Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Portugal - Komljenović 14. u konkurenciji juniora
Objavljeno: 30.03.2007.
Miloš Komljenović uspeo je da završi svoja prva četiri brzinska ispita u Svetskom Reli Šampionatu. Jedini Srbin u svetskoj reli eliti trenutno se nalazi na 55. poziciji u generalnom plasmanu relija, dok u konkurenciji juniora zauzima 14. poziciju...
U konkurenciji 67 takmičara, koliko je ostalo u trci posle 4. brzinska ispita, Komljenović zauzima 55. mesto. U konkureciji JRC (Junior Rally Championship), Komljenović se nalazi na 14 poziciji (zaostatak 6 min 51 sekunda)) ispred Dominique Rebouta i Raphael Auquiera. Prvoplasirani takmičar u konkurenciji JRC trenutno je Estonac Urmo Aava, sa 21 sekundu prednosti ispred Čeha Martina Prokopa.
Goran Sarić - Automagazin
Iako je Marcus Gronholm dobio prvi brzinac posle servisa, Loeb je fenomenalnim vožnjama na poslednja dva brzinska ispita uspeo da Fincu “otkine” čak devet sekundi i prvi dan relija Portugal završi sa prednošću od 3.1sec.
Na 4. brzinskom ispitu Sebastien Loeb uzvratio je udarac Fordovom dvojcu. Marcus Gronholm oštetio amortizer, ali posle SS4 sledi servis gde će sve biti rešeno. 4. brzinac bio je koban po Gigi Gallija, koji je oštetio levu stranu bolida...
Vozači fabričke ekipe Ford, Mikko Hirvonen i Marcus Gronholm bili su najbrži na prvom "pravom" brzinskom ispitu relija u Portugalu. Petter Solberg (Subaru), na čijem bolidu je promenjen menjač posle super specijala, imao je treće vreme, iza njega plasirali su se vozači Citroena...
Sledeći vikend u Australiji kreće domaći reli šampionat. Prva runda Queensland rally donosi veliku svetsku premijeru još jednog bolida klase S2000, Ford Fieste.
Na prvom brzinskom ispitu WRC runde u Portugalu dužine 2,03 kilometra najbrži je bio Finac u Ford Focusu WRC, Marcus Gronholm, koji je preko 1 sekunde po kilometru bio brži od drugoplasiranog Dani Sorda. Miloš Komljenović superspecijal je uspeo da završi ispred Kale Pinomakia, Jan Moldera, Gallaghera...
Jedini Srbin u Svetskom Reli Šampionatu, Miloš Komljenović, danas je uspešno realizovao shakedown pred reli u Portugalu. U kratkom razgovoru, Miloš Komljenović nam je otkrio svoje prve utiske...
Prve vesti iz Portgala su jako loše. Na jutrašnjem shakedownu domaći vozač Armindo Araujo, za volanom Mitsubishi Lancer WRC bolida izleteo je van staze i povredio nekoliko gledalaca...
Portugal je bio tradicionalan domaćin najboljih reli vozača sveta još od 1973. godine. Čak je i za vreme velike naftne krize, 1974. godine, održana WRC runda u Portugalu, kada trke nisu održane u slavnom Monte Carlu ili Švedskoj. Incidenti i organizacioni problemi 2001. godine udaljili ga iz "visokog reli društva"...
Ovo je istorija Arganila, Walter Rohrl i Markku Alen – trijumf i poraz. Mi smo na reliju Portugal izmedju 4. i 9. marta 1980. Dvadeset kandidata za pobedu u fabričkim timovima: Mercedes (450 SLC), Fiat (131 Abarth), Ford (Escort), Toyota (Celica), Opel (Ascona 400), Datsun (160 J), British Leyland (TR7), Chardonnet (Lancia Stratos) i Almeras (Porsche 911)...