Najnovije vesti iz auto industrije
FIA IRC Safari - Opšta konfuzija
Objavljeno: 11.03.2007.
Iako je vozač Fiata, Andrea Navarra otišao na spavanje sa 21sec prednosti, ujutro ga je čekalo neprijatno iznenađenje. Tokom noći ta prednost se istopila na samo šest sekundi! Greške i problemi sa merenjem vremena se nastavljaju.
Problemi za Italijana kreću već na prvom brzincu dana kada je imao problema sa lokalnim "saobraćajem", da bi onda na najdužem brzinskom ispitu druge etape, SS14-26km, imao gumi defekt koji ga je koštao skoro dva minuta i naravno vođstva na Safari reliju. Tu nije kraj nevoljama. Na predposlednjem brzincu kreću problemi sa menjačem, da bi na poslednjem ostao zaglavljen u četvrtoj brzini. Italijan dolazi do servisa gde mehaničari obavljaju fantastičan posao, zamenu menjača za samo 14 minuta i Navarra je na putu ka Najrobiju i ciljnoj rampi.
O rezultatima ćemo naravno nešto kasnije ili još bolje kada prenoće!
Petar Janković - Automagazin
Pre nekoliko dana FIA je objavila da će sledeće tri godine jedini snabdevač pneumaticima u WRCu biti italijanski Pirelli. Michelin i njihov brend BF Goodrich, danas su objavili da će pokrenuti legalnu proceduru protiv FIA, i kako oni kažu neregularnosti na raspisanom tenderu.
U toku trajanja relija u Meksiku mnogi od vozača su prijavili nedolično i slobodno se može reći opasno ponašanje gledalaca. Letelo je kamenje, ogromne stene su preprečivale put......
Posle odustajanja na reliju Švedska Mark Higgins se u velikom stilu vratio u šampionat. Ubedljiva pobeda na teškom reliju i sa jakom konkurencijom, donela je novu snagu višestrukom šampionu Velike Britanije.
Posle dramatičnog drugog dana relija Safari, ekipa Fiat Abarth ipak je stigla do pobede u kategoriji IRC dok je prvo mesto u generalnom plasmanu zauzeo Conrad Rautenbach iz Zimbabvea sa Subaruom.
Kao što se i očekivalo Sebastien Loeb dolazi do svog drugog trijumfa u sezoni 2007 i čak tridesetog u karijeri. Traumatična iskustva iz Švedske i Norveške ekipa Citroena potisnula je i četvrtim mestom Danija Sordoa čime je debi C4 WRC na makadamskoj podlozi više nego uspešan.
Drugi dan relija Meksiko, Loebu je doneo sigurno prvo mesto i pored znatnog ubrzanja Marcusa Gronholma koji je stigao do druge pozicije "preletevši" svoje mlađe rivale Hirvonena, Sordoa i Atkinsona. Razlika od minut ispred najbližeg protivnika po svoj prilici Citroenovom asu će biti više nego dovoljno da zabeleži drugu pobedu u ovogodišnjem Šampionatu Sveta.
Fiat tim je kao što se i očekivalo dominirao prvog dana takmičenja u Keniji i pored timskog dogovora da se ne forsira previše. Na žalost, Umberto Scandola je pored jakog drugog mesta odustao.
I posle jučerašnjeg odustajanja Pettera Solberga, vodeći Sebastien Loeb zadržao je visok tempo i trenutno se nalazi u sigurnom vođstvu sa skoro minut prednosti ispred Marcusa Gronholma, koji je danas pronašao pravi ritam. Ipak, Finac ne može biti spokojan, jer se u samo 9 sekundi za njega nalaze tri razjarena mladića koji žele njegovu poziciju: Hirvonen, Atkinson i Sordo!
Ako je prvi deo današnje etape pripao Solbergu, drugi deo je definitivno najbolje "odradio" šampion Loeb. Francuz je od samog početka drugog kruga krenuo silovito pobedama na SS4 i SS5. Posao mu je dodatno olakšao Petter Solberg odustajanjem, čime Loeb trenutno ima prednost od skoro 30sec ispred fenomenalnog Atkinsona.