Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Švedska - Kraj drugog dana, Gronholm prvi
Objavljeno: 10.02.2007.
Četiri pobede od današnjih šest brzinskih ispita dovele su Finca Marcusa Gronholma na samo dan od petog trijumfa u Švedskoj. Njegov jedini takmac za mesto na vrhu, Sebasten Loeb, odlučio je da se preda i prati dešavanja iza pozicije dva koju sada sigurno čuva. Marcus ima preveliku prednost tako da mi je prioritet dovesti auto na cilj i uzeti osam bodova, najavio je Loeb svoju taktiku za sutrašnji dan.
Hirvonen i H.Solberg su nastavili svoju borbu za poslednje mesto na podijumu sve dok na SS14, zaslepljen suncem, Hening nije napravio grešku, okrenuo se i sada zaostaje više od 26sec. Isti brzinac bio je baksuzan i za Gardemeistera koji je ostao samo sa pogonom na zadnje točkove što ga je uz kaznu za kašnjenje na vremensku kontrolu spustilo na osmu poziciju u generali odmah ispred zahuktalog Latvale koji juri bod u konkurenciji vozača.

Subaru tim je posle Petterovog izletanja odlučio da ga povuče iz daljeg takmičenja pokušavajući da sačuva Impreza-u za predstojeći reli u Norveškoj. Za to vreme Atkinson je ponovo perjanica Subarua. Australijanac posle odličnog Monte Carlo relija, u ovim netipičnim uslovima za vozača iz zemlje kengura, drži sigurnu šestu poziciju i bije rovovsku bitku sa specijalistom za sneg Carlssonom.
1. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 2hours 22mins 29.6secs
2. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC +00mins 38.4secs
3. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 +01mins 13.4secs
4. Henning Solberg Stobart Ford Focus WRC 06 +01mins 40.7secs
5. Daniel Carlsson OMV Kronos Citroen Xsara WRC +02mins 46.5secs
6. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 +02mins 55.2secs
7. Manfred Stohl OMV Kronos Citroen Xsara WRC +03mins 26.7secs
8. Toni Gardemeister MMSP Ltd Lancer WR05 +03mins 28.1secs
Petar Janković - Automagazin
IRC porodica svakog dana je sve veća. Vozači koji nikada nisu mogli da pronađu sebe ( čitaj angažman ) u WRCu, donose novom šampionatu novu draž.
Ako bi govorili blago ( baš blago ), Španac Xavi Pons nije imao "sreće" na prva tri relija Šampionata Sveta. Prvo asfalt a onda ni sneg nisu baš odgovarali ni njemu ni Mitsubishi Lanceru WRC 05. Zato se Xavi kako i sam naslov kaže vraća domaćem, španskom šampionatu u reliju.
ISC ( International Sportsworld Communicators, u prevodu David Richards ), vlasnik TV prava za sva WRC dešavanja, tvrdi da se "populacija" koja prati reli u periodu od 2002-ge godine do danas uvećala za 46%, tj. sa 554 miliona na 807 miliona, dospevši u domove gledalaca u skoro svakoj državi na planeti! Lepa igra brojki i slova koja ima i drugu stranu medalje.
Andrea Navarra za volanom Fiat Grande Puntoa S2000 privodi kraju testove u Keniji blizu glavnog grada Najrobija. Nikakvi problemi nisu primećeni na bolidu i tim je spreman za afričku avanturu.
Nova evolucija Focusa WRC stiže pred reli "Hiljadu jezera", u pravo vreme da finski dvojac vozača Forda iskoristi pun potencijal novog bolida na domaćem terenu.
Pripremajući se JRC debi u Portugalu posada Interspeed Racing Teama je "skoknula" do Italije da bi se malo bolje upoznala sa podlogom koja ih očekuje na drugoj rundi Juniorskog Šampionata Sveta.
Ako se svetski reli šampionat može nazvati "cirkusom", takmičenje u Meksiku je u tom slučaju definitivno nastup na trapezu. Jedina runda WRCa koja se održava u Centralnoj i Severnoj Americi, najzapadniji reli šampionata ima još jednu osobenost. Svaki brzinski ispit se vozi na nadmorskoj visini većoj od 2000m!
Nova serija od šest epizoda, prva 12tog marta, prati ekipu Subaru i Pettera Solberga u sezoni 2006. Posle Formule 1, Indy šampionata, Powerboata....... Discovery Channel nam donosi više nego zanimljivu sagu o modernom reli sportu.
Fiat Motorsporlari je na jučerašnjoj press konferenciji objavio da će njihov tim učestvovati na Šampionatu Evrope u sezoni 2007. Volkan Isik sa suvozačem Guray Karacar braniće boje Turske sa Puntom S2000.