Najnovije vesti iz auto industrije
JRC - Miloš Komljenović završio testove u Italiji
Objavljeno: 05.03.2007.
Pripremajući se JRC debi u Portugalu posada Interspeed Racing Teama je "skoknula" do Italije da bi se malo bolje upoznala sa podlogom koja ih očekuje na drugoj rundi Juniorskog Šampionata Sveta.
Rally Valtiberina nije deo italijanskog šampionata ( CIR ), ali lista prijavljenih takmičara je više nego impresivna. Nekoliko WRC bolida, debi Grossia Giuseppea i njegovog Fiata S2000, i gomila N4 automobila, na čelu sa Paolo Andreuccijem, realnost je jednog lokalnog relija u Italiji koji su i mnogi jači timovi, kao i naš Miloš, iskoristili za što bolju pripremu vozila i vozača za predstojeću sezonu!
Vozila su se četiri ( ista ) brzinska ispita, u ukupnoj dužini od nešto više od 40km. Posada Komljenović/Jeremić je nastupila sa Renault Cliom S1600, a od njih se na ovom takmičenju i nije očekivao rezultat. Prvi krug su prošli rezervisano sa vremenom 10:14.9, dok su ostala tri prolaza bila dosta brža. Najbolje vreme Miloš je postigao na trećem prolazu, 9:40.6. Domaći takmičari bili su naravno znatno brži, a kompletne rezultate možete pronaći na zvaničnom sajtu relija Valtiberina.
Kada se Miloš vrati iz Italije saznaćemo i detalje nastupa i kakva su iskustva stečena na makadamskoj podlozi. U svakom slučaju pohvala Interspeed timu koji se maksimalno ozbiljno priprema za predstojeća takmičenja.
Petar Janković - Automagazin
Ako bi govorili blago ( baš blago ), Španac Xavi Pons nije imao "sreće" na prva tri relija Šampionata Sveta. Prvo asfalt a onda ni sneg nisu baš odgovarali ni njemu ni Mitsubishi Lanceru WRC 05. Zato se Xavi kako i sam naslov kaže vraća domaćem, španskom šampionatu u reliju.
ISC ( International Sportsworld Communicators, u prevodu David Richards ), vlasnik TV prava za sva WRC dešavanja, tvrdi da se "populacija" koja prati reli u periodu od 2002-ge godine do danas uvećala za 46%, tj. sa 554 miliona na 807 miliona, dospevši u domove gledalaca u skoro svakoj državi na planeti! Lepa igra brojki i slova koja ima i drugu stranu medalje.
Andrea Navarra za volanom Fiat Grande Puntoa S2000 privodi kraju testove u Keniji blizu glavnog grada Najrobija. Nikakvi problemi nisu primećeni na bolidu i tim je spreman za afričku avanturu.
Nova evolucija Focusa WRC stiže pred reli "Hiljadu jezera", u pravo vreme da finski dvojac vozača Forda iskoristi pun potencijal novog bolida na domaćem terenu.
Ako se svetski reli šampionat može nazvati "cirkusom", takmičenje u Meksiku je u tom slučaju definitivno nastup na trapezu. Jedina runda WRCa koja se održava u Centralnoj i Severnoj Americi, najzapadniji reli šampionata ima još jednu osobenost. Svaki brzinski ispit se vozi na nadmorskoj visini većoj od 2000m!
Nova serija od šest epizoda, prva 12tog marta, prati ekipu Subaru i Pettera Solberga u sezoni 2006. Posle Formule 1, Indy šampionata, Powerboata....... Discovery Channel nam donosi više nego zanimljivu sagu o modernom reli sportu.
Fiat Motorsporlari je na jučerašnjoj press konferenciji objavio da će njihov tim učestvovati na Šampionatu Evrope u sezoni 2007. Volkan Isik sa suvozačem Guray Karacar braniće boje Turske sa Puntom S2000.
Kako smo u predhodnim danima i mesecima mogli da vidimo, glavni pretendenti na titulu u Intercontinental Rally Challengeu biće vozači u bolidima S2000. E da ne bi bilo baš tako “monotono” pobrinuo se Mitsubishi Ralliart Italia.
Bivši vozač kartinga, Formule 3, osnivač Formula 1 Jordan Teama i čovek koji je omogućio Michaelu Schumacheru da krene u osvajanje planete, kontraverzni Eddie Jordan ovoga puta se u svet brzine vraća kao jedan od organizatora relija Irska.