Najnovije vesti iz auto industrije
Richard Burns Rally - Srbin prvak Slovenije !
Objavljeno: 17.05.2007.
Zbog problema sa češkim online plugin-om, pomoću koga se održava Slovenačko drzavno prvenstvo, organizatori su odlučili da nakon 11 relija zaključe sezonu 2006/2007 u reli simulaciji "Richard Burns Rally". Sve završene trke, od kojih 10 uzastopnih pobeda i jedno 2. mesto bile su više nego dovoljne da se titulom šampiona klase Super 1600 okiti mladi Užičanin, Nenad Mirković...
Šampionsku titulu u klasi S1600 sa Fiat Puntom S1600, Nenad Mirković osvojio je sa prednošću od gotovo 100 poena ispred Slovenaca Janka Bačnara i Robija Jereba, koji su branili boje Renault Sport Team-a u automobilu Renault Clio S1600. Nenad Mirković postao je vozač sa najvećim brojem pobeda na brzinskim ispitima, kao i vozač koji je osvojio najveći broj relija.
"Super, ja sam presrećan. Sada moram što spremnije dočekati narednu sezonu, i dobro razmisliti o promeni klase i automobila. Automobil, naravno, ostaje u bojama Automagazina." - otkriva Nenad Mirković. Pored velikog uspeha u konkurenciji vozača, ekipa "WRCovi Užice" osvojila je najviše bodova u konkurenciji timova, osvojivši svoju prvu šampionsku titulu u mnogo jakoj konkurenciji otvorenog prvenstva Slovenije u najatraktivnijoj i najrealnijoj reli smilaciji trenutno na tržištu. Predstojeća sezona startuje u septembru, a više informacija mogu se pronaći na zvaničnom portalu šampionata, www.slorbr.com
Goran Sarić - Automagazin
Dva velikana, praznina, a onda svi ostali! Drugog dana relija Sardinija nije bilo iznenađenja. Četiri puta Loeb i dva puta Gronholm, to je bilans pobeda na današnjih šest brzinskih ispita. Vozač Citroena u poslednji dan ulazi sa prednošću od 36.5sec a poznajući Loeba, biće to sasvim dovoljno.
Marcus Gronholm jednostavno nema rešenje za ultra brzog Sebastien Loeba. Posle jučerašnje uloge "čistača" staze, Loeb je danas odlučio da malo "počisti" konkurente, pobedivši na svim brzinskim ispitima prvog laufa, ostvarivši prednost od preko 40 sekundi ispred Finca...
Iako je prvobitno bilo objavjeno da je vozač OMV Kronos Rally Teama odustao zbog tehničkih problema, Carlsson se povukao sa relija Sardinija zbog "privatnih razloga"!
Bugarin Krum Donchev, vicešampion Evrope u sezoni 2006, na INA Delta reliju u Hrvatskoj će zameniti svoju Subaru Imprezu N12B za Mitsubishi Lancer Evo IX. Iako u Bugarskoj još uvek niko nije potvrdio ovu vest sama lista prijava na Delti govori u korist ovoj vesti.
Posada Interspeed Racing Teama, Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić, uspeli su da završe prvi dan relija "vrućeg peska" na Sardiniji. Prva srpska posada u Svetskom Reli Šampionatu trenutno se nalazi na 17. mestu u konkurenciji Junior Rally Championship...
Dosadan naslov ali zanimljiv reli na Sardiniji. Drugi krug brzinskih ispita doneo je rezultat koji je većina i očekivala. "Pročišćenu" stazu Sebastien Loeb je iskoristio da bukvalno preskoči sve konkurente i na spavanje ode sa zavidnih 22.4sec prednosti ispred, naravno koga drugog nego Marcusa Gronholma.
Rally Sardinia startovao je jutros brzinskim ispitom dužine 31 kilometar, koji je, na opšte iznenađenje svih reli fanova, osvojio Jari Matti Latvala u bolidu Ford Focus WRC. Sebastien Loeb (Citroen) uzvratio je udarac na 2. brzinskom ispitu, dok je na trećem brzincu najbržio bio Hening Solberg (Ford). Tri brzinca, tri različita pobednika. To je reli!
Organizatori Intercontinental Rally Challengea iduće sezone nameravaju da prošire takmičenje na 10 ili 12 relija. Prema pisanju časopisa Autosport prvi kanditat u opticaju je Škotska. Ideja organizatora je da se IRC fokusira na Evropu i da 70% relija bude održano na Starom Kontinentu.
Dve posade iz Slovenije ove godine nastupaju sa Ford Fiestom ST. Domaći šampionat pokušava da osvoji Mitja Prezelj dok je jedan od najtalentovanijih vozača Slovenije, Marko Jeram, otišao u "pečalbu" u Italiju. I jednom i drugom za sada odlično ide.