Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Komljenović i Jeremić spremni za Sardiniju
Objavljeno: 12.05.2007.
Juče je u organizaciji Automobilskog Sportskog Kluba „Interspeed Racing Team“ iz Beograda održana je Press konferencija gde je najavljen nastup Miloša Komljenovića na reliju Sardinija u Italiji, koji se održava od 17. do 20. maja ove godine.
Nakon Relija u Portugaliji, Miloš Komljenović sa svojim suvozačem Aleksandrom Jeremićem putuje na svoju drugu trku Svetskog Reli Šampionata, ali ovoga puta će nastupiti u automobilu Renault Clio R3. Itinerer relija je dužine 1171 km, sa 18 specijalnih ispita u dužini od 348 km.Ovo je veoma zahtevan reli zbog specifičnosti konfiguracije terena, staze su uske i brze. To može da predstavlja pravi izazov za vozače, jer treba da uravnoteže želju za brzinom sa potrebom da izbegnu prepreke koje se nalaze na samo nekoliko stopa od idealne putanje. Kao reli vrućeg šljunka, red startovanja takođe može biti presudan, jer predvodeći vozači odnose podignuti gornji sloj prašine i kamenja s puta i ostavljaju tvrđu i neravnu površinu za naredna vozila.

„Spremni smo da sa novim automobilom ostvarimo dobar rezultat na reliju u Sardiniji, jer smo imali prvo iskustvo sa ovakvom podlogom na reliju u Portugalu.“, kratak je bio Miloš Komljenović.
Na pomenutoj konferenciji je najavljen i nastup posade Miloš Komljenović-Aleksandar Jeremić na "INA Croatia" reliju u Hrvatskoj koji se održava odmah nakon Sardinije, od 24. do 26. maja ove godine koji se boduje za Evropski šampionat, i to će im biti prvo iskustvo na asfaltnoj podlozi ove godine sa novim automobilom.
Goran Sarić - Automagazin
Posle 342 kilometra brzinskih ispita, održanih na ostrvu Sardinija, posada Interspeed Racing Team-a, Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić, stigla je do cilja svoje druge WRC runde u svojoj karijeri. Prva srpska posada u Svetskom Reli Šampionatu zauzela je 13. mesto u kategoriji Junior Rally Championship, a 45. mesto u generalnom plasmanu...
Konstatacija svetskih medija je jasna - Pokvario se francuski robot! Poklon Sebastiena Loeba Marcus Gronholm je sa zadovoljstvom prihvatio. Druga pobeda u sezoni i ponovo na vrhu generalnog plasmana, činjenice su koje će podignuti poljuljano pouzdanje i vratiti osmeh na Marcusovo lice. Ford je na poziciji jedan i dva što znači ubedljivu prednost u konkurenciji konstruktora.
Dva velikana, praznina, a onda svi ostali! Drugog dana relija Sardinija nije bilo iznenađenja. Četiri puta Loeb i dva puta Gronholm, to je bilans pobeda na današnjih šest brzinskih ispita. Vozač Citroena u poslednji dan ulazi sa prednošću od 36.5sec a poznajući Loeba, biće to sasvim dovoljno.
Marcus Gronholm jednostavno nema rešenje za ultra brzog Sebastien Loeba. Posle jučerašnje uloge "čistača" staze, Loeb je danas odlučio da malo "počisti" konkurente, pobedivši na svim brzinskim ispitima prvog laufa, ostvarivši prednost od preko 40 sekundi ispred Finca...
Iako je prvobitno bilo objavjeno da je vozač OMV Kronos Rally Teama odustao zbog tehničkih problema, Carlsson se povukao sa relija Sardinija zbog "privatnih razloga"!
Bugarin Krum Donchev, vicešampion Evrope u sezoni 2006, na INA Delta reliju u Hrvatskoj će zameniti svoju Subaru Imprezu N12B za Mitsubishi Lancer Evo IX. Iako u Bugarskoj još uvek niko nije potvrdio ovu vest sama lista prijava na Delti govori u korist ovoj vesti.
Posada Interspeed Racing Teama, Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić, uspeli su da završe prvi dan relija "vrućeg peska" na Sardiniji. Prva srpska posada u Svetskom Reli Šampionatu trenutno se nalazi na 17. mestu u konkurenciji Junior Rally Championship...
Dosadan naslov ali zanimljiv reli na Sardiniji. Drugi krug brzinskih ispita doneo je rezultat koji je većina i očekivala. "Pročišćenu" stazu Sebastien Loeb je iskoristio da bukvalno preskoči sve konkurente i na spavanje ode sa zavidnih 22.4sec prednosti ispred, naravno koga drugog nego Marcusa Gronholma.
Rally Sardinia startovao je jutros brzinskim ispitom dužine 31 kilometar, koji je, na opšte iznenađenje svih reli fanova, osvojio Jari Matti Latvala u bolidu Ford Focus WRC. Sebastien Loeb (Citroen) uzvratio je udarac na 2. brzinskom ispitu, dok je na trećem brzincu najbržio bio Hening Solberg (Ford). Tri brzinca, tri različita pobednika. To je reli!