Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Portugal - Gronholm u vođstvu, odličan start za Komljenovića!
Objavljeno: 29.03.2007.
Na prvom brzinskom ispitu WRC runde u Portugalu dužine 2,03 kilometra najbrži je bio Finac u Ford Focusu WRC, Marcus Gronholm, koji je preko 1 sekunde po kilometru bio brži od drugoplasiranog Dani Sorda. Miloš Komljenović superspecijal je uspeo da završi ispred Kale Pinomakia, Jan Moldera, Gallaghera...

- Loeb (Citroen C4 WRC): "Sve je OK, bez problema. Sutra ćemo videti gde smo u odnosu na Fordovce. Mi smo ovde došli da pobedimo!"
- Stohl (Citroen Xsara WRC), posle udaranja u barijeru pored staze: "Naišao sam na deo staze koji je previše uzak, pa sam ga malo proširio."
- Galli (Citroen Xsara WRC): "Atmosfera je fantastična! Ipak, ovo je samo super specijal."
- Rezultati Superspecijala:
1. Marcus Grönholm (Ford Focus RS WRC 06) 2:05,7
2. Dani Sordo (Citroen C4 WRC) +2,4
3. Petter Solberg (Subaru Impreza WRC 07) +3,4
3. Sebastien Loeb (Citroen C4 WRC) +3,4
5. Henning Solberg (Ford Focus RS WRC 06) +4,7
6. Mikko Hirvonen (Ford Focus RS WRC 06) +5,0
7. Chris Atkinson (Subaru Impreza WRC 07) +5,7
8. Daniel Carlsson (Citroen Xsara WRC) +5,8
8. Gigi Galli (Citroen Xsara WRC) +5,8
Goran Sarić - Automagazin
Jedini Srbin u Svetskom Reli Šampionatu, Miloš Komljenović, danas je uspešno realizovao shakedown pred reli u Portugalu. U kratkom razgovoru, Miloš Komljenović nam je otkrio svoje prve utiske...
Prve vesti iz Portgala su jako loše. Na jutrašnjem shakedownu domaći vozač Armindo Araujo, za volanom Mitsubishi Lancer WRC bolida izleteo je van staze i povredio nekoliko gledalaca...
Portugal je bio tradicionalan domaćin najboljih reli vozača sveta još od 1973. godine. Čak je i za vreme velike naftne krize, 1974. godine, održana WRC runda u Portugalu, kada trke nisu održane u slavnom Monte Carlu ili Švedskoj. Incidenti i organizacioni problemi 2001. godine udaljili ga iz "visokog reli društva"...
Ovo je istorija Arganila, Walter Rohrl i Markku Alen – trijumf i poraz. Mi smo na reliju Portugal izmedju 4. i 9. marta 1980. Dvadeset kandidata za pobedu u fabričkim timovima: Mercedes (450 SLC), Fiat (131 Abarth), Ford (Escort), Toyota (Celica), Opel (Ascona 400), Datsun (160 J), British Leyland (TR7), Chardonnet (Lancia Stratos) i Almeras (Porsche 911)...
Na jučerašnjoj konferenciji za štampu Volkswagen tima Austrija, svetu je predstavljen prvi Gas KitCar koji će premijeru na stazi imati već na predstojećem Pirelli-Lavanttal reliju.
Na otvaranju sezone u Sloveniji, reliju Pirelli-Lavanttal u Austriji, nastupiće po prvi put i ekipa Ford Racing Slovenia. Perspektivni Mitja Prezelj, takmičiće se sa prvom Ford Fiestom ST na prostoru bivše Jugoslavije.
Iako je predstojeći reli u Portugalu šampion Sveta Sebastien Loeb okarakterisao kao "put u nepoznato", posle odličnog rezultata u Meksiku jedino što dolazi u obzir je treća pobeda u sezoni.
Nakon Munchi's Rally Tima i jedini vozač Firsta, Francois Duval, otkazao je učešće na reliju Portugal.
Daniel Carlsson, pobednik relija Portugal u sezoni 2005, ove godine teško može ponoviti isti uspeh ali u takmičenje ulazi veoma motivisan nakon "preskakanja" takmičenja u Meksiku.