Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Komljenović i Jeremić spremni za Sardiniju
Objavljeno: 12.05.2007.
Juče je u organizaciji Automobilskog Sportskog Kluba „Interspeed Racing Team“ iz Beograda održana je Press konferencija gde je najavljen nastup Miloša Komljenovića na reliju Sardinija u Italiji, koji se održava od 17. do 20. maja ove godine.
Nakon Relija u Portugaliji, Miloš Komljenović sa svojim suvozačem Aleksandrom Jeremićem putuje na svoju drugu trku Svetskog Reli Šampionata, ali ovoga puta će nastupiti u automobilu Renault Clio R3. Itinerer relija je dužine 1171 km, sa 18 specijalnih ispita u dužini od 348 km.Ovo je veoma zahtevan reli zbog specifičnosti konfiguracije terena, staze su uske i brze. To može da predstavlja pravi izazov za vozače, jer treba da uravnoteže želju za brzinom sa potrebom da izbegnu prepreke koje se nalaze na samo nekoliko stopa od idealne putanje. Kao reli vrućeg šljunka, red startovanja takođe može biti presudan, jer predvodeći vozači odnose podignuti gornji sloj prašine i kamenja s puta i ostavljaju tvrđu i neravnu površinu za naredna vozila.

„Spremni smo da sa novim automobilom ostvarimo dobar rezultat na reliju u Sardiniji, jer smo imali prvo iskustvo sa ovakvom podlogom na reliju u Portugalu.“, kratak je bio Miloš Komljenović.
Na pomenutoj konferenciji je najavljen i nastup posade Miloš Komljenović-Aleksandar Jeremić na "INA Croatia" reliju u Hrvatskoj koji se održava odmah nakon Sardinije, od 24. do 26. maja ove godine koji se boduje za Evropski šampionat, i to će im biti prvo iskustvo na asfaltnoj podlozi ove godine sa novim automobilom.
Goran Sarić - Automagazin
Veče pred početak relija u Turskoj, Jackues Behar, Eurosportov promoter za Intercontinental Rally Challenge je objavio da će u sezoni 2007 u IRC seriji nastupiti i biti bodovano čak šest proizvođača.
"Lagao bih kada bih rekao da nisam razočaran kada prosto jesam. Već četvrti put sam drugoplasirani ali videćemo na sledećem reliju, biće to nova borba." - izjavio je Marcus Gronholm posle relija Argentina i četvrte Loebove pobede u sezoni 2007.
Kriza "malih" timova i vozača se nastavlja. Posle Gigija Gallija i Francoisa Duvala na red je došao i Daniel Carlsson. Čemu rezultati, čemu dobri plasmani? Zbog nedostatka finansijske pomoći dalji nastupi talentovanog Šveđanina su pod velikim znakom pitanja.
Šampionat Sveta u reliju nekada je obilovao brzinskim ispitima voženim po mraku. Iznenada, organizatori su takve brzince počeli da izbacuju iz programa relija na žalost i vozača i pravih ljubitelja reli sporta. Ove godine, noćni brzinci se vraćaju na scenu.
Na teškim makadamskim stazama južne Francuske Suzuki je stavio na tešku probu svoj WRC bolid. Za volanom SX4 WRC bio je Sebastian Lindholm, sedmostruki šampion Finske, a procurele su i informacije sa prvih testova.
Nakon loših rezultata na početku sezone Munchi's Ford je po svoj prilici rešio da odkrene drugi list. Nakon poziva Romanu Kresti da pomogne pri testiranju Focusa WRC 06, najnoviji potez je otkaz Juan Pablu Raiesu. Njegovo mesto zauzima pobednik relija u Argentini u klasi PWRC Federico Villagra.
Nakon debakla relija Argentina na kome se zarad jednog superspecijala, spletom okolnosti, otkazalo čak sedam brzinskih ispita, svetom reli sporta krenule su diskusije o opravdanosti ovakvih poteza organizatora. Jedan od onih koji je kritikovao održavanje SSS-a na 700km od baze relija, još pre početka samog takmičenja, bio je niko drugi do Sebastien Loeb.
Rezultati argentinskog tima podržanog od strane M-Sporta su blago rečeno katastrofalni. U Šampionatu Sveta nakon šest relija nisu bili ni blizu osvajanja bodova. Munchi's timu za sada ne pomaže ni ogroman budžet ni odličan automobil. Možda će uspeti Čeh Roman Kresta?
Pobednik prve runde Šampionata Evrope, Bugarin Dimitar Mitko Iliev, počeo je pripreme za drugi reli serije ERC-a. Jednodnevnim testovima u okolini Sofije BAMS tim pokušava da što bolje pripremi Mitsubishi Lancer EVO 9 za turski makadam.