Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Nicolas Bernardi u Suzukiju na Korzici?
Objavljeno: 05.06.2007.
Iz tabora Suzukija i dalje nema zvaničnog saopšenja a svetski mediji se i dalje utrkuju ko će pre objaviti eksluzivnu vest o prvom vozaču koji će nastupiti za volanom Suzukija SX4 WRC.
Posle indikacija da će to biti Gilles Panizzi, glasine su se okrenule za 180 stepeni u pravcu drugog vozača, Nicolasa Bernardija. Da će se bivši Renaultov i Peugeotov junior obresti u Suzukiju objavio je i popularni franciski L'Equipe. Da Vas podsetimo prvobitni debi Suzukija na reliju 1000 Jezera u Finskoj odložen je za francusku rundu šampionata na Korzici. Nama ne preostaje ništa drugo nego da se strpimo i sačekamo da konačno jedna glasina postane istinska vest.
Petar Janković - Automagazin
Juče je u Parizu zasedao čuveni i svemogući World Motor Sport Council. Doneto je više odluka vezanih za sve grane auto-sporta, počev od Formule 1, Touring Car Car Championshipa pa sve do WRC-a koji nas, naravno, najviše i zanima. Glavna vest je sigurno smanjenje broja relija u kaledaru od sezone 2009.
Posle završenog Ypres relija i adrenalinskog šoka koji je izazvao kod ljubitelja relija, vreme je da svedemo račune. Bila je to treća runda Intercontinental Rally Challengea za sezonu 2007, a na čelu je Italijan Andrea Navarra. Jedini čovek koji je osvajao bodove na sva tri održana relija.
Belgijski proizvođač kablova, kompanija "Vergokan" dugo godina bila je spojena sa aktivnostima Belgijanca Pietera Tsjoena. Međutim, Tsjoen je na Ypres reliju obelodanio vest da se povlači iz reli sporta. To je tužna vest za sve istinske ljubitelje reli sporta, ali dobra vest je da "Vergokan" nastavlja ulaganje u IRC (Intercontinental Rally Challenge) projekat.
Posle dva dana drame na stazi i nakon završetka relija Ypres uzbuđenja se ne stišavaju. Sećate se INA Delta relija i problema sa homologacijom Mitsubishi Lancera Evo IX? Slični problemi se ponavljaju i u Belgiji, samo su akteri drugi.
Ma koliko Italijan bio brz i kvalitetan vozač, da li je iko smeo da stavi novac na njegovu pobedu? Sumnjam! Bitka koja se vodila u Belgiji završena je posle dva dana fantastičnih duela. Lideri su se smenjivali jedan za drugim i na kraju na najvišem postolju Luca Rossetti i Peugeot 207 S2000.
Ili prosto rečeno, nije bilo ni jednog brzinskog ispita u prvoj polovini druge etape Ypres relija da se nije dogodilo nešto uzbudljivo i dramatično! Triler koji samo reli sport može da izrežira! Šest brzinskih ispita drugog dana, ponovo mnogo promena na vrhu i na kraju, trenutno na čelu Bernd Casier u svom prvom nastupu sa Peugeotom 207 S2000 za Kronos Team. Ali da krenemo redom....
Prvi dan relija Ypres se ipak nije završio onako kako smo mi i većina svetskih medija objavili. Nakon prolaska 36 posada na poslednjem brzinskom ispitu dana, Langemark 2, isti je prekinut i otkazan. Razlog - sudija koji je na mestu izletanja Corrada Fontane od starta brzinca pokazivao žutu zastavu i znatno usporio većinu takmičara.
Kao što se i očekivalo, sam početak Ypres relija u Belgiji doneo je mnogo uzbuđenja. Prvih šest brzinskih ispita, od čega su dva vožena po mraku, doneli su nam četiri promene na liderskoj poziciji. Loix, Navarra, Vouilloz i na kraju možda malo iznenađenje, domaćin Pieter Tsojen sa Abarth Grande Puntom S2000.
Šampion Sveta iz sada već daleke 1995-e, Škot Colin McRae i dalje sanja o kompletnom angažmanu za neku od predstojećih sezona WRC-a. Poslednjih meseci pojavljivao se na nekoliko auto takmičenja potpuno različitog tipa (Manx Rally u Rally Transiberico)sve u cilju da ostane u što boljoj formi za mogući povratak.