Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Švedska - Kraj drugog dana, Gronholm prvi
Objavljeno: 10.02.2007.
Četiri pobede od današnjih šest brzinskih ispita dovele su Finca Marcusa Gronholma na samo dan od petog trijumfa u Švedskoj. Njegov jedini takmac za mesto na vrhu, Sebasten Loeb, odlučio je da se preda i prati dešavanja iza pozicije dva koju sada sigurno čuva. Marcus ima preveliku prednost tako da mi je prioritet dovesti auto na cilj i uzeti osam bodova, najavio je Loeb svoju taktiku za sutrašnji dan.
Hirvonen i H.Solberg su nastavili svoju borbu za poslednje mesto na podijumu sve dok na SS14, zaslepljen suncem, Hening nije napravio grešku, okrenuo se i sada zaostaje više od 26sec. Isti brzinac bio je baksuzan i za Gardemeistera koji je ostao samo sa pogonom na zadnje točkove što ga je uz kaznu za kašnjenje na vremensku kontrolu spustilo na osmu poziciju u generali odmah ispred zahuktalog Latvale koji juri bod u konkurenciji vozača.

Subaru tim je posle Petterovog izletanja odlučio da ga povuče iz daljeg takmičenja pokušavajući da sačuva Impreza-u za predstojeći reli u Norveškoj. Za to vreme Atkinson je ponovo perjanica Subarua. Australijanac posle odličnog Monte Carlo relija, u ovim netipičnim uslovima za vozača iz zemlje kengura, drži sigurnu šestu poziciju i bije rovovsku bitku sa specijalistom za sneg Carlssonom.
1. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 2hours 22mins 29.6secs
2. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC +00mins 38.4secs
3. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 +01mins 13.4secs
4. Henning Solberg Stobart Ford Focus WRC 06 +01mins 40.7secs
5. Daniel Carlsson OMV Kronos Citroen Xsara WRC +02mins 46.5secs
6. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 +02mins 55.2secs
7. Manfred Stohl OMV Kronos Citroen Xsara WRC +03mins 26.7secs
8. Toni Gardemeister MMSP Ltd Lancer WR05 +03mins 28.1secs
Petar Janković - Automagazin
Fiat Motorsporlari je na jučerašnjoj press konferenciji objavio da će njihov tim učestvovati na Šampionatu Evrope u sezoni 2007. Volkan Isik sa suvozačem Guray Karacar braniće boje Turske sa Puntom S2000.
Kako smo u predhodnim danima i mesecima mogli da vidimo, glavni pretendenti na titulu u Intercontinental Rally Challengeu biće vozači u bolidima S2000. E da ne bi bilo baš tako “monotono” pobrinuo se Mitsubishi Ralliart Italia.
Bivši vozač kartinga, Formule 3, osnivač Formula 1 Jordan Teama i čovek koji je omogućio Michaelu Schumacheru da krene u osvajanje planete, kontraverzni Eddie Jordan ovoga puta se u svet brzine vraća kao jedan od organizatora relija Irska.
Sedam dana pre premijere na reliju Meksiko, Subaru je svetu predstavio novo reli čedo. Ispod malo promenjene spoljašnjosti krije se gomila tehničkih inovacija. Novi bolid u koga se polažu velike nade.
Posle mnogo špekulacija danas je objavljeno da će mesto u Kronos timu u Intercontinental Rally Challengeu zauzeti Belgijanac Bernd Casier. Kako je već ranije objavljeno tim nastupa sa Peugeotom 207 S2000.
Na današnjem Internacionalnom Salonu Automobila u Melburnu, Toyota Australija je svetu predstavila potpuno novu Corollu S2000. Šampion Australije Simon Evans biće prvi koji će novi model "poterati" reli stazama, dok će u Evropi tu čast najverovatnije imati David Higgins u Velikoj Britaniji a u Potugalu automobil će biti u rukama Victora Sae i Antonia Rodriguesa.
Na međunarodnom salonu automobila u Ženevi, pored putničke verzije nove Fabie, biće prikazan i model koji češkog proizvođača vraća na svetsku reli scenu, bolid S2000.
Dve uzastopne pobede na zimskim relijima nisu ušuškale u lovorike Ford WRC tim. Sa druge strane Citroenu je ovo treći "debi" modela C4 WRC ove sezone. Meksiko reli je prva ovogodišnja makadamska runda svetskog šampionata, a znamo koja podloga prednjači u kalendaru, pa samim tim ponašanje i setup bolida prilagođen takvim uslovima takmičenja je najvažniji.
Nova R formula, koja je počela već ove godine da se primenjuje, prvenstveno u JRC-u i nacionalnim šampionatima širom Evrope, zvanično na scenu stupa u sezoni 2008. Bolidi, hibridi između klasa N i A, predstavljaju novu evoluciju reli automobila kojom FIA naravno pokušava da smanji troškove timova i vozača koji iz godine u godinu neminovno rastu. Za sada, uspeh je izgleda na vidiku.