Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Sardinia - Komljenović i Jeremić na cilju prvog dana
Objavljeno: 18.05.2007.
Posada Interspeed Racing Teama, Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić, uspeli su da završe prvi dan relija "vrućeg peska" na Sardiniji. Prva srpska posada u Svetskom Reli Šampionatu trenutno se nalazi na 17. mestu u konkurenciji Junior Rally Championship...
U kratkom razgovoru, ekskluzivno za Automagazin, suvozač Aleksandar Jeremić, izneo nam je utiske sa današnje etape: "Ovo je zaista strašno. Sada mi je jasno zašto ovaj reli zovu "reli vrućeg peska". Već na prvom brzincu krenuli su problemi za nas, jer nam je pukla guma i sa tako oštećenom gumom vozili smo veći deo brzinca. Brzinci su jako klizavi, a u drugom laufu je bilo jako teško opstati na stazi, jer je sve bilo izrovano."

"U prvom laufu smo krenuli sa istim set-upom kao i Pinomaki (Kale Pinomakki) i Sandell (Patrik Sandell) i svi smo imali isti problem sa nestabilnošću zadnjeg dela automobila. U drugom laufu krenuli smo sa malim izmenama, ali ni tu se nismo osećali sigurno u automobilu. U drugom laufu smo udarili u jedan kamen, odvalili smo branik, ali sve je na kraju bilo OK. Sutra nas čeka novih 142 kilometra brzinaca. Na brzinskom ispitu "Monte Lerno" nalazi se veliki skok, i već razmišljam o njemu. Ali, idemo napred, nećemo se predavati. Miloš se dobro oseća i psihički smo se već pripremili za sutrašnje brzince, koje smo dobro upoznali i popisali." - zaključuje Aleksandar Jeremić.
Redakcija portala Automagazin Milošu i Aleksandru želi puno sreće u nastavku takmičenja. Posadama bez iskustva na ovako teškim takmičenjima, prolazak kroz ciljnu rampu je rezultat ravan je pobedi.
Goran Sarić - Automagazin
Dva velikana, praznina, a onda svi ostali! Drugog dana relija Sardinija nije bilo iznenađenja. Četiri puta Loeb i dva puta Gronholm, to je bilans pobeda na današnjih šest brzinskih ispita. Vozač Citroena u poslednji dan ulazi sa prednošću od 36.5sec a poznajući Loeba, biće to sasvim dovoljno.
Marcus Gronholm jednostavno nema rešenje za ultra brzog Sebastien Loeba. Posle jučerašnje uloge "čistača" staze, Loeb je danas odlučio da malo "počisti" konkurente, pobedivši na svim brzinskim ispitima prvog laufa, ostvarivši prednost od preko 40 sekundi ispred Finca...
Iako je prvobitno bilo objavjeno da je vozač OMV Kronos Rally Teama odustao zbog tehničkih problema, Carlsson se povukao sa relija Sardinija zbog "privatnih razloga"!
Bugarin Krum Donchev, vicešampion Evrope u sezoni 2006, na INA Delta reliju u Hrvatskoj će zameniti svoju Subaru Imprezu N12B za Mitsubishi Lancer Evo IX. Iako u Bugarskoj još uvek niko nije potvrdio ovu vest sama lista prijava na Delti govori u korist ovoj vesti.
Dosadan naslov ali zanimljiv reli na Sardiniji. Drugi krug brzinskih ispita doneo je rezultat koji je većina i očekivala. "Pročišćenu" stazu Sebastien Loeb je iskoristio da bukvalno preskoči sve konkurente i na spavanje ode sa zavidnih 22.4sec prednosti ispred, naravno koga drugog nego Marcusa Gronholma.
Rally Sardinia startovao je jutros brzinskim ispitom dužine 31 kilometar, koji je, na opšte iznenađenje svih reli fanova, osvojio Jari Matti Latvala u bolidu Ford Focus WRC. Sebastien Loeb (Citroen) uzvratio je udarac na 2. brzinskom ispitu, dok je na trećem brzincu najbržio bio Hening Solberg (Ford). Tri brzinca, tri različita pobednika. To je reli!
Organizatori Intercontinental Rally Challengea iduće sezone nameravaju da prošire takmičenje na 10 ili 12 relija. Prema pisanju časopisa Autosport prvi kanditat u opticaju je Škotska. Ideja organizatora je da se IRC fokusira na Evropu i da 70% relija bude održano na Starom Kontinentu.
Dve posade iz Slovenije ove godine nastupaju sa Ford Fiestom ST. Domaći šampionat pokušava da osvoji Mitja Prezelj dok je jedan od najtalentovanijih vozača Slovenije, Marko Jeram, otišao u "pečalbu" u Italiju. I jednom i drugom za sada odlično ide.
1m54s3d bilo je potrebno Daniju Sordu da preveze 3.36km dugu deonicu shakedown brzinca koji otvara ovogodišnje izdanje relija Sardinija. Vozač Citroena bio je za samo 0.1sec brži od Mikka Hirvonena u Ford Focusu WRC.