Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Švedska - Kraj drugog dana, Gronholm prvi
Objavljeno: 10.02.2007.
Četiri pobede od današnjih šest brzinskih ispita dovele su Finca Marcusa Gronholma na samo dan od petog trijumfa u Švedskoj. Njegov jedini takmac za mesto na vrhu, Sebasten Loeb, odlučio je da se preda i prati dešavanja iza pozicije dva koju sada sigurno čuva. Marcus ima preveliku prednost tako da mi je prioritet dovesti auto na cilj i uzeti osam bodova, najavio je Loeb svoju taktiku za sutrašnji dan.
Hirvonen i H.Solberg su nastavili svoju borbu za poslednje mesto na podijumu sve dok na SS14, zaslepljen suncem, Hening nije napravio grešku, okrenuo se i sada zaostaje više od 26sec. Isti brzinac bio je baksuzan i za Gardemeistera koji je ostao samo sa pogonom na zadnje točkove što ga je uz kaznu za kašnjenje na vremensku kontrolu spustilo na osmu poziciju u generali odmah ispred zahuktalog Latvale koji juri bod u konkurenciji vozača.

Subaru tim je posle Petterovog izletanja odlučio da ga povuče iz daljeg takmičenja pokušavajući da sačuva Impreza-u za predstojeći reli u Norveškoj. Za to vreme Atkinson je ponovo perjanica Subarua. Australijanac posle odličnog Monte Carlo relija, u ovim netipičnim uslovima za vozača iz zemlje kengura, drži sigurnu šestu poziciju i bije rovovsku bitku sa specijalistom za sneg Carlssonom.
1. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 2hours 22mins 29.6secs
2. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC +00mins 38.4secs
3. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 +01mins 13.4secs
4. Henning Solberg Stobart Ford Focus WRC 06 +01mins 40.7secs
5. Daniel Carlsson OMV Kronos Citroen Xsara WRC +02mins 46.5secs
6. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 +02mins 55.2secs
7. Manfred Stohl OMV Kronos Citroen Xsara WRC +03mins 26.7secs
8. Toni Gardemeister MMSP Ltd Lancer WR05 +03mins 28.1secs
Petar Janković - Automagazin
Premijeru u WRC kalendaru reli u Kraljevini Jordan će imati u sezoni 2008 dok će nekrunisani kralj sporta posetiti državu na obali Mrtvog mora već ovog maja.
Nakon predstavljanja prvog reli automobila koji je pogonjen tečnim gasom ( Mitsubishi Lancer EVO6 u prošlogodišnjem šampionatu Austrije ), OMV nastavlja svoju "kampanju" za čistiji reli!
Biti vozač fabričkog tima nije ni malo lako. U vrhunskom sportu se očekuju i vrhunski rezultati, posebno kada su velike svote u opticaju. Mladom Špancu ponestaje izgovora a njegova omiljena asfaltna podloga je još daleko.
IRC porodica svakog dana je sve veća. Vozači koji nikada nisu mogli da pronađu sebe ( čitaj angažman ) u WRCu, donose novom šampionatu novu draž.
Ako bi govorili blago ( baš blago ), Španac Xavi Pons nije imao "sreće" na prva tri relija Šampionata Sveta. Prvo asfalt a onda ni sneg nisu baš odgovarali ni njemu ni Mitsubishi Lanceru WRC 05. Zato se Xavi kako i sam naslov kaže vraća domaćem, španskom šampionatu u reliju.
ISC ( International Sportsworld Communicators, u prevodu David Richards ), vlasnik TV prava za sva WRC dešavanja, tvrdi da se "populacija" koja prati reli u periodu od 2002-ge godine do danas uvećala za 46%, tj. sa 554 miliona na 807 miliona, dospevši u domove gledalaca u skoro svakoj državi na planeti! Lepa igra brojki i slova koja ima i drugu stranu medalje.
Andrea Navarra za volanom Fiat Grande Puntoa S2000 privodi kraju testove u Keniji blizu glavnog grada Najrobija. Nikakvi problemi nisu primećeni na bolidu i tim je spreman za afričku avanturu.
Nova evolucija Focusa WRC stiže pred reli "Hiljadu jezera", u pravo vreme da finski dvojac vozača Forda iskoristi pun potencijal novog bolida na domaćem terenu.
Pripremajući se JRC debi u Portugalu posada Interspeed Racing Teama je "skoknula" do Italije da bi se malo bolje upoznala sa podlogom koja ih očekuje na drugoj rundi Juniorskog Šampionata Sveta.