Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Grčka, Acropolis - Najava i program relija
Objavljeno: 31.05.2007.
Večeras u 18h50 na Markopoulo hipodromu startuje 54. izdanje popularnog Acropolis relija. Pre samog početka u kratkim crtama Vas upoznajemo sa onim što nas očekuje ovog vikenda.
Ove godine reli je stacioniran na Olympic Equestrian Centru u Markopoulou. Ukupna dužina relija je 1572.33km od čega 334.44 otpada na 21 brzinski ispit (10 različitih). Prva etapa se sastoji od 8 brzinaca dužine 109.42km, drugi dan je najnaporniji sa 146.08km i 8 brzinaca od kojih najduži Agii Theodori ima fantastičnih 48.88km i vozi se dva puta. Poslednjih 78.94km je podeljeno na šest brzinskih ispita a reli se završava u nedelju u 14h45.
Na listi prijava ima ukupno 72 posade ali već sada je izvesno da na startu neće biti kažnjenog Carlssona, Gardemeistera koji je odradio recce ali kao pripremu za sledeću godinu, Al Quassimija, Odsberga, McShea i još nekoliko grčkih posada. U svakom slučaju neizvesnosti neće nedostajati a sve oči su uprte naravno u dvoboj Marcusa Gronholma i Sebastiena Loeba. Više informacija možete pronaći na zvaničnom sajtu relija.

Rezultati shakedowna:
1. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2007 1min 42.7secs M
2. Jari-Matti Latvala Stobart Ford Focus WRC 06 1min 43.3secs M
3. Henning Solberg Stobart Ford Focus WRC 06 1min 43.5secs M
4. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC 1min 43.9secs M
= Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC 1min 43.9secs M
6. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 1min 44.1secs M
7. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 1min 44.5secs M
8. Manfred Stohl OMV Kronos Citroen Xsara WRC 1min 45.2secs M
9. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 1min 45.5secs M
10. Luis Perez Companc Munchi's Ford Focus WRC 06 1min 45.7secs M
Petar Janković - Automagazin
Na Atinskom hipodromu posle velikih momaka iz klase WRC startovale su i posade u konkurenciji Production. Prvo mesto podelili su Mark Higgins i Armindo Araujo sa indentičnim vremenom 3:00.1. Andrej Jereb, superspecijal je završio na 14-tom mestu sa zaostatkom od 4.2sec.
Grcima je trebalo deset dana da hipodrom preprave u 3.2km dugu reli trasu širine 7 metara sa dva skoka i dve paralelne staze. Baš tih tri i nešto malo više kilometara pet vozača je odvozilo tako da ih je na kraju razdvajao treptaj oka!
Uspeh jednog reli tima meri se samo rezultatima. Subaru ih već duži vremenski period nema. Petter Solberg i Cris Atkinson toliko su inferiorni u odnosu na konkurenciju u vidu Forda i Citroena da ih samo zagriženi Subaruovci još uvek vide kao pretendente na najviši plasman.
Posadu AK Sljeme, Siniša Crnojević-Martina Maretić, delio je samo jedan brzinski ipit do podijuma na Delti u konkurenciji Hrvatskih posada. Na poslednjem, SS18 Sljeme 3, pretekao ih je Saša Stanišić, ipak četvrto mesto u Prvenstvu Hrvatske, i trinaesto ukupno, posle ovako napornog relija predstavlja sasvim solidan uspeh.
Mladi Estonac je u ponedeljak na poslednjim testovima pred WRC debi u Grčkoj precenio i sebe i automobil i doživeo i preživeo tešku havariju. Desna strana Mitsubishi Lancera WRC je totalno uništena a da vest bude još gora, oštećen je i rol-bar tako da automobil ne može biti repariran do sutrašnjeg starta.
Posle incidenta na Sardiniji Sebastien Loeb ulazi u reli koji mu po njegovim rečima nije jedan od omiljenih. Na njegovu žalost, na baš tom ne omijenom Acropolisu mora odraditi dobar posao ili će biti stavljen u položaj da ga pregazi Fordova mašinerija.
Dugogodišnji suvozač Andreja Jereba, 38-dišnji Idričanin Miran Kacin, do sada iza sebe ima šest nastupa na Svetskom Reli Šampionatu. Slovenačka posada je već nekoliko dana u Grčkoj, a pred nama je intervju sa Kacinom iz kojeg Vam prenosimo najzanimljivije detalje.
Drugog dana relija Sardinija vozač Munchi's Ford tima, Luis-Perez Companc doživeo je teže izletanje a kao posledica bila je teža povreda rebara njegovog dosadašnjeg suvozača Jose Volte. Iako se tim nadao bržem oporavku, Volta ipak nije spreman za predstojeće napore u Grčkoj.
Prvi reli Intercontinental Rally Challengea na asfaltnoj podlozi biće belgijski Ypres Rally. Povodom toga, Abarth se odlučio za pet dana intenzivnih testova u Italiji da bi se Navarra i Scandola što bolje pripremili za treći reli sezone.