Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Meksiko - Katastrofalno ponašanje publike
Objavljeno: 13.03.2007.
U toku trajanja relija u Meksiku mnogi od vozača su prijavili nedolično i slobodno se može reći opasno ponašanje gledalaca. Letelo je kamenje, ogromne stene su preprečivale put......
Već prvog dana takmičenja šef tima Citroen, Guy Frequelin je izjavio da je reli već sam po sebi opasan sport i da je izazivanje nesreća nedopustivo. Sordou je razbijena šoferšajbna a kamenje je bacano i na Manfreda Stohla. PWRC vozači Higgins i Baldacci su prijavili ogromne stene postavljene na putanji automobila, dok je Wilsonu čak zatvorena metalna kapija preko staze.
Svi su ocenili da je to ponašanje grupe neodgovornih pojedinaca, ali u situaciji kada se razmatra sudbina Meksiko relija u svetskom reli šampionatu ovakvi ekcesi su ogroman minus za organizatore.
Petar Janković - Automagazin
Posle odustajanja na reliju Švedska Mark Higgins se u velikom stilu vratio u šampionat. Ubedljiva pobeda na teškom reliju i sa jakom konkurencijom, donela je novu snagu višestrukom šampionu Velike Britanije.
Posle dramatičnog drugog dana relija Safari, ekipa Fiat Abarth ipak je stigla do pobede u kategoriji IRC dok je prvo mesto u generalnom plasmanu zauzeo Conrad Rautenbach iz Zimbabvea sa Subaruom.
Kao što se i očekivalo Sebastien Loeb dolazi do svog drugog trijumfa u sezoni 2007 i čak tridesetog u karijeri. Traumatična iskustva iz Švedske i Norveške ekipa Citroena potisnula je i četvrtim mestom Danija Sordoa čime je debi C4 WRC na makadamskoj podlozi više nego uspešan.
Iako je vozač Fiata, Andrea Navarra otišao na spavanje sa 21sec prednosti, ujutro ga je čekalo neprijatno iznenađenje. Tokom noći ta prednost se istopila na samo šest sekundi! Greške i problemi sa merenjem vremena se nastavljaju.
Drugi dan relija Meksiko, Loebu je doneo sigurno prvo mesto i pored znatnog ubrzanja Marcusa Gronholma koji je stigao do druge pozicije "preletevši" svoje mlađe rivale Hirvonena, Sordoa i Atkinsona. Razlika od minut ispred najbližeg protivnika po svoj prilici Citroenovom asu će biti više nego dovoljno da zabeleži drugu pobedu u ovogodišnjem Šampionatu Sveta.
Fiat tim je kao što se i očekivalo dominirao prvog dana takmičenja u Keniji i pored timskog dogovora da se ne forsira previše. Na žalost, Umberto Scandola je pored jakog drugog mesta odustao.
I posle jučerašnjeg odustajanja Pettera Solberga, vodeći Sebastien Loeb zadržao je visok tempo i trenutno se nalazi u sigurnom vođstvu sa skoro minut prednosti ispred Marcusa Gronholma, koji je danas pronašao pravi ritam. Ipak, Finac ne može biti spokojan, jer se u samo 9 sekundi za njega nalaze tri razjarena mladića koji žele njegovu poziciju: Hirvonen, Atkinson i Sordo!
Ako je prvi deo današnje etape pripao Solbergu, drugi deo je definitivno najbolje "odradio" šampion Loeb. Francuz je od samog početka drugog kruga krenuo silovito pobedama na SS4 i SS5. Posao mu je dodatno olakšao Petter Solberg odustajanjem, čime Loeb trenutno ima prednost od skoro 30sec ispred fenomenalnog Atkinsona.
Prošlogodišnji vicešampion Evrope i naš dobar poznanik sa staza u Srbiji, Bugarin Krum Donchev promenio je klupske boje. Od sezone 2007 Krum i njegov suvozač Stojko Valchev će nastupati za Prista Oil Rally Team za volanom Subaru Impreze N12B.