prvenstvu Peugeot 207 S2000 zabeležio je svoju prvu pobedu!
Ovih dana Colin McRae je više nego zastupljen u reli krugovima. Na žalost nije u pitanju vožnja, već njegova razmišljanja i komentari. Ovoga puta "žrtva" je mlađani Matthew Wilson.
Debi Suzuki WRC tima u Finskoj neminovno se bliži. Do sada se niko iz tabora japanskog proizvođača nije oglasio o vozačkom kadru, što samim tim stvara uslove za gomilu špekulacija.