Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Italija, Sardinija - Podgrejavanje
Objavljeno: 15.05.2007.
Sledeći vikend nastavljaju se uzbuđenja u Šampionatu Sveta. Domaćin sedme runde WRC-a je Italija, tačnije Sardinija. Timovi i vozači polako podgrevaju atmosferu i evo nekoliko izjava glavnih aktera.
Mikko Hirvonen - BP Ford: "Jedan od mojih ciljeva ove sezone bio je da se što više približim Sebastienu i Marcusu. U Argentini mi to baš i nije pošlo za rukom, Možda zato što sam vozio preoprezno. Na Sardiniji ću pokušati da budem hrabriji i brži."
Manfred Stohl - OMV Kronos Citroen: "Ukoliko oba vozača sva tri fabrička tima završe reli, najviše što možemo uraditi je sedmo mesto. Tim i dalje radi maksimalno da poveća performanse Xsare što znači da jurišamo na top 8 plasman i bodove."

Chris Atkinson - Subaru WRT: "U Argentini smo završili sedmi, na Sardiniji očekujemo bolji plasman. Teško je predvideti rezultat ali staze Sardinije mi odgovaraju i uživam u njima."
Guy Frequelin - menadžer Citroena: Prioritet je da Loeb i Sordo završe reli. Sebastien i Marcus su najbrži ljudi trenutno i malo ko im na makadamu može parirati. Staze na Sardiniji su izuzetno komplikovane. Svaki izlazak van idealne putanje znači bliski kontakt sa oštrim kamenjem. Podloga je dosta peskovita, i ako ne padne kiša, biti prvi na stazi je veliki hendikep."

Petter Solberg - Subaru WRT: "Stvarno se nadam da u Italiji možemo juriti pobedu. Počinje da mi nedostaje osećaj penjanja na podijum na kraju relija. Moj plan je da pobedim, i to uskoro!"
Marcus Gronholm - BP Ford: "Napravili smo nekoliko malih promena setupa posle relija Argentina. Ništa spektakularno ali se nadamo poboljšanju. Razlika između Seba i mene prvog dana relija u Argentini bila je oko 0.10sec po kilometru. To na prvi pogled nije mnogo, ali teško je u današnje vreme nadoknaditi izgubljeno vreme. Organizatori relija Sardinija izbacili su iz itinerera preteške (po pitanju podloge) brzince. Ovoga puta su širi i brži, ali i dalje sa dosta teških deonica. Nikada nisam uživao da vozim Sardiniju."
Petar Janković - Automagazin
Tri puta na listi prijavljenih, tri puta otkazano učešće. Ono "treća sreća" za Francoisa Duvala više ne važi jer sezona za mladog Belgijanca nikako da počne. Ponovo se oglasio šef First Motorsporta, Willy Collignon, i ponovo obećanja. Ovoga puta Duval gotovo sigurno startuje na Acropolis reliju u Grčkoj.
Posle lepe prestave na Fiat reliju u Turskoj ostaje nam da se presaberemo i vidimo stanje u generalnom plasmanu i u Intercontinental Rally Challengeu kao i u Šampionatu Evrope, gde je matematika nešto komplikovanija. Lideri su i posle drugog relija ostali isti. U IRC-u i dalje vodi Navarra, a u ERC-u Iliev, iako nije završio reli u Turskoj. Ono što lidere treba da ih brine je zahuktali Vouiloz.
Suzuki Motorsport očigledno ima velike planove! Japanska kompanija objavila je vest prema kojoj bi jedan od najboljih reli vozača sveta, Marcus Gronholm, u sledećoj sezoni trebao nastupati u Suzuki SX4 WRC bolidu...
Kao u stara vremena, kada je raspamećivao protivnike vozeći mountain-bike, Nicolas Vouilloz je na svom tek četvrtom makadamskom reliju, "rasturio" svoje protivnike i pobedom započeo svoju kombinovanu IRC-ERC kampanju. Još jedna bitna stvar koju treba naglasiti je pobeda Peugeota nad Fiatom.
Radna grupa FIA-e, koju predvodi Morrie Chandler, zvana Vision 2012 zadužena za osmišljavanje i održavanje WRC-a u životu održaće sastanak 15.maja 2007. godine. Časopis Autosport pre zvaničnog saopštenja iznosi o čemu čelnici FIA-e razmišljaju i šta nam spremaju za blisku budućnost.
Nema ni jednog ljubitelja reli sporta koji nije čuo za prezime Alen. Ovoga puta zvezda nije stariji Markku već njegov 23-godišnji sin Anton. Vođstvom prvog dana FIAT relija u Turskoj pored svetske reli javnosti iznenadio je i samog sebe. "Moj prioritet je da se što bolje uvozam u automobil. Nisam očekivao da ću biti prvi nakon prve etape."
Domaći teren, iskustvo, brzina i naravno kvalitetan automobil. Juraj Šebalj zadovoljava sve kriterijume da može sa sigurnošću tvrditi da juriša na treću pobedu na Delti. I pored ogromne konkurencije u vidu vrhunskih vozača Evrope, relista broj jedan Republike Hrvatske ne skriva optimizam pred premijeru u Šampionatu Evrope.
Još jedan debakl tim Subaru i njihov prvi vozač, Petter Solberg, pokušali su da zaborave odlaskom u Amman na recce relija Jordan koji će u WRC šampionatu biti od sezone 2008. Ipak mnogo je bitnije da Subaru World Rally Team za predstojeći reli Sardinija priprema nova poboljšanja.
Veče pred početak relija u Turskoj, Jackues Behar, Eurosportov promoter za Intercontinental Rally Challenge je objavio da će u sezoni 2007 u IRC seriji nastupiti i biti bodovano čak šest proizvođača.