Najnovije vesti iz auto industrije
FIA ERC, INA Delta Rally - Šebalj: Idemo na pobedu
Objavljeno: 13.05.2007.
Domaći teren, iskustvo, brzina i naravno kvalitetan automobil. Juraj Šebalj zadovoljava sve kriterijume da može sa sigurnošću tvrditi da juriša na treću pobedu na Delti. I pored ogromne konkurencije u vidu vrhunskih vozača Evrope, relista broj jedan Republike Hrvatske ne skriva optimizam pred premijeru u Šampionatu Evrope.

"Trenutno radimo na organizaciji, logistici i naravno financijama. Ovih dana čekamo odgovore od par potencijalnih pokrovitelja, tako da ćemo vjerojatno promijeniti dizajn automobila. Sretan sam da smo Toni i ja u odličnoj formi i ove godine idemo po treću pobjedu bez obzira na snažnu konkurenciju. Ovo vrijeme pred Deltu ću iskoristiti da se maksimalno fizički pripremim, jer očekujem velike napore, naročito ako bude vruće. Iako lista prijava još nije zatvorena, zna se da će doći nekoliko S2000 automobila i desetak vrhunskih "enova". Delta je ove godine nešto izmjenjena i moram priznati da nije nimalo laka. Iako se radi o poznatim stazama puno posla je pred nama. Žao mi je da nismo odvezli prva dva rallyja za PE, jer bismo tada već znali kako stojimo u odnosu na konkurenciju, a ovako nas odmjeravanje snaga tek očekuje. U planu je jednodnevno testiranje ovjesa i nekih sitnica na test stazi u Mađarskoj, dok će finalno ugrijavanje biti na shakedownu. Od samog starta planiram ići vrlo agresivno, ali mislim da se niti konkurencija neće štedjeti."
Petar Janković - Automagazin
Iako je prvobitno bilo objavjeno da je vozač OMV Kronos Rally Teama odustao zbog tehničkih problema, Carlsson se povukao sa relija Sardinija zbog "privatnih razloga"!
Bugarin Krum Donchev, vicešampion Evrope u sezoni 2006, na INA Delta reliju u Hrvatskoj će zameniti svoju Subaru Imprezu N12B za Mitsubishi Lancer Evo IX. Iako u Bugarskoj još uvek niko nije potvrdio ovu vest sama lista prijava na Delti govori u korist ovoj vesti.
Posada Interspeed Racing Teama, Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić, uspeli su da završe prvi dan relija "vrućeg peska" na Sardiniji. Prva srpska posada u Svetskom Reli Šampionatu trenutno se nalazi na 17. mestu u konkurenciji Junior Rally Championship...
Dosadan naslov ali zanimljiv reli na Sardiniji. Drugi krug brzinskih ispita doneo je rezultat koji je većina i očekivala. "Pročišćenu" stazu Sebastien Loeb je iskoristio da bukvalno preskoči sve konkurente i na spavanje ode sa zavidnih 22.4sec prednosti ispred, naravno koga drugog nego Marcusa Gronholma.
Rally Sardinia startovao je jutros brzinskim ispitom dužine 31 kilometar, koji je, na opšte iznenađenje svih reli fanova, osvojio Jari Matti Latvala u bolidu Ford Focus WRC. Sebastien Loeb (Citroen) uzvratio je udarac na 2. brzinskom ispitu, dok je na trećem brzincu najbržio bio Hening Solberg (Ford). Tri brzinca, tri različita pobednika. To je reli!
Organizatori Intercontinental Rally Challengea iduće sezone nameravaju da prošire takmičenje na 10 ili 12 relija. Prema pisanju časopisa Autosport prvi kanditat u opticaju je Škotska. Ideja organizatora je da se IRC fokusira na Evropu i da 70% relija bude održano na Starom Kontinentu.
Dve posade iz Slovenije ove godine nastupaju sa Ford Fiestom ST. Domaći šampionat pokušava da osvoji Mitja Prezelj dok je jedan od najtalentovanijih vozača Slovenije, Marko Jeram, otišao u "pečalbu" u Italiju. I jednom i drugom za sada odlično ide.
1m54s3d bilo je potrebno Daniju Sordu da preveze 3.36km dugu deonicu shakedown brzinca koji otvara ovogodišnje izdanje relija Sardinija. Vozač Citroena bio je za samo 0.1sec brži od Mikka Hirvonena u Ford Focusu WRC.
Svetski reli cirkus seli se iz travnatih stepa Argentine u dinamičan mediteranski pejzaž Sardinije. Staze u oblasti Campovaglia su asfaltirane odmah posle završetka prošlogodišnje trke, zbog čega je ovogodišnji itinerer znatno izmenjen. Po treći put ove sezone na scenu stupaju "juniori", među kojima je i naš Miloš Komljenović...