Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Komljenović i Jeremić spremni za Sardiniju
Objavljeno: 12.05.2007.
Juče je u organizaciji Automobilskog Sportskog Kluba „Interspeed Racing Team“ iz Beograda održana je Press konferencija gde je najavljen nastup Miloša Komljenovića na reliju Sardinija u Italiji, koji se održava od 17. do 20. maja ove godine.
Nakon Relija u Portugaliji, Miloš Komljenović sa svojim suvozačem Aleksandrom Jeremićem putuje na svoju drugu trku Svetskog Reli Šampionata, ali ovoga puta će nastupiti u automobilu Renault Clio R3. Itinerer relija je dužine 1171 km, sa 18 specijalnih ispita u dužini od 348 km.Ovo je veoma zahtevan reli zbog specifičnosti konfiguracije terena, staze su uske i brze. To može da predstavlja pravi izazov za vozače, jer treba da uravnoteže želju za brzinom sa potrebom da izbegnu prepreke koje se nalaze na samo nekoliko stopa od idealne putanje. Kao reli vrućeg šljunka, red startovanja takođe može biti presudan, jer predvodeći vozači odnose podignuti gornji sloj prašine i kamenja s puta i ostavljaju tvrđu i neravnu površinu za naredna vozila.

„Spremni smo da sa novim automobilom ostvarimo dobar rezultat na reliju u Sardiniji, jer smo imali prvo iskustvo sa ovakvom podlogom na reliju u Portugalu.“, kratak je bio Miloš Komljenović.
Na pomenutoj konferenciji je najavljen i nastup posade Miloš Komljenović-Aleksandar Jeremić na "INA Croatia" reliju u Hrvatskoj koji se održava odmah nakon Sardinije, od 24. do 26. maja ove godine koji se boduje za Evropski šampionat, i to će im biti prvo iskustvo na asfaltnoj podlozi ove godine sa novim automobilom.
Goran Sarić - Automagazin
Iako je prvobitno bilo objavjeno da je vozač OMV Kronos Rally Teama odustao zbog tehničkih problema, Carlsson se povukao sa relija Sardinija zbog "privatnih razloga"!
Bugarin Krum Donchev, vicešampion Evrope u sezoni 2006, na INA Delta reliju u Hrvatskoj će zameniti svoju Subaru Imprezu N12B za Mitsubishi Lancer Evo IX. Iako u Bugarskoj još uvek niko nije potvrdio ovu vest sama lista prijava na Delti govori u korist ovoj vesti.
Posada Interspeed Racing Teama, Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić, uspeli su da završe prvi dan relija "vrućeg peska" na Sardiniji. Prva srpska posada u Svetskom Reli Šampionatu trenutno se nalazi na 17. mestu u konkurenciji Junior Rally Championship...
Dosadan naslov ali zanimljiv reli na Sardiniji. Drugi krug brzinskih ispita doneo je rezultat koji je većina i očekivala. "Pročišćenu" stazu Sebastien Loeb je iskoristio da bukvalno preskoči sve konkurente i na spavanje ode sa zavidnih 22.4sec prednosti ispred, naravno koga drugog nego Marcusa Gronholma.
Rally Sardinia startovao je jutros brzinskim ispitom dužine 31 kilometar, koji je, na opšte iznenađenje svih reli fanova, osvojio Jari Matti Latvala u bolidu Ford Focus WRC. Sebastien Loeb (Citroen) uzvratio je udarac na 2. brzinskom ispitu, dok je na trećem brzincu najbržio bio Hening Solberg (Ford). Tri brzinca, tri različita pobednika. To je reli!
Organizatori Intercontinental Rally Challengea iduće sezone nameravaju da prošire takmičenje na 10 ili 12 relija. Prema pisanju časopisa Autosport prvi kanditat u opticaju je Škotska. Ideja organizatora je da se IRC fokusira na Evropu i da 70% relija bude održano na Starom Kontinentu.
Dve posade iz Slovenije ove godine nastupaju sa Ford Fiestom ST. Domaći šampionat pokušava da osvoji Mitja Prezelj dok je jedan od najtalentovanijih vozača Slovenije, Marko Jeram, otišao u "pečalbu" u Italiju. I jednom i drugom za sada odlično ide.
1m54s3d bilo je potrebno Daniju Sordu da preveze 3.36km dugu deonicu shakedown brzinca koji otvara ovogodišnje izdanje relija Sardinija. Vozač Citroena bio je za samo 0.1sec brži od Mikka Hirvonena u Ford Focusu WRC.
Svetski reli cirkus seli se iz travnatih stepa Argentine u dinamičan mediteranski pejzaž Sardinije. Staze u oblasti Campovaglia su asfaltirane odmah posle završetka prošlogodišnje trke, zbog čega je ovogodišnji itinerer znatno izmenjen. Po treći put ove sezone na scenu stupaju "juniori", među kojima je i naš Miloš Komljenović...