Najnovije vesti iz auto industrije
FIA ERC - INA Delta Rally, lista prijava
Objavljeno: 16.05.2007.
Prva Delta u Šampionatu Evrope kreće u velikom stilu. Ukupno 110 prijavljenih posada od kojih se deset bori za evropske bodove. Imena na listi prijava obećavaju fantastičnu borbu i verujem da su i organizatori i reli fanovi zadovoljni onim što ih očekuje 24.-26. maja.

Ukupno osam vozača sa FIA B prioritetom od kojih posebno treba izdvojiti Ilieva i Doncheva iz Bugarske, JJ Simona iz Francuske, Isika iz Turske, Poljake Solowowa i Czopika i Italijana Corada Fontanu. Četiri bolida klase S2000, tri Abartha i jedan VW, i "gomila" Mitsubishija i Subarua. Ko je prvi favorit teško je reći. Domaćin Juraj Šebalj je sigurno jedan od njih ali neće mu biti lako jer konkurencija je sve samo ne slaba. Prednost na asfaltu sigurno imaju bolidi klase S2000, ali nikako ne treba zaboraviti Simona, iako vozi Citroena C21600, mašinu koja je na prvi pogled inferiorna. Kao što smo već pisali i Srbija je zastupljena na Delti. Topalović, Petrović, Komljenović i Rabrenović čine karavan koji odavno nije viđen van okvira naše zemlje.
Da Vas podsetimo da se INA Delta Rally 2007 pored Šampionata Evrope boduje i za Otvoreni Šampionat Hrvatske kao i Šampionat Slovenije. Kompletnu listu prijava možete preuzeti sa oficijelnog sajta organizatora.
Petar Janković - Automagazin
Organizatori Intercontinental Rally Challengea iduće sezone nameravaju da prošire takmičenje na 10 ili 12 relija. Prema pisanju časopisa Autosport prvi kanditat u opticaju je Škotska. Ideja organizatora je da se IRC fokusira na Evropu i da 70% relija bude održano na Starom Kontinentu.
Dve posade iz Slovenije ove godine nastupaju sa Ford Fiestom ST. Domaći šampionat pokušava da osvoji Mitja Prezelj dok je jedan od najtalentovanijih vozača Slovenije, Marko Jeram, otišao u "pečalbu" u Italiju. I jednom i drugom za sada odlično ide.
1m54s3d bilo je potrebno Daniju Sordu da preveze 3.36km dugu deonicu shakedown brzinca koji otvara ovogodišnje izdanje relija Sardinija. Vozač Citroena bio je za samo 0.1sec brži od Mikka Hirvonena u Ford Focusu WRC.
Svetski reli cirkus seli se iz travnatih stepa Argentine u dinamičan mediteranski pejzaž Sardinije. Staze u oblasti Campovaglia su asfaltirane odmah posle završetka prošlogodišnje trke, zbog čega je ovogodišnji itinerer znatno izmenjen. Po treći put ove sezone na scenu stupaju "juniori", među kojima je i naš Miloš Komljenović...
Zbog problema sa češkim online plugin-om, pomoću koga se održava Slovenačko drzavno prvenstvo, organizatori su odlučili da nakon 11 relija zaključe sezonu 2006/2007 u reli simulaciji "Richard Burns Rally". Sve završene trke, od kojih 10 uzastopnih pobeda i jedno 2. mesto bile su više nego dovoljne da se titulom šampiona klase Super 1600 okiti mladi Užičanin, Nenad Mirković...
Šampioni Bugarske za sezonu 2005., braća Jasen i Dilan Popov prošle godine nisu imali baš uspešnu sezonu. Ostali su daleko iza dominatnog Ilieva kao i Doncheva i mladog Taneva. Iako se govorilo o padu samopouzdanja sigurno je da i automobil nije ispunio očekivanja. Ove sezone posada OMV tima se odlučila za potpuno obnavljanje automobila.
BF Goodrich, trenutno jedini snabdevač pneumaticima u Šampionatu Sveta, ne leži na lovorikama uspeha i slave ostvarene proteklih sezona. Svaki novi reli je novi izazov, a za specifične uslove relija Sardinija spremna je nova evolucija g-Force Gravel pneumatika.
Od relija Finska Subaru World Rally Team će imati tri vozača. Drugu polovinu sezone koju čini osam relija kao i kompletnu sezonu 2007 Subaru Imprezu voziće i Španac Xavi Pons. WRC i strategije timova nikada neće prestati da nas iznenađuju.
Tri puta na listi prijavljenih, tri puta otkazano učešće. Ono "treća sreća" za Francoisa Duvala više ne važi jer sezona za mladog Belgijanca nikako da počne. Ponovo se oglasio šef First Motorsporta, Willy Collignon, i ponovo obećanja. Ovoga puta Duval gotovo sigurno startuje na Acropolis reliju u Grčkoj.