Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - WRC Vision 2012
Objavljeno: 14.05.2007.
Radna grupa FIA-e, koju predvodi Morrie Chandler, zvana Vision 2012 zadužena za osmišljavanje i održavanje WRC-a u životu održaće sastanak 15.maja 2007. godine. Časopis Autosport pre zvaničnog saopštenja iznosi o čemu čelnici FIA-e razmišljaju i šta nam spremaju za blisku budućnost.

1. WRC bolide i dalje će pogoniti turbo motori, a ostaje i pogon na sva četiri točka.
2. Svi WRC bolidi biće bazirani na homologiranim automobilima gr.N i S2000. To će, nadaju se, povećati broj automobila grupe N, a ove dve klase predstavljaće regrutne klase za WRC timove.
3. Takođe se razmatraju "kitovi" koji će klasičan automobil grupe N upgradeovati u WRC bolid.
4. Kubikaža automobila bi trebala sa 2000ccm spasti na 1800ccm ili čak 1600ccm, ostaju i restriktori, sve da bi se maksimalna snaga ograničila na 300KS.
5. Automobilima bi se trebalo vratiti pravi "trkački zvuk". Smanjnje kubikaže sa sobom vuče povećanje broja obrtaja a samim tim i opasniji zvuk. Verovali ili ne ovo se radi zbog bezbednosti gledalaca.

6. Smanjenje troškova bi obuhvatalo jednog proizvođača menjača, nešto slično kao u klasi S2000. Druga opcija je ograničenje upotrebe specijalnih materijala kao i ograničenje broja brzina.
7. Dugoročno planiranje i pravljenje biznis planova koji bi obuhvatili i proizvođače, timove, promotere.....
8. Dizel gorivo se isključuje kao opcija a pominje se BioFuel kako bi se privukli takmičari iz Amerike, a kao opcija se pominju E85 ili E100.
9. Razmišlja se naravno i o servisu i servisnm parkovima. Da li će biti stacionirani ili pokretni - obe su ideje u opticaju.
Grupa zvana "Vision 2012" radi na tome da osmisli kako će Šampionat Sveta izgledati od godine 2012-e pa na dalje ali mnogi predlozi mogu biti primenjeni i mnogo ranije. Ne sumnjam u jedno, reakcija neće izostati.
Petar Janković - Automagazin
Posadu AK Sljeme, Siniša Crnojević-Martina Maretić, delio je samo jedan brzinski ipit do podijuma na Delti u konkurenciji Hrvatskih posada. Na poslednjem, SS18 Sljeme 3, pretekao ih je Saša Stanišić, ipak četvrto mesto u Prvenstvu Hrvatske, i trinaesto ukupno, posle ovako napornog relija predstavlja sasvim solidan uspeh.
Mladi Estonac je u ponedeljak na poslednjim testovima pred WRC debi u Grčkoj precenio i sebe i automobil i doživeo i preživeo tešku havariju. Desna strana Mitsubishi Lancera WRC je totalno uništena a da vest bude još gora, oštećen je i rol-bar tako da automobil ne može biti repariran do sutrašnjeg starta.
Posle incidenta na Sardiniji Sebastien Loeb ulazi u reli koji mu po njegovim rečima nije jedan od omiljenih. Na njegovu žalost, na baš tom ne omijenom Acropolisu mora odraditi dobar posao ili će biti stavljen u položaj da ga pregazi Fordova mašinerija.
Dugogodišnji suvozač Andreja Jereba, 38-dišnji Idričanin Miran Kacin, do sada iza sebe ima šest nastupa na Svetskom Reli Šampionatu. Slovenačka posada je već nekoliko dana u Grčkoj, a pred nama je intervju sa Kacinom iz kojeg Vam prenosimo najzanimljivije detalje.
Drugog dana relija Sardinija vozač Munchi's Ford tima, Luis-Perez Companc doživeo je teže izletanje a kao posledica bila je teža povreda rebara njegovog dosadašnjeg suvozača Jose Volte. Iako se tim nadao bržem oporavku, Volta ipak nije spreman za predstojeće napore u Grčkoj.
Prvi reli Intercontinental Rally Challengea na asfaltnoj podlozi biće belgijski Ypres Rally. Povodom toga, Abarth se odlučio za pet dana intenzivnih testova u Italiji da bi se Navarra i Scandola što bolje pripremili za treći reli sezone.
Sledećeg vikenda Slovenačku posadu OMV Bixxol Rally Teama Jereb/Kacin očekuje drugi ovogodišnji nastup u Production klasi Šampionata Sveta u reliju. Posle debija na snežnoj podlozi u Švedskoj i osvajanja desetog mesta u klasi, Jereb je spreman za jedan od najtežih relija sezone.
Nakon tek završenog relija u Hrvatskoj nema promene na čelu generalnog plasmana Šampionata Evrope. Dimitar Iliev i posle treće runde zauzima vodeću poziciju, a greške i tehnički problemi glavnih konkurenata učinili su da se Bugarin oseća mnogo komotnije na čelu ERC-a.
Reli u Grčkoj biće završnica prve polovine Šampionta Sveta za sezonu 2007. Već u četvrtak 31. maja kreće, možda odlučujuća borba, za konačni plasman. Biće to preloman trenutak nakon kojeg će Marcus Gronholm i Ford napraviti osetniju razliku, ili će Citroen sa Sebastienom Loebom na čelu ispraviti grešku sa prošle runde na Sardiniji.