Najnovije vesti iz auto industrije
Rally - Rok Turk za volanom Peugeota 206 S1600
Nakon tri godine nastupa sa Peugeotom 206 RC, i prošlogodišnje titule Šampiona Slovenije u klasi N3 i duple u Mitropa Cupu, 24-godišnji Slovenac Rok Turk prelazi u klasu A6.
Posle dosta problema sa menjačem na reliju Norveška novi trkač iz porodice Peugeot nije čekao dugo na prvi uspeh. U portugalskom prvenstvu Peugeot 207 S2000 zabeležio je svoju prvu pobedu!
Ovih dana Colin McRae je više nego zastupljen u reli krugovima. Na žalost nije u pitanju vožnja, već njegova razmišljanja i komentari. Ovoga puta "žrtva" je mlađani Matthew Wilson.
Debi Suzuki WRC tima u Finskoj neminovno se bliži. Do sada se niko iz tabora japanskog proizvođača nije oglasio o vozačkom kadru, što samim tim stvara uslove za gomilu špekulacija.
Krajem marta u svetski šampionat u velikom stilu se vraća reli Portugal. Više nego impresivna
lista prijava obećava fantastičan reli, a sa brojem 49 posle, mnogo vremena, među prijavljenima ponovo se nalazi posada sa naših prostora. Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić kreću u svoju JRC kampanju.
Posle prvih bodova osvojenih u Norveškoj Galliju kao a je sve krenulo na bolje. Na jučerašnjoh konferenciji za štampu objavljeno je da će novi sponzor (pre)brzog Italijana biti turistička organizacija Valtellina Livigno.
Interspeed Racing Team je na jučerašnjoj konferenciji za novinare otkrio nove detalje vezane za nastup prve srpske reli posade u Svetskom Reli Šampionatu. Posada Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić nastupiće na šest trka Svetskog reli cirkusa u kategoriji JRC (Junior Rally Championship), u automobilu Renault Clio R3 pripremljenim u odeljenju Renaultovog tjunera Munaretta...
Problematični Argentinci se ipak vraćaju na svetsku reli scenu. FIA je popustila i Gabriel Pozzo će nastupiti na domaćem terenu za volanom Mitsubishi Lancera EVO 9.
Posle fantastičnog performansa u Norveškoj, šampionat Sveta je dobio novog pretendenta za najviši plasman. Kada tako misli trostruki šampion, mora da je istina.
...tražio bih drugi posao!, izjavio je Timo Rautiainen ( Gronholmov suvozač ) na cilju relija Norveška. Dve nedelje konstantnog napora posledica su FIA-ine odluke o "spajanju" relija radi smanjenja troškova. Ali i pored prednosti mnogi su našli gomilu nedostataka ovakvom sistemu takmičenja.