Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - WRC Vision 2012
Objavljeno: 14.05.2007.
Radna grupa FIA-e, koju predvodi Morrie Chandler, zvana Vision 2012 zadužena za osmišljavanje i održavanje WRC-a u životu održaće sastanak 15.maja 2007. godine. Časopis Autosport pre zvaničnog saopštenja iznosi o čemu čelnici FIA-e razmišljaju i šta nam spremaju za blisku budućnost.

1. WRC bolide i dalje će pogoniti turbo motori, a ostaje i pogon na sva četiri točka.
2. Svi WRC bolidi biće bazirani na homologiranim automobilima gr.N i S2000. To će, nadaju se, povećati broj automobila grupe N, a ove dve klase predstavljaće regrutne klase za WRC timove.
3. Takođe se razmatraju "kitovi" koji će klasičan automobil grupe N upgradeovati u WRC bolid.
4. Kubikaža automobila bi trebala sa 2000ccm spasti na 1800ccm ili čak 1600ccm, ostaju i restriktori, sve da bi se maksimalna snaga ograničila na 300KS.
5. Automobilima bi se trebalo vratiti pravi "trkački zvuk". Smanjnje kubikaže sa sobom vuče povećanje broja obrtaja a samim tim i opasniji zvuk. Verovali ili ne ovo se radi zbog bezbednosti gledalaca.

6. Smanjenje troškova bi obuhvatalo jednog proizvođača menjača, nešto slično kao u klasi S2000. Druga opcija je ograničenje upotrebe specijalnih materijala kao i ograničenje broja brzina.
7. Dugoročno planiranje i pravljenje biznis planova koji bi obuhvatili i proizvođače, timove, promotere.....
8. Dizel gorivo se isključuje kao opcija a pominje se BioFuel kako bi se privukli takmičari iz Amerike, a kao opcija se pominju E85 ili E100.
9. Razmišlja se naravno i o servisu i servisnm parkovima. Da li će biti stacionirani ili pokretni - obe su ideje u opticaju.
Grupa zvana "Vision 2012" radi na tome da osmisli kako će Šampionat Sveta izgledati od godine 2012-e pa na dalje ali mnogi predlozi mogu biti primenjeni i mnogo ranije. Ne sumnjam u jedno, reakcija neće izostati.
Petar Janković - Automagazin
Ubedljivom pobedom na reliju Acropolis Marcus Gronholm, vozač BP Ford Racing Teama, učvrstio se na čelu Šampionata Sveta u reliju i na letnju pauzu odlazi sa devet bodova prednosti ispred branioca titule Sebastiena Loeba sa Citroenom.
Prošle sezone belgijski Kronos Team doveo je Sebastiena Loeba do titule Šampiona Sveta. Ove sezone bez veće pomoći Citroena, sa zastarelim bolidom, problemima sa finansijama, u WRC-u im ne cvetaju ruže. Šef tima, Marc Van Dalen, okreće se Intercontinental Rally Challengeu u saradnji sa Peugeot Belgium.
Drugog dana WRC runde u Grčkoj posada Andrej Jereb i Miran Kacin doživela je prošlogodišnju reprizu. Posle odlične šeste pozicije u kategoriji PWRC sinoć, danas su slovenačku posadu usporili veliki tehnički problemi sa automobilom i trenutno se nalaze na 13. poziciji u kategoriji PWRC...
Drugi dan relija Grčka je iza nas. U drugom današnjem laufu ponovo je puno iznenađenja doneo brzinski ispit "Agii Theodori" dužine 48,88 kilometara, koji je bio problematičan za Loeba (+28,8 s), Hirvonena (+1:01,3), Stohla (+3:33,7) i Latvalu (+9:32,4). Marcus Gronholm, poput iskusnog vuka, krupnim koracima grabi napred, učvrstivši svoje vođstvo, sa 43,3 sekunde prednosti ispred Loeba...
Već na prvom današnjem ispitu, dugom 48,88 km, Marcus Gronholm u bolidu Ford Focus WRC pobeđuje sa 10,7 sekundi prednosti ispred Sebastien Loeba (Citroen C4 WRC), napravivši prednost koju je održao u prvom "laufu". 15 s iza nalazi se Petter Solberg (Subaru Impreza WRC), a samo 4,7 s iza je Sebastien Loeb. Dani Sordo (Citroen C4 WRC) odustao je zbog problema sa transmisijom...
Slovenačka posada, Andrej Jereb i Miran Kacin, uspešno je realizovala prvu etapu WRC runde u Grčkoj. Na prvih 9 brzinskih ispita relija Acropolis, Jereb i Kacin pokazali su veliki potencijal, koji potvrđuje odlično šesto mesto u plasmanu u kategoriji "Production Car World Rally Championship".
Prvih sto kilometara relija proteklo je u ujednačenoj borbi vozača Subarua, Forda i Citroena. Šest vozača fabričkih timova priredili su nam blizak okršaj koji je rezultirao malim razlikama koje odavno nisu viđene u Šampionatu Sveta.
Prva evropska Delta je završena uspešno za komšije Hrvate i iz ugla organizacije i iz ugla pobednika. Juraj Šebalj se po treći put popeo na pobedničko postolje Delte i osvojio prve bodove u Šampionatu Evrope. Pokušaćemo da ukratko rezimiramo mnogobrojna dešavanja na uzbudljivoj Delti 2007.
Na Atinskom hipodromu posle velikih momaka iz klase WRC startovale su i posade u konkurenciji Production. Prvo mesto podelili su Mark Higgins i Armindo Araujo sa indentičnim vremenom 3:00.1. Andrej Jereb, superspecijal je završio na 14-tom mestu sa zaostatkom od 4.2sec.