Najnovije vesti iz auto industrije
FIA IRC - Citroen zvanično u Rally Challengeu
Objavljeno: 25.04.2007.
Na početku ovogodišnje serije Intercontinental Rally Challengea, u konkurenciji proizvođača, zvanično su bili prijavljeni samo Fiat i Peugeot. Kako interesovanje raste, "društvu" se prvo priklonio Mitsubishi a sada i Citroen.
Registrovanje Citroena omogućiće njihovim "mušterijama" da uknjiže bodove u svakoj rundi IRC-a bilo da nastupaju sa C2 R2 ili C2 S1600. Prvi koji će iskoristit ovu mogućnost je Jean-Joseph Simon koji će sa svojim Citroenom C2 S1600 nastupiti na drugoj rundi serije u Turskoj (11-13. maj). Simon će pokušati da iskombinuje svoje IRC i ERC planove i odveze što više relija.

Koliko Intercontinental Rally Challenge postaje popularan kod vozača pokazuje i interesovanje za Ypress Rally koji se održava u drugoj polovini juna. Učešće su najavili Isik, Fontana, Solowow, Tsojen i Alen sa Abarth Grande Puntom S2000, Casier, Toth, Vouilloz, Ojeda sa Peugeotom S2000, kao i Loix i Czopik za volanom VW Pola S2000. Interesovanje su izrazili Panizzi i Cols takođe sa S2000 bolidima kao i juniori Aava sa Suzuki Swiftom S1600 i Rautenbach sa Citroenom C2. Svemu treba dodati Bettija i Solu sa Hondom Civic R3 i kako stvari napreduju, reli u Belgiji će biti jedno od najačih takmičenja sezone, ako izuzmemo WRC.
Petar Janković - Automagazin
Pobednik prve runde Šampionata Evrope, Bugarin Dimitar Mitko Iliev, počeo je pripreme za drugi reli serije ERC-a. Jednodnevnim testovima u okolini Sofije BAMS tim pokušava da što bolje pripremi Mitsubishi Lancer EVO 9 za turski makadam.
Posle završenog relija u Argentini i sa više od pet minuta zaostatka za pobednikom Loebom, Manfred Stohl, vozač OMV Kronos Citroen tima izjavio je prostu činjenicu: "Svima treba da bude jasno! Privatne ekipe ne mogu da drže korak sa fabričkim timovima."
OMV Bixxol Rally Team i slovenačka posada Andrej Jereb/Miran Kacin počinju pripreme za nastup na 54.Acropolis reliju u Grčkoj. I automobil i posada moraju biti u top formi pred 1625 kilometara dugo takmičenje u kolevci svetske civilizacije.
Pobedom na prvom brzinskom ispitu dana, 24.45km dugom SS19-Mina Clavero-Giulio Cesare 1, Sebastien Loeb je "zapečatio" pobedu. Mnogo lakše nego što se očekivalo Francuz u svoj konto beleži još jedno prvo mesto (32-a pobeda u karijeri) i polako povećava prednost nad, kako je krenulo, večito drugim Marcusom Gronholmom.
Posle problema sa vremenom i logistikom, organizatori relija u Argentini susreli su se sa ozbiljnim problemom. Nakon otkazivanja kompletnog prvog dana takmičenja ukupna kilometraža ne bi prešla dve trećine prijavljenih kilometara čime se ne ostvaruju uslovi za puno poentiranje takmičara. U toku noći je objavljena promena programa relija.
Četiri brzinska ispita i nešto više od 60km dele Sebastiena Loeba od het-trika u sezoni 2007. Najveći protivnik, Marcus Gronholm, ponovo je bio konstantan i ponovo samo drugi. Francuz je pokorio maglovita brda Argentine!
Bila bi to lepa vest za ljubitelje marke iz Češke Republike, ali je na žalost samo delimično istinita. Jedino što ovaj model Skoda Fabie veže sa WRC-om je njeno ime. U pitanju je nezavisan projekat Brisk RS01 WRC.
Na vlažnoj i klizavoj podlozi supespecijala u Cordobi ponovo se najbolje snašao vozač Forda Mikko Hirvonen što mu na kraju prve etape, od samo dva brzinska ispita, daje prednost od 2.4sec u generalnom plasmanu ispred Sordoa iz Citroena.
Zbog loših vremenskih uslova u Buenos Airesu, avioni sa osobljem i ekipama nisu uspeli da stignu do 700km udaljenog Carlos Paza, zbog čega se odlaže svih današnjih sedam brzinskih ispita osim poslednjeg, superspecijala na Cordoba stadijumu.